כשאנחנו עומדים לארח אנשים קרובים אלינו, או כשאנחנו מתכננים אירוע גדול כמו חתונה או שמחה אחרת, המראה של האירוע הם בעלי חשיבות גבוהה ביותר מבחינתנו. בין אם מדובר בבית שלנו ובין אם באולם אירועים מטופח – אנחנו רוצים שכל פרט ייראה כמה שיותר טוב, ומשקיעים בכך לא מעט מחשבה וכסף. אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא השולחנות, וספציפית מרכזי השולחנות שבהם משולבים אלמנטים שונים בכדי לשוות להם איכות אסתטית. שימוש בזרי פרחים ובסוגי פרחים שונים יכול להשיג לא מעט מטרות בהקשר זה.

כלים
זר פרחים
זר פרחים

 

כמה רעיונות לשימוש בפרחים עבור מרכזי שולחן באירוע

זרים – אחד השימושים הקלאסיים בפרחים עבור מרכזי שולחן הוא שימוש פשוט יחסית בזרי פרחים. כמובן שישנן לא מעט אפשרויות, ואנחנו צריכים לבחור את הזרים המתאימים ביותר מבחינת צבע ומבחינת גודל ומראה – אבל גם בבית שלנו וגם בשולחנות של אולמות אירועים, זרים איכותיים נותנים תחושת פריחה והתחדשות שקשה מאוד להתחרות איתה.

סידורים – סידורי פרחים גם הם מהווים אופציה איכותית ואלגנטית עבור מרכזי שולחנות. אם אתם מחליטים שזרי פרחים הם גדולים ומאסיביים מדי עבור מרכזי השולחנות, ומעדיפים אופציה אלגנטית וסולידית יותר, תוכלו לבחור בסידורים נמוכים ואסתטיים שנותנים תחושה ייחודית וקלאסית עבור השולחן. גם כאן, חשוב להשקיע ולבחור בפרחים המתאימים ביותר, וגם בצורת הסידור המתאימה והאלגנטית במקרה זה.

צמחי תבלין – לא מדובר בדיוק בפרחים, אבל בהחלט בטרנד איכותי באירועים כיום. רבים בוחרים לשלב בשולחנות האירועים שלהם צמחי תבלין במרכז השולחן – כך נהנים גם מהמראה האסתטי והסולידי שלהם, וגם מעניקים לאורחים שלנו מעין תשורה צנועה ומזכרת מהאירוע שלנו. אם אתם בוחרים בכיוון הזה, ודאו כי אתם בוחרים בצמחים עונתיים מתאימים, מתוצרת טובה ובאיכות גבוהה.

חלוקת פרחים בכניסה – חלוקת שזירת פרחים או פרח בודד לנשים הנכנסות לאירוע ממלאים את השולחן גם כן בצבע, שמחה וחגיגיות. במקרה זה ממלאים גם את הצורך בקישוט שולחן, אור לאירוע, וגם מחווה יפה לנכנסים – מכניס ריגוש והרגשה שלבעל האירוע אכפת ממי שהגיע.

שימוש איכותי בפרחים נותן לכל שולחן מראה ייחודי

ישנן הרבה מאוד אפשרויות בכל מה שנוגע לשימוש בזרי פרחים, סידורי פרחים ובכלל בעולם הצומח עבור מרכזי שולחן באירועים גדולים, ואפילו באירוח היום יומי והפשוט ביותר בבית שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להבין מה החזון שלכם לגבי השולחן והמראה של האירוע, ולבחור בפרחים המתאימים והאיכותיים.

יש כאלו אשר מתאימים את סידור הפרחים באירוע או סתם בארוחה בבית על פי נושא מסוים. למשל נושא האהוב על בעל יום הולדת באותו יום כמו סדרה מסוימת, צבעים שהוא אוהב ועוד. יצירת אווירה עם פרחים גורמת לשולחן להראות שמח יותר, מאיר בפני הבאים.