מערכות מיזוג אוויר מצד אחד חשובות והכרחיות לכל אחד מאיתנו אך מצד שני יכולות לגרום לנו נזקים רבים. הנזקים הללו אינם נזקים גופניים, חוץ מהתקררות משינה עם מזגן פה ושם, אלא נזקים עצומים לכיס. זה הזמן להכיר את הפתרונות הכי טובים שיש בתחום מיזוג האוויר.

כלים
פתרונות מיזוג אוויר
פתרונות מיזוג אוויר

 

איך לקרר את הבית ולהישאר עם חשבון הגיוני

חשבון חשמל מתקבל בדואר כל חודשיים ולפעמים אנו יכולים להיות בשוק כשנראה אותו. משפחה ממוצעת בישראל יכולה להגיע לעלויות של יותר מאלף שקלים בחודשיים בודדים כאשר לא מדובר על משפחה מרובת ילדים או בבית גדול במיוחד, אלא פשוט על חודשים יולי ואוגוסט שבהם קשה מאוד להעביר ולו רגע אחד בלי מזגן. זו הסיבה שישראלים רבים כבר מחפשים את הפתרונות שלהם בטכנולוגיות החדשניות, כמו מערכות VRF, ששינו לחלוטין את מה שאנו מכירים על מיזוג אוויר.

פתרונות מיזוג אוויר איכותיים וחסכוניים

יכול להיות שמתקיני מערכות מיזוג אוויר ימליצו לכם על התקנת מזגן בכל חדר או בכל קומה ויכול להיות שהם ימליצו לכם דווקא על מזגן מיני מרכזי שיכול להיות רלוונטי יותר לאופי השימוש שלכם, אך כל אלו הם פאסה. העתיד נמצא בטכנולוגיות האינוורטר שמצליחה לחסוך עד 50 אחוזים מצריכת החשמל בהפעלת מערכת מיזוג האוויר. טכנולוגיות האינוורטר היא נחלתו של מזגן VRF. מזגן זה למעשה פועל באופן רציף כאשר המדחס שלו לא פועל בצורה הבזבזנית של מזגן רגיל. בעוד מדחסים אחרים פועלים באופן קבוע עד שהם שהמזגן מגיע לטמפרטורה הרצויה ואז הם מפסיקים את פעולתם. במערכות VRF המדחס משנה את פעילותו בהתאם לדרישת המאיידים באופן רציף, כך שהוא תמיד פועל בלי הפסקה ובלי קפיצות בהפעלתו שמבזבזות לא מעט חשמל.

יתרונות המערכות

מערכת VRF היא מערכת בעלת יתרונות רבים בתחום מיזוג האוויר. היתרון הראשון והברור מאליו הוא מיזוג האוויר האיכותי והיציב, שנשאר איכותי גם במרחבים גדולים במיוחד. בהתחשב בכך, מערכות VRF מוכיחות עצמן כמערכות יעילות במיוחד במרחבים גדולים אלה. מעבר לכך, מדובר במערכות חסכוניות ביותר – השימוש במערכות אלה חוסך הרבה מאוד כסף בחשבון החשמל בכל חודש לעומת מערכות מיזוג ישנות ובזבזניות יותר, וכך ההוצאה הראשונית עליהן שיכולה להיות מעט גבוהה יותר – מחזירה את עצמה במהרה.

גמישות מירבית בהתקנה ואווירה נעימה

מעבר לחיסכון החשמלי שמערכות אלו, המערכת החדשנית הזו יכולה לספק מיזוג אוויר ברמה אחרת. אין קפיצות בטמפרטורה גן בחללים גדולים ביותר, אפשר להתקין את המערכת באופן כזה שלא פוסל התקנה של יחידות נוספות בהמשך, זהו פתרון דקורטיבי במיוחד כאשר את התעלות לא רואים כיוון שהן מוסתרות בהנמכת תקרה וניתן גם להתקין את המערכת בגמישות רבה.

התאימו לבית או לבית העסק שלכם את מערכת מיזוג האוויר האיכותית ביותר עבורם

כשאתם בוחרים מערכת מיזוג אוויר, אתם צריכים לעשות זאת בצורה החכמה ביותר לאור איכות החיים שאתם רוצים שתהיה לכם בשימוש בה, ולאור החסכוניות שלה והעמידות שלה לאורך זמן. בכל פרמטר באשר הוא, מערכות VRF מוכיחות עצמן כיום כמערכות היעילות ביותר בתחום מיזוג האוויר.