כל מי שמעוניין לשדרג את חדר השינה שלו, יודע כי אחת הבחירות החשובות ביותר היא סוג הארון. הארון נחשב לאחד מפרטי הריהוט הגדולים והמשמעותיים ביותר בעיצוב הכללי של החדר, היות והוא תופס לא מעט מקום ולכן יש לו חשיבות גבוהה. רוב האנשים בוחרים למקם את הארון שלהם בחדר השינה, לכן חשוב לבחור בארון שיתאים לעיצוב הכללי של החדר ויעניק תחושה נקייה ואסתטית.

כלים

 

בעבר כל הארונות היו נראים פחות או יותר או הדבר, אך מאז שארונות ההזזה נכנסו לאופנה, כל התמונה השתנתה. ישנם לא מעט יתרונות של ארונות הזזה לעומת ארונות רגילים, כאשר העיקרי שבהם הוא המראה המודרני והמיוחד של הארון. במקום להסתפק בעוד ארון רגיל שמעניק לחדר מראה סתמי וחסר ייחוד, ניתן להתפנק בארון הזזה אלגנטי ויוקרתי, אשר ישדרג בצורה משמעותית את האווירה בחדר.

יתרונות של ארונות הזזה – כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים ארון

רוב מעצבי הפנים ממליצים על ארונות הזזה, לצורך עיצוב של חדר השינה או חדר הארונות. הדבר נכון כמובן גם למשרדים, אשר זקוקים למקום אחסון אלגנטי ומפואר עבור הציוד המשרדי והמסמכים השונים. ארון הזזה מאופיין במראה אסתטי ומיוחד יותר מארון רגיל.

ניתן לבחור ארונות הזזה העשויים מחומרי גלם שונים, על מנת להתאים את הארון לעיצוב הכללי של החדר. ניתן למשל להזמין ארון הזזה בעל דלתות זכוכית, בצורה כזו כל החדר מקבל באופן אוטומטי אווירה מהוקצעת וייחודית יותר. יתרון נוסף המאפיין ארון הזזה על פני ארון רגיל, הוא פרקטיות.

בעוד שברגע שפותחים את הדלתות של הארון הרגיל, כל האור נחסם, בארון הזזה האור נשאר בדיוק כפי שהיה לפני כן. בצורה כזו, הרבה יותר קל ונוח למצוא בגדים וחפצים שונים בתוך הארון. ארון הזזה נחשב לפונקציונלי יותר מארון רגיל, היות וניתן למקם בסמוך אליו רהיטים שונים, מבלי לחשוש שיהיה מגע בין דלתות הארון לרהיט הסמוך. באופן כללי, ארון הזזה מאפשר ניצול חלל טוב יותר, היות והוא תופס פחות מקום מהארון הסטנדרטי.

לסיכום, ניתן למצוא לא מעט יתרונות של ארונות הזזה לעומת ארונות רגילים. מעבר לעיצוב המודרני והאסתטי של ארון ההזזה, יש לציין כי הוא נחשב לרהיט פונקציונלי ונוח יותר לשימוש מאשר הארון הרגיל. הוא מאפשר לחסוך לא מעט מקום בחלל החדר ומעניק חוויית אחסון יעילה יותר.

רוב ארונות ההזזה מגיעים היום עם סידור פנימי, המאפשר הפרדה בין מעילים, מגבות, נעליים, מצעים וכדומה. ניתן להציב על אחת מדלתות הארון מראה, דבר התורם אף יותר לפונקציונליות של הארון וגם מוסיף לאווירה מרווחת יותר בחדר. ניתן להזמין ארונות הזזה במגוון רחב של דגמים, גדלים, צבעים, חומרי גלם ועוד. כל אחד יכול לבחור את הארון האידיאלי עבורו, בהתאם לעיצוב הכללי של החדר וכמובן לתקציב האישי שלו.