פעם חשבנו שהבריכה הפרטית שמורה רק לבעלי הממון. ציפינו לפגוש אותה רק באחוזה מפוארת או בחצר האחורית של העשירים והמפורסמים, לצד מגרשי הטניס הפרטיים למשל. היום המצב שונה לחלוטין ועם כמה חלופות זולות ואיכותיות אפשר ליהנות מבריכה קטנה בחצר של דירת הגן. יש לה גם המון יתרונות, החל מהתרומה שלה לבריאות ולכושר שלנו, דרך הבילוי עם הילדים בסופי השבוע ועד לשדרוג האסתטי לחצר כולה. מצד שני אין ספק שאנחנו צריכים לדאוג לה בחזרה, ואחת הדרכים לעשות זאת היא להתקין כיסוי בריכה. זה לא רק בשבילה, זה בעיקר בשבילכם. 3 סיבות מרכזיות – לפניכם.

כלים

 1 – בטיחות קודמת לכל

כשאתם מתקינים כיסוי בריכה הידראולי בטיחותי בטיחותי אתם דואגים לשלומם של הילדים, המבוגרים וחיות המחמד שלכם. סביר להניח שאתם משגיחים על הקטנטנים בשבע עיניים, לפחות כשאתם לצדם. השאלה היא מה קורה רגע אחרי שהשחייה המשותפת מסתיימת, בזמן שאתם עמלים על ארוחת הערב והילדים יוצאים לשחק בכדור שנופל אל המים והם רצים בעקבותיו. כיסוי בטיחותי ימנע את הנפילה למים וכך למעשה יציל את חייהם. נכון, אתם יכולים להציב גם גדר שתקיף את הבריכה, אבל אם הילדים רוצים להתקרב לאזור המים או אם המשחק שלהם ייפול אל הבריכה, גם הגדר לא תעצור אותם. זה המקום שלכם לדאוג לנושא הזה עבורם.

2 – חיסכון במים ובחשמל

כולנו מכירים את הפרסומות הקלאסיות שמכריזות על הכנרת המתייבשת וקוראות לנו לחסוך במים. אז מצב הכנרת אולי השתפר מעט בשנים האחרונות, אבל עדיין מדובר במשאב שאנחנו צריכים לשמור עליו, ובעיקר במשאב שעולה לנו הרבה מאוד כסף. גם החשמל הוא משאב חשוב ויקר, והיכולת שלנו לצמצם את השימוש בשני מקורות האנרגיה הללו היא בהחלט יכולת חשובה. כיסוי לבריכה יעזור לנו בהשגת המטרה הזו. ראשית משום שהוא ימנע את התאדות המים. כשמפלס המים יורד אנחנו צריכים למלא את הבריכה בתדירות גבוהה יותר, בעוד כיסוי ימנע את הבעיה הזו. אם אתם מעדיפים לשחות בבריכה מחוממת יחסית אין ספק שתצטרכו לשמור על הטמפרטורה שלה. הכיסוי יעשה את זה ויחסוך לכם את הצורך בחימום הבריכה – ואת צריכת החשמל.

3 – בריכה נקייה כל השנה

הרוח נושבת קרירה והיא עשויה למשוך אל הבריכה שלכם את העלים שנשרו בראשית הסתיו, את שאריות המזון או השקיות שנותרו בחצר מהארוחה הגדולה שקיימתם או פיסות נייר שמצאו את הדרך למים. גם אבק וחול יפגעו בחוויה שלכם כשתיכנסו למים מוכנים לצלילה או לשחייה היומית שלכם. הכיסוי מונע חדירת לכלוך, מה שמאפשר לכם ליהנות מכל רגע שבו אתם שוהים בבריכה, וגם יחסוך מכם את הצורך לנקות אותה באופן כמעט יומיומי.

יתרונות נוספים שכדאי להכיר

כיסוי בריכה הידראולי הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להרגיש בטוחים יותר בחצר שלכם גם כשאתם לא ליד הבריכה, והוא גם זה שישמור על בריכה נקייה ומחוממת כל הזמן. עם זאת, הפתרון הזה אידאלי גם למי שרוצה להמשיך לשחות בחורף (שכן הכיסוי שומר על בריכה חמימה יחסית), והשימוש בכיסוי הידראולי הוא נוח מאוד ופשוט לתפעול. אז נכון, הכיסוי יעלה לכם קצת יותר, אבל אם תחשבו על עלויות הניקיון, המים והחשמל שתחסכו, תגלו שההשקעה הזו משתלמת גם כלכלית. השאלה היחידה שנותרה כעת היא איזה כיסוי יתאים לכם, ולא משנה מה תבחרו רצוי שתזכרו שהנושא החשוב ביותר הוא האיכות – לפחות אם תרצו ליהנות מהכיסוי שלכם לאורך שנים רבות וטובות.