הריצוף שלנו מתעייף לא פחות מאיתנו. הוא עובד קשה מאוד ולאורך השנים הוא נשחק בעקבות הזזת הריהוט, כתמי הקפה שנשארים עליו וככל שהתנועה על האריחים רבה יותר – כך הוא יישחק מהר יותר. זו בדיוק הסיבה לבצע פוליש מפעם לפעם, אבל ההחלטה לעשות את זה היא רק הצעד הראשון. כעת אתם צריכים לקבוע איזו שיטה מתאימה לכם יותר, ושתי השיטות הנפוצות והמבוקשות בקרב בעלי דירות ועסקים הן פוליש וקס וקריסטל. איזו מהן אידאלית, מי זולה יותר ומי תחזיק מעמד זמן ממושך יותר? התשובות לפניכם.

כלים

פוליש זול או עמיד?

באופן שאולי לא מאוד יפתיע אתכם, יש הבדל גדול בין פוליש לרצפה שמחירו נמוך לבין זה שיחזיק מעמד לאורך זמן. פוליש במחיר רצפה (משחק המילים הזה ללא ספק מתבקש) הוא פוליש וקס, שמחירו הנמוך הופך אותו לאטרקטיבי בעיני רבים. זהו באמת יתרון משמעותי מאוד ובסוף התהליך תוכלו ליהנות מריצוף נקי ומבריק בזכות שכבת השעווה שנמרחת עליו. מצד שני, השיטה הזו מחזיקה מעמד עד שנה, וכדי שתוכלו ליהנות מריצוף מבריק לאורך זמן תצטרכו לחזור על הפעולה שוב. מנגד, פוליש קריסטל הוא תהליך מעט יותר יקר אבל גם יותר עמיד, והוא יחסוך לכם את כאבי הראש וההתעסקות בנושא למשך תקופה ארוכה הרבה יותר.לפרטים נוספים על סוגי פוליש לרצפה לחצו כאן.

אז איך בוחרים את הפתרון האידאלי?

כדי שתוכלו להבין איזו שיטה מתאימה יותר ואיזה פוליש לרצפה יספק את התוצאות האידאליות, התייעצו עם חברת ניקיון המתמחה בביצוע פוליש וליטוש רצפות. החברה המקצועית והמנוסה תדע לא רק להציע את החלופות הקיימות אלא גם לעזור לכם לבחור את הפתרון הנכון ביותר מבחינתכם. במקרים רבים הפתרון עשוי להיות תלוי בסוג הריצוף שלכם, למשל. כך קיים הבדל בין פתרונות שמתאימים לאריחי שיש לבין אלה שמתאימים לטרצו. אם תבחרו בקפידה חברה אמינה, עם ניסיון רב ועם מכשור מתקדם, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים החלטה נכונה וטובה שתבטיח לכם תוצאה איכותית לאורך זמן.

משקמים את הריצוף

תהא הבחירה שלכם אשר תהא, אין ספק שביצוע פוליש לרצפה הוא פשוט צעד הכרחי. כשהריצוף נשחק אנחנו נוטים למהר ולהחליף אותו, פעולה יקרה שאורכת זמן יקר. אם אפשר לחסוך עלויות ולשקם את הריצוף הקיים בפעולה פשוטה יחסית, נראה שאין באמת סיבה להחליף את כל הרצפות בבית ולהתמודד גם עם הרעש והלכלוך שנלווים לפרויקט הזה.