בניית אתרים היא השלב הראשון של כל עסק או חברה, להיכנס לרשת. הדבר הראשון שצריך ברשת זו נוכחות עם אתר.

כלים
בניית אתרים
בניית אתרים

 

יש משמעות רבה לאתר שמהווה חלון ראווה של כל עסק. לכן כאשר פונים לחברת בניית אתרים, צריך לדעת לבחור את מי שיכול לספק לכם את האתר שיוכל לייצג אתכם הכי נכון בכל הרמות.

כאשר בונים אתר צריך לחשוב על סך ההתרשמות שהוא יוצר אצל הגולשים. צריך להיות בו משהו מעניין כדי שימשיכו לשהות בו, והמעניין הזה הוא בכלל לא ברור מאליו. אין חוקים בזה, יש השראה , כישרון ויצירתיות.

בניית אתרים היום עושה כל עסק ולא חשוב אם הוא קטן או גדול. הוא חייב להיות ברשת ויש כאלה שיש להם כמה אתרים לא רק אחד, כדי לכסות כמה דומיינים שהם זקוקים להם ברמה של שיווק ונוכחות ברשת.

בניית אתרים אמתיים

בניית אתרים, חייבת לייצג את תחום הפעילות של החברה. האתר חייב לבטא את רוח וחזון החברה וזה כמובן בא לידי ביטוי גם בבחירת הקטגוריות של האתר, דף האודות ועמוד הבית. בחירת התמונות שילוו את האתר, ואיזה רושם בסה"כ האתר הזה עושה על מי שנכנס אליו.

זה לגמרי דומה לכניסה של חנות במציאות רק שכדי להרשים את הגולשים יש לכם בדיוק 6 שניות ולא יותר, במציאות יש הרבה יותר זמן.

כאשר אתם נכנסים למשל לאתר של חנות מקוונת, מה שאתם רואים בעמוד הבית, צריך לצוד את עיניכם ולגרום לכם להמשיך לגלוש ואולי אפילו להשאיר פרטים.

אם עמוד הבית כבר בהתחלה לא אטרקטיבי ולא מזמין, הסיכוי שתגלשו באתר הזה הוא קלוש, ולכן מדברים כל כך הרבה על נטישת אתרים, כי זה קורה הרבה.

בחנות מקוונת במציאות, יש יותר איך להרשים את הלקוח. יש תצוגה, תפאורה, מוכרת, מוזיקה. איך דוחסים את כל זה לעמוד הבית של אתר כלשהו?

כאשר אנחנו מדברים על אתרים אמתיים, אנחנו מדברים על אתרים שהקונספט של האתר שלהם תואם את העיסוק שלהם גם בהצגת האתר, גם בויז'ואל וגם בתוכן. חברת בניית אתרים מקצועית תדע לייצר את ההלימה הזו.

בניית אתרים - אפיון

כל משרד פרסום דיגיטלי, לפני שהוא בכלל יעשה בניית אתרים ויציע ללקוח אתר, הוא יעשה דבר שנקרא אבחון. אבחון זה בעצם לקחת את הלקוח, על כל המאפיינים שלו ולזהות מהו האתר האופטימלי עבורו מבחינת הייצוג הכי נכון שלו וההצגה הכי נכונה שלו ברשת.

האפיון יכלול את סוג העסק, מיהם המתחרים שלו בשוק? מהו רף המחירים של המוצרים שלו. האם הוא מציע משהו חדש? האם הוא יוצר נישה שיש לייחצ"ן כי היא לא קיימת. כל הנתונים הללו נלקחים בחשבון ע"י חברת בניית אתרים, כדי שמעצב ומפתח האתר ידע כיצד לגשת לאתר הזה מכל הבחינות.

הכוונה היא לבנות אתר שהוא לא רק יפה, או לא רק מרשים אלא שיווקי, לתרגם אתר לשיווק זו משימה גדולה מאוד. זה לקחת את הנתונים של הלקוח ולהפוך אותם למשהו מאוד אטרקטיבי בעיצוב של האתר, במידע שיוצקים לתוכו, בבניית הקטגוריות השונות ועוד. אין ספק כי בניית אתרים היא אחריות גדולה מאוד כלפי כל לקוח, שמצפה שיהיה לו אתר שווה, מכניס וכדאי.