כשאתם רואים את כל החנויות סביבכם יוצאות במבצעים מטורפים, כשהטלוויזיה והעיתונות מלאות בפרסומות והצעות שיווקיות, כשבכל משרד או בית עסק תשמעו אנשים מדברים על משפחה, אוכל ומתנות – זה סימן שהגיעו החגים וזה הזמן להצטרף אל אווירת החג, להעניק ללקוחות והעובדים שלכם מתנות לחגים ולתכנן מהלכי קידום מכירות חכמים שיעזרו למתג את העסק שלכם או המוצר או שירות שאתם מציעים.

הנה חמש סיבות שישכנעו גם אתכם שחגים זה הזמן הנכון להשקיע בקידום מכירות:

1. כי כולם עושים את זה – נכון, זו לא אמורה להיות באמת סיבה ורובנו מתנגדים לרעיון לעשות משהו רק כי כל השאר עושים אותו, אבל כשמדובר בעסקים – לפעמים חשוב מאוד לעקוב אחרי הפעילות של כולם ולעשות כמותם. כולם משקיעים בקידום מכירות לפני החגים כי זו הבחירה החכמה. זו תקופה בה קהל היעד שלכם נח לצרוך, מחפש ומתעניין במבצעים. אל תפספסו את המומנטום!

2. כי זו תקופת הצרכנות – מחקרים מראים עליה משמעותית באחוזי הצריכה בתקופה שלפני החגים וזה אומר בפשטות- אנשים רוצים לקנות! זה בדיוק הזמן לקדם את המוצר או השירות שלכם בערוצים שיווקיים שונים. הלקוח הפוטנציאלי נכון יותר לבצע רכישות בתקופת החגים - מלבד רכישות פרטיות, רכישות למשפחה, לחברים ולמארחים – מעסיקים קונים מתנות לעובדים, חברות קונות מתנות לספקים או לקוחות.

3. כי זו הזדמנות להעניק מתנה שתשרת גם אתכם – תקופת החגים היא תקופה בה נהוג לחלק מתנות. זו הזדמנות נהדרת לחלק מתנה שתשמש את מי שמקבל אותה ותשרת גם אתכם. מוצרי פרסום מעוצבים מהווים מתנות נהדרות לחגים – מגוון פריטים עם לוגו המותג שלכם – החל במתנות צנועות כמו כוס ממותגת מלאה ממתקים ועד גאדג'טים שימושיים - המתנות הללו ישמחו את מקבל המתנה אשר ירגיש שחשבתם עליו וגם הוא, בתורו, יחשוב עליכם בכל פעם שישתמש במתנה שהענקתם לו.

4. כי זו הזדמנות לחשוף מוצר חדש – תקופה בה אנשים נוטים לצרוך היא תקופה בה תרצו להשיק מוצר או סדרת מוצרים חדשה. אם תצאו עם ליין מסוים שמתאים לחג הספציפי, תלוו את ההשקה בדוגמיות או ב- give away ממותגים – הם יזכו לחשיפה רחבה. תוכלו לנצל את העובדה הזו וללוות את הפעילות במבצעים אטרקטיביים על מוצרים או שירותים שתרצו לחשוף.

5. כי זו הזדמנות להיות באמת יצירתיים – קידום מכירות זה המקום שלכם לתת לצד היצירתי ביטוי. מה הדרך הנכונה למשוך לקוחות? אילו מבצעים חדשים תציעו? באילו מקומות יהיה נכון לפרסם את המבצעים הללו? אילו הטבות ומתנות תעניקו ללקוחות או לעובדים שלכם?אם נחזור לעיקרון שאומר שמתנות ממותגות שאתם מעניקים מעלים את הזכירות שלכם בקרב הלקוחות – זה הזמן לצאת מהקופסה ולחשוב על מתנות מקוריות מחד ושמישות מאידך.

תקופת החגים היא תקופה של משפחתיות, של מסורת, של אוכל וכן, גם של קניות ומתנות.

זו חגיגה משפחתית וחגיגה מותגית. מהלך קידום מכירות שנבחר בקפידה ומושק בעיתוי הנכון ימתיק לכם וללקוחות שלכם כל חג.בהצלחה וחג שמח!

כלים