הכי בריא שיש. משרד הבריאות פרסם השבוע את תוצאות הסקר שבדק את שביעות הרצון של הציבור מחדרי המיון - כללי וילדים, בבתי החולים בישראל. לפי נתוני הסקר, נקבע כי המרכז הרפואי בני ציון, מדורג במקום הראשון בשביעות רצון בחדרי מיון ילדים מכלל בתי החולים בארץ עם ציון מסכם של 91%! בנוסף, חדר המיון הכללי של ביה"ח דורג בנבחרת המובילה מתוך עשרות בתי החולים שנסקרו. המרכז הרפואי בני ציון, קיבל שבחים רבים מהמטופלים. מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא, ברך את מנהלת המחלקה לרפואה דחופה - מיון  ד"ר מרב סלוטקי, ומנהלת מיון ילדים ד"ר אירנה ציסטיאקוב וכמובן את צוות מלר"ד ומיון ילדים ועובדי ביה"ח על ההישג המרשים

כלים
מנכ''ל המרכז הרפואי בני ציון, דר אמנון רופא. צילום - ארז חרודי
מנכ''ל המרכז הרפואי בני ציון, דר אמנון רופא. צילום - ארז חרודי

 

רק צוות מקצועי נותן יחס אישי.  סקר של משרד הבריאות בדק את שביעות הרצון מחדרי המיון בישראל ומתבסס על מטופלים שביקרו בחדרי המיון והשתחררו או התאשפזו. הסקר נערך בין החודשים יוני-אוגוסט 2017 ומבין הנושאים שנבדקו בשאלון: חווית מטופל נעימה, יחס וכבוד למטופל, מתן מידע והסברים,  זמני המתנה קצרים, תנאים פיזיים טובים.

כפי שעולה מהסקר, המרכז הרפואי בני ציון זכה במקום הראשון בשביעות רצון ממיון ילדים עם  91%.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא, אמר, "צוות בית החולים מבקש להודות לאלפי המטופלים שהביעו את אמונם ואת שביעות רצונם מן הטיפול שזכו בו. אנו שמחים וגאים לשתף אתכם בתוצאות הסקר שהעמיד את מיון הילדים שלנו במקום הראשון בישראל ואת המיון הכללי בקבוצה הנבחרת של בתי החולים בישראל".

ד"ר רופא הוסיף ואמר, "בית החולים שלנו זכה לציונים שהוגדרו כבוהים באופן מובהק בפרמטרים החשובים. נכון, אף אחד לא אוהב באמת בתי חולים. אבל, אם כבר צריך, חשוב להרגיש בבית, גם כשחולים. תודה על האמון".