מאות מורות ומורים ועובדי הוראה ועשרות מנהלות ומנהלי בתי ספר במחוז חיפה, השתתפו השבוע בכנס שהתקיים באולמי "כינורות"  במעמד מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד וסגנית מזכ"לית הסתדרות המורים ויו"ר, סניף חיפה והמרחב עדנה דוד. בכנס הצהירה יפה בן דוד, "כשם שתהיה הסלמה באלימות נגד מורים, אני אסלים את המאבק של הסתדרות המורים בתופעה המדאיגה  עד כדי השבתת הלימודים במערכת החינוך!  אם ציבור המורים לא יהיה מוגן, אז לא יהיו לימודים!  אני יכולה להבטיח למורים שיש להם איגוד חזק  שדואג להם ויש להם את הגב שלי!"

כלים
מפגש פסגה (מימין) מזכ''לית הסתדרות המורים יפה בן דוד עם סגנית מזכ''לית הסתדרות המורים ויו''ר הסתדרות המורים סניף חיפה והמרחב עדנה דוד בכנס עובדי הוראה ומנהלי בתי ספר צילום- יח''צ
מפגש פסגה (מימין) מזכ''לית הסתדרות המורים יפה בן דוד עם סגנית מזכ''לית הסתדרות המורים ויו''ר הסתדרות המורים סניף חיפה והמרחב עדנה דוד בכנס עובדי הוראה ומנהלי בתי ספר צילום- יח''צ

 

"אתם תהיו גאים שאתם חברים בהסתדרות המורים!", כך הצהירה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד  בפני מאות המורות ומורים ועובדי ההוראה בכנס. יפה בן דויד הוסיפה ואמרה, "יש איגוד חזק מאחוריכם ובשביל זה יש יושבי ראש של סניפי הסתדרות המורים שיעזרו לכם".

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, הדגישה בפני המשתתפים, כי הסתדרות המורים בראשותה פועלת בשקיפות מלאה וסקרה את הפעילות הרבה שמנהלת הסתדרות המורים לשיפור תנאי השכר וההעסקה של עובדי ההוראה תוך שימת דגש על הזכויות הפנסיוניות שלהם והדגישה כי, " מיד עם כניסתי לתפקיד, שכרנו את שירותיהם של מיטב המוחות הכלכליים בארץ ובראשם, החשב הכללי לשעבר במשרד האוצר פרופ' ירון זליכה, בכדי למצוא את הנוסחה הטובה ביותר למיצוי הזכויות הפנסיוניות, שיפוי ופיצוי  ועוד של עובדי ההוראה".

יפה בן דויד, אף שיבחה בדבריה את שיתוף הפעולה שלו זוכה הסתדרות המורים ממנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, "התברכנו במנכ"ל משרד חינוך מצוין". בנוסף, הדגישה, "אנחנו רוצים לשמוע את השטח ולכן, נקיים שולחנות עגולים שבמסגרתם עובדי ההוראה יוכלו לבוא ולהשתתף ולהציע על מה צריך להילחם".

סגנית מזכ"לית הסתדרות המורים ויו"ר הסתדרות המורים, סניף חיפה והמרחב עדנה דוד, אמרה, "אנחנו מודים ליפה בן דוד על התמיכה והעשייה המסורה ועל ההשקעה הבלתי  מתפשרת במיצוי זכויותיהם של עובדי ההוראה. יש לנו על מי לסמוך - על המזכ"לית שלנו - יפה בן דויד שהביאה ומביאה תוצאות "

מרחב חיפה בהסתדרות המורים בראשותה של עדנה דוד, משתרע מבית ג'אן בצפון ועד ג'אסר א - זרקא בדרום וכולל כ-16,000 עובדי הוראה, כולל גננות וגמלאים.