דירת יוקרה היא גם ואולי בעיקר דירה יקרה. הסכום שאתם אמורים לשלם תמורתה – בקנייה בפרט ובשכירה בכלל- לא רק מצדיק אלא אף מחייב בחינה מושכלת וזהירה של מכלול הפרמטרים המהווים בסיס להחלטה האם לרכוש אותה/ להשכירה או לוותר על רכישתה/השכרתה.

 

קניית בית עשויה להיות זכייה לדורות אבל היא עלולה להיות בכייה לדורות. לא אחת ההבדל בין בכייה לבין זכייה הוא ההבדל שבין ביצוע עסקה שלא קדם לה סקר שוק יסודי וממצה לבין ביצוע עסקה שהבשילה לאחר שנשקלו כל השיקולים החיוניים והרלוונטיים להחלטה.

שכירת שירותיו של מתווך דירות מקצועי לצורך איתור דירת יוקרה היא הוצאה חיונית ונדרשת ולא אחת היא בחזקת הוצאה שאסור לוותר עליה. במונחים של עלות- תועלת היא עשויה להתברר כהוצאה שולית ואפילו זניחה.

מדוע חשוב להסתייע בשירותיו המקצועיים של מתווך דירות יוקרה?

מתווך דירות מכיר את התחום בכלל ואת מאפייניו הייחודיים של האזור שבו מחפשים לקוחות פוטנציאליים דירת יוקרה. מתווך דירות בקיא גם בנתונים הסמויים מעיניהם של מי שבאים לאזור מסוים בפעם הראשונה כגון: החתך הסוציואקונומי של תושבי השכונה, מיקומם של שירותים חיוניים כגון בנק, דואר, בתי ספר, מרכשי קניות ובילוי ועוד. מתווך דירות יכול להציע לכם מבין מבחר החלופות את זו שתתאים לכם ביותר בהינתן תקציב, העדפות, מגבלות ועוד. מתווך דירות יוקרה יכול להציע לכם מספר אופציות ולציין יתרונות וחסרונות בכל אחת מהן.

מחפשים בית לחיים

חיפוש בית הוא עבודה מכל הבחינות של המושג. היא מחייבת השקעת זמן, ריכוז מאמץ, בחינת אפשרויות, ניצול קשרים, יצירת קשר עם אנשי מקצוע רלוונטיים ובמקרה זה- מתווך דירות יוקרה. שירותיו של מתווך דירות עשויים לייתר חיפוש במקורות שונים, לרבות באינטרנט (אף שמומלץ בהחלט לחפש בו היות שחיפוש זה יכול להיעשות בכל מקום ובכל זמן והוא נעשה בבית או במשרד, בשקט ובתנאים נוחים).

אתם ניצבים בפני החלטה חשובה שעשויה להיות לה השפעה מרחיקת לכת ולטווח ארוך מאוד. אתם הולכים להשקיע את מיטב כספכם, אולי אף להסתייע לשם כך בהלוואת משכנתא והלוואות נוספות. ודאי חשוב לכם לדעת כי מיציתם את כל הדרכים על מנת למצוא את בית החלומות שלכם, דירת יוקרה שתואמת את  הצרכים, הדרישות והציפיות ונותנת לכם את המענה הטוב ביותר בחיפוש אחרי בית החלומות שלכם.

חשוב שייווצר קשר טוב עם המתווך, כדי שתרגישו חופשיים לשתף אותו בכל מה שחשוב לכם ועל מנת ששיתוף הפעולה ייעשה באווירה טובה וברוח טובה. על מנת למצוא מתווך דירות מקצועי, הגון ואמין מומלץ להתייעץ עם חברים, לקבל חוות דעת וכמובן לשכור את שירותיו או לוותר עליהם לאחר פגישת היכרות עמו ותהייה על קנקנו.

בהצלחה במשימה להשיג דירת יוקרה כלבבכם.