באופן טבעי רוב הישראלים, ובעצם רוב בני האדם, מעדיפים לרכוש מכונית חדשה, כזו שעדיין לא גמאה ולו קילומטר אחד, אבל מצד שני במדינה שבה יוקר המחיה הוא מהגבוהים (ביחס למדינות מפותחות אחרות), ובפרט כך הדבר בתחום הרכב שבו מוטלים מסים רבים, במקרים רבים מתבצעת קנייה של רכב יד 2. למעשה שוק המכוניות המשומשות בישראל הינו שוק מפותח מאוד כשמדי שנה מאות אלפי מכוניות עם קילומטראז' כזה או אחר מחליפות בעלות, ובין השחקנים בשוק זה שכדאי לכולם להכיר נמצא גם סלקט של טויוטה - מערך טרייד אין שמפעילה היבואנית של טויוטה, יוניון מוטורס.

טויוטה סלקט
טויוטה סלקט

הייחודיות של סלקט

טויוטה סלקט מאפשרת לכולנו ליהנות מאחד הדגמים המתקדמים של טויוטה במחיר משתלם ועם תוספת חשובה במיוחד: שקט נפשי.

לרכישת מכונית יד 2 ישנם יתרונות רבים ובראשם מן הסתם מחיר אטרקטיבי (ובפרט ביחס למכונית חדשה), אולם במקרים רבים מקנן בנו החשש שמא הרכב אינו תקין לחלוטין. גם לאחר בדיקה מקצועית במוסך שאנחנו בחרנו לא תמיד אנחנו נרגעים לגמרי, כך שלצד השמחה על ההתחדשות ברכב (חדש מבחינתנו, כמובן) ועל המחיר המשתלם, ישנו גם לחץ מסוים.

לא כך הדבר כשמנצלים את ההצעה של סלקט: סיבה אחת לשקט הנפשי שמעניקה לנו קניית מכונית יד שנייה דרך טויוטה סלקט היא שכל הרכבים המוצעים הם בני לא יותר מ-7 שנים ולא עברו יותר מ-150,000 ק"מ. סיבה נוספת, מהותית אף יותר, היא שמראש מסוננים החוצה כלי רכב שעברו תאונות אשר פגעו בשלדה וכן מכוניות שאין ודאות כי טופלו כראוי לאורך כל חייהן (הבדיקה מתבצעת על סמך ההיסטוריה המתועדת של הטיפולים ולא על סמך הבטחה של בעלי הרכב, כמובן). עוד כדאי לקחת בחשבון כי כל רכב שמוצע בדרך זו לציבור הרחב עובר לא פחות מ-150 בדיקות קפדניות! כמובן שכל תקלה, ולו הקלה ביותר, מטופלת, באופן מקצועי כולל החלפת ברקסים אם יש צורך בכך, התקנתם של צמיגים חדישים, תיקוני פחחות או צבע וכו'.

עוד תורמת לשקט הנפשי של קניית רכב יד שנייה דרך טויוטה סלקט העובדה שכל קונה מקבל אחריות של שנה או שנתיים. חשוב לציין כי זוהי אחריות יבואן, וכי לרכבים היברידיים האחריות היא לשנתיים ואילו לרכבי בנזין - שנה אחת.

אילו מכוניות מוצעות במסגרת זו?

כדאי לדעת כי התוכנית החדשנית של טויוטה מאפשרת רכישת מגוון רחב מאוד של דגמים. המלאי מתעדכן באופן טבעי מעת לעת, ובכל נקודת זמן תמצאו מכוניות אחרות, אבל ככלל תוכלו בדרך זו לקנות מכוניות כמו טויוטה פריוס (המכונית ההיברידית הראשונה בהיסטוריה שיוצרה בייצור המוני), טויוטה C-HR (קרוסאובר מפנק שמתאים גם למרחבים אורבניים), טויוטה ראב 4 הייבריד (ג'יפון בעל מנוע חשמלי שמבטיח צריכת דלק מינימלית) וטויוטה קורולה (המשפחתית הפופולרית ביותר בארץ).

עוד כדאי לציין כי כל דגמי טויוטה מצוידים במערכות בטיחות מהמתקדמות ביותר בתחום הרכב, וגם לכך יש כמובן תרומה לשקט הנפשי של מי שרוכש טויוטה יד 2.