עבודות עפר ופיתוח מצריכות היכרות מדוקדקת עם טוואי השטח וגיבוש של תוכנית עבודה שתואמת את הצרכים ההנדסיים והתקציביים שלכם.

אמצ שמש בע"מ
אמצ שמש בע"מ

במאמר זה נסקור את השלבים החשובים ביותר בכדי לבצע עבודות עפר איכותיות ונספק מספר טיפים לעבודות פיתוח מקצועיות.

סקירת טוואי השטח

סקירת טוואי השטח והבנה של אופי הקרקע, היא ללא ספק החלק הבסיסי ביותר בכל עבודת עפר. חשוב לשים לב לסוג הקרקע ולאפיין אותה באופן מקצועי. כדאי לשים לב לקיומם או להיעדרם של סלעים, לסוג החול ולדחיסות שלו. ניתן להשתמש במכשירי צילום מתקדמים, בכדי לנתח את השכבות השונות של הקרקע ולראות האם יש תשתיות אשר עוברות באזור.

גיבוש אסטרטגיה מתאימה לסוג העבודה

גיבוש של אסטרטגיה מתאימה לסוג העבודה, מהווה שלב מקדים לפני ההתפרסות בשטח. בשלב זה מבצעים אנליזה מדוקדקת של הצרכים ההנדסיים של כל עבודה, דואגים לבצע תיאום ציפיות  עם הגוף המזמין ומחליטים על הפן האופרטיבי של העבודה. שלב זה דורש גם חלוקה לזמנים ולכן הוא נעשה בשיתוף פעולה מלא עם מהנדסיים אזרחיים והצוות הלוגיסטי של חברת א.מ.צ שמש בע"מ.

בחירת הכלים ההנדסיים המתאימים לכל משימה

בכדי ליהנות מעבודה מקצועית ולעמוד בלוחות זמנים, חשוב לבחור את הכלים ההנדסיים המתאימים לכל משימה. כדאי לבצע איזון עדין בין היכולות האופרטיביות של כל כלי הנדסי, לבין אפשרויות השינוע שלו והתאמתו המדויקת לתוואי השטח. יש לשים לב למשקלו של כל כלי אל מול דחיסות הקרקע ולוודא שהוא יוכל לפעול בסינרגיה עם שאר הכלים הכבדים שמצויים באזור העבודה.

שימוש באנשי המקצוע הטובים ביותר

הקפדה על בחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר לכל עבודה, תאפשר לכם לסיים אותה באופן מהיר יותר ותשפיע על האיכות שלה. בחברת אמצ שמש תמצאו שורה של אנשי מקצוע מנוסים בתחום עבודות העפר ותזכו לייעוץ אישי בטרם כל עבודת פיתוח. באופן זה, תוכלו ליהנות מעבודה איכותית ומעמידה מושלמת בלוחות הזמנים של כל פרויקט הנדסי.

שיתוף פעולה מלא עם קבלנים נוספים

למרות שברוב המקרים עבודות העפר נחשבות לעבודות הראשוניות, בעבודות פיתוח רבות נאלץ לבצע תיאומים מול גופים קבלניים שונים. מסיבה זו, יש לעבוד בשקיפות מלאה ולספק את מלוא הנתונים מבעוד מועד. כך, ניתן למנוע הפתעות מיותרות ולבצע שימוש חכם במשאבים אשר נמצאים בשטח. עניין זה עשוי להיות קריטי בכל הנוגע לגנרטורים השונים, לאפשרויות התאורה ולשעות העבודה.