קניית רכב מיד שניה היא האפשרות המועדפת על חלק גדול מהאוכלוסייה בארץ. רבים מאיתנו איננו מעוניינים ברכב חדש אשר מגיע עם הניילונים ישר מפס הייצור,

ליסינג פרטי
ליסינג פרטי

בין השאר מפני שעל רכבים חדשים מוטלים בארץ מסים גבוהים אשר מייקרים אותם משמעותית.

בהתאמה, שוק הרכבים המשומשים גדול ועשיר באפשרויות והזדמנויות, מה שהופך אלטרנטיבה זו למתבקשת והגיונית עבור רבים מאיתנו. בבואנו לרכוש רכב יד שניה עומדות בפנינו מספר אפשרויות עיקריות – חיפוש רכב משומש מאנשים פרטיים או חיפוש בחברות הליסינג המציעות רכבים למכירה. כפי שנראה מיד, חברות הליסינג מציעות כיום מספר אפשרויות אטרקטיביות אשר הופכות אותן לאופציה שכדאי לבחון בעת שמחפשים אחר רכב יד שניה.

רכישת רכב יד מחברת ליסינג

רכישת רכב יד שניה מחברות ליסינג נמצאת בשימוש נרחב בישראל מפני שחברות הליסינג מציעות מגוון עסקאות משתלמות ללקוחות מסוגים שונים, מציעה למכירה מגוון רחב של רכבים וגם מאפשרות ללקוח קניה בטוחה והימנעות מעסקאות עוקץ אשר קורות לעיתים בקנייה ממוכר פרטי ומכאן מקור שגשוגן בישראל בעשורים האחרונים. להלן היתרונות שאפשר למצוא בחברות ליסינג עבור המעוניינים לרכוש רכב יד שנייה

מגוון רכבים משומשים – חברות ליסינג מחזיקות היום במלאי רכבים יד שניה למכירה, המאפשר לקונים לראות מגוון מכוניות מותגים ודגמים במקום אחד בלי להתאמץ ולכתת רגלים (בניגוד לקנייה מאדם פרטי).חברות הליסינג מציעות למכירה רכבים הכוללים רכבים מיד פרטית חלקם הגיעו כתוצאה מטרייד אין (לקוחות אשר רכשו אצלן רכב ומכרו לחברת הליסינג את הרכב שלהם), רכבי ליסינג שסיימו את תקופת הליסינג, רכבים שהיו בשימוש חברה ורכבים מהשכרה.

טרייד אין – אפשרות נוספת שמציעות חלק מחברות הליסינג היא טרייד אין – אנו מוסרים את הרכב הישן שלנו מוסיפים סכום כסף ומקבלים רכב יד שניה מתקדם יותר. כמובן שסכום הכסף שנצטרך להוסיף יקבע בהתאם לסוגי הרכבים בעסקה. אפשרות זו חוסכת ללקוח עבודה כפולה – את מכירת הרכב שלו ומציאת רכב חדש במקומו. במקרה כזה גם נפתרת ללקוח בעית המימון לרכב הבא, הלקוח לא נשאר דקה בלי רכב, לא צריך לקחת הלוואה וגם להתעסק במכירת הרכב הישן. הלקוח מקבל וודאות מוחלטת לגבי הסכום שיצטרך כדי לממן את הרכב הבא ויוכל לתכנן טוב יותר את ההתנהלות הכלכלית שלו.

ליסינג פרטי – בחברות ליסינג אפשר למצוא היום אפשרות לקנות רכב יד שניה בשיטת ליסינג פרטי שהיא למעשה זהה לאפשרות של ליסינג פרטי של רכב חדש. זוהי שיטת מימון המאפשרת לנו לרכוש מחברת הליסינג רכב יד שניה לשלם מקדמה מסויימת ותשלומים חודשיים הנוחים ומתאימים לצרכים שלנו בדר"כ לתקופה של 3 שנים כאשר בסיום התקופה נוכל להחליט אם לשלם את יתרת התשלום ולהשאיר את הרכב בבעלותינו או להחליפו ברכב חדש אחר ובעצם להמשיך לגלגל את העסקה.

היתרונות של רכישת רכב יד שנייה מחברת ליסינג הם רבים ומשתלמים – היצע הרכבים, מצבם של הרכבים (חברות הליסינג לרב דואגות לטיפולים ולמצב המכני של הרכבים בטרם פרסומם למכירה), אפשרויות המימון ואפשרויות תשלום שונות בהתאם לצרכים של כל אחד ואחד וכמובן - האפשרות להחליף את הרכב ברכב אחר מדי כמה שנים.

המאמר באדיבות חברת גלי ליסינג המציעה מגוון פתרונות בתחום הרכב.