ישנם זוגות המסתפקים בחתונה באולם חתונות חביב אך שגרתי. ישנם זוגות אחרים שלא מוכנים לשמוע על שום דבר מלבד גן אירועים ירוק ופורח. עבור אחרים, מה שמושך אותם זה לקיים חתונה במיקום אחר, רומנטי, מיוחד וקסום - חתונה על הים. אם הרהרתם בדבר אבל היו לכם ספקות, דעו לכם שזה לא משימה בלתי אפשרית כי אם צעד אפשרי בהחלט. ניתן לבחור בסגנון כזה של אירוע בהפקה עצמית או לבחור בחתונה במקום מסודר השוכן קרוב לקו החוף.

כלים

 

מקומות על הים

ישנם בעלי אולמות אירועים או בעלי גני אירועים ותיקים שקראו נכון את המפה והבינו שיש כיום ביקוש לרעיון של קיום חתונות על הים. משום כך, ניתן לראות כי הוקמו כמה וכמה מתחמי אירועים המתאימים לכך. חלק ממתחמי האירועים שוכנים סמוך מאוד לקו המים. מתחמי אירועים אחרים נמצאים בנקודה גבוהה יותר, המשקיפה אל הים. בצורה כזאת, ניתן להעמיד את החופה במיקום מרהיב, שממנו רואים היטב את הגלים ושבו מרגישים את הרוח הנעימה ונושמים את האוויר הצלול שמגיע מכיוון מערב.

לפני שסוגרים אירוע באחד המקומות הללו, כדאי בהחלט לבקר במקום ולהתרשם ממה שיש לו להציע. מלבד הקרבה אל הים, כדאי לוודא מה מספר המוזמנים שהמקום יכול להכיל וכדאי להתרשם מהתפריטים המוצעים לאירועים במקום. חשוב לשים לב למקצועיות של מנהל האירועים שכן צוות עובדים שמנוהל נכון, משדרג את החתונה באופן ניכר.

על הים בהפקה עצמית

אם אתם מעדיפים לארגן את החתונה שלכם בעצמכם ואינם חוששים מהטרחה המרובה הכרוכה בכך, החתונה על הים שלכם בהחלט יכולה ללבוש צורה אחרת. לצורך כך יש לדאוג מראש לא רק לחברת קייטרינג שתגיע עד למקום הנבחר אלא גם לבחור בהקפדה את המיקום כך שיתאים למספר האורחים. יש לוודא גם שתהיה באזור חניה וגישה נוחה לאירוע עצמו. יש חברות שיוכלו לספק לכם קונסטרוקציה מתאימה, אוהלי אירועים, גנרטורים לחשמל, גידור ליצירת מתחם סגור, תאורה, הגברה ולא לשכוח תאי שירותים ניידים. כמו כן יש לשכור מראש שולחנות, כיסאות, מפות, יש לארגן חופה, וכמובן גם מוזיקה.