במעמד עשרות בני משפחה וחברים, ספורטאי עבר, התקיים השבוע משחק הוקרה לזכרו של הכדורסלן לשעבר עובד חברת החשמל בעבר דן ענבר ז"ל, שבו ניצחה קבוצת הכדורסל חשמל א' את  קבוצת חשמל ב'  בתוצאה 35:42. בוועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון בראשותו של היו"ר אילן פנחס, מבטיחים להמשיך בקיום המסורת של משחק ההוקרה ולעסוק בפעילות ספורט עממית

משחק ההוקרה לזכרו של דן ענבר ז''ל צילום- כספי דב
משחק ההוקרה לזכרו של דן ענבר ז''ל צילום- כספי דב

 

מסורת של הנצחה.  דן ענבר ז"ל, היה כדורסלן בולט בהפועל קרית חיים ונמנה גם על סגל נבחרת ישראל, ואימן לאחר פרישתו במספר קבוצות ועבד מעל 40 שנה בחברת החשמל. כמו כן, שימש גם בתפקיד רכז הספורט וכיהן כמנהל מחלקת ציוד מכני ובהמשך כמנהל בתי מלאכה מרכזיים. המשחק המסורתי לזכרו התקיים באולם רבין בקרית ים, בחסות ארגון עובדי חברת חשמל במרחב הצפון בראשותו של היו"ר אילן פנחס.

שחקני קבוצת חשמל ב'  הובילו ברבע הראשון 8:12 ועד למחצית היה משחק שקול, אך ברבע השלישי של המשחק, שחקני קבוצת חשמל א' בראשותם של שי שמול,  אלי אוחנה ומושיקו קוסטיקה יצאו למתפרצות וברבע האחרון הצליחו זיו אפשטיין וחבריו  מקבוצת חשמל ב'  לצמק את התוצאה. אך הסיום היה שייך לקבוצת חשמל א'.

את המשחק 'שפטו יוסי ליבליך ומיכאל סלע עובדי החברה ואת המדליות למשתתפים, העניקו בסיום  נכדיו של ענבר, כאשר הילדים איל ומיכל העניקו לשופטים. אבישי ענבר העניק מגן הוקרה לרכז הספורט הפורש שלמה כהן. האלמנה נורית ענבר העניקה את הגביע יחד עם אחיו ציקי ענבר לקפטן המנצחים אלי אוחנה. .

יו"ר ועדת הספורט בוועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון אבי פרץ הודה בסיום לשחקנים והבטיח שמשחק ההוקרה יתקיים מידי שנה ואף יורחב. יו"ר ועד עובדי חברת חשמל מרחב צפון אילן פנחס שהכיר את דן ענבר ז"ל גם כשחקן פעיל, הדגיש בדבריו, כי  תמיד התפעל מהרצון שלו לנצח.. ראובן ברוג חברו של דן ענבר ז"ל, סיפר על משחקו הראשון בחברת חשמל, "אני הייתי החונך של דני ולפני המשחק ניסיתי להסביר לו את הכללים במשחקי מקומות עבודה, אך דני אמר באתי לשחק ולנצח. תסביר לי את החוקים אחרי המשחקים...."