דמייני את התרחיש הבא: פרוסות של מלפפון על העיניים שלך, מוזיקה מרגיעה ברקע ותאורה חמימה ואינטימית ביום שלם שכולו שלווה. יום כיף בספא יכול להותיר אותנו עם תחושה של רוגע והתחדשות מבפנים, ורעננות וזוהר בפנים מבחוץ.

טיפולי פנים בספא
טיפולי פנים בספא

 

 

כולנו עושות לפעמים טיפולי פנים בבית, כמו ניקוי הנקבוביות או מסיכות לחות, אבל לפעמים אי אפשר לנצח את היתרונות של טיפול פנים אמיתי בספא איכותי.

החיים המודרניים לא עושים טוב לפנים שלנו. זיהום האוויר, שעות העבודה הארוכות וכל הלחצים שמקיפים אותנו מגדילים את הסיכוי לקמטים, הזדקנות העור, פיגמנטציה ונזקים אחרים. לכן, טיפול פנים הוא מומלץ לכל אחד, ובכל גיל. טיפולי הפנים יכולים להצעיר את עור הפנים ולהשיל כמה שנים מגילכם, לתקן ולהבהיר את העור במקרים של פיגמנטציה או כתמי אקנה, להגן עליו ולמנוע נזקים עתידיים או פשוט להזין אותו בחומרים שיהפכו אותו רך יותר, גמיש יותר ורענן יותר. למעשה, טיפולי פנים בספא מהווים טיפול ממוקד ואינטנסיבי בבעיות שתוקפות את הפנים שלנו בחיי היום יום, ועושים שינוי עצום בזמן קצר.

יש מגוון עצום של טיפול פנים שצצים מדי יום, ולא קשה ללכת לאיבוד בין כל הסוגים השונים. טיפול פנים הוא כאמור לא רק לטיפוח מידי ולהרגשה הטובה. אם הוא נעשה טוב, הוא יכול להיות משנה חיים ואפקטיבי לטווח ארוך מאוד. חשוב לבחור את טיפול הפנים הנכון עבור סוג העור שלך, כדי להבטיח את האפקט המשמעותי ביותר על העור.

אז מה הם הסוגים השונים של הטיפולים ואיך בוחרים את הטיפול הנכון עבורך?

טיפולי הבהרה –

טיפולי הבהרה מתאימים כמעט לכל סוג עור אבל הם מועילים במיוחד לעור חסר ברק, מצולק או עור הסובל מפיגמנטציה. מטרת הטיפול היא לאחד ולאזן את גוון העור תוך שימוש בנוגדי חמצון שונים כמו ויטמין C. ההשפעה של הטיפול היא מידית, ושעות ספורות לאחריו כבר תבחיני שהעור זוהר ובוהק יותר.

טיפולי זהב –

אחד הטרנדים הגדולים ביותר בתחום טיפולי הפנים הוא טיפול הזהב. אם את רוצה לטפח את העור שלך ולפנק אותו, מסיכת פנים המכילה זהב יכולה לשפר משמעותית את מראה העור והמגע שלו. מדובר בטיפול שפותח לראשונה ביפן ומשתמש בחלקים שונים של מתכת, בהם זהב, כדי לאזן את צבע העור ולהחליק אותו. בנוסף, את תרגישי כמו מלכה אמיתית כשתעשי אותו.

טיפול אנטי אייג'ינג –

יש מגוון רחב מאוד של טיפולי אנטי אייג'ינג, וההמלצה הרווחת היא להתחיל להלחם בנזקי הזמן כבר בגיל צעיר. כאמור, החיים המודרניים והלחצים שהם מביאים רק מאיצים את תהליך הזדקנות הפנים. טיפול אנטי אייג'ינג משלב את כל העקרונות הבסיסיים של טיפול פנים, כולל ניקוי עמוק של הנקבוביות ושימוש במסיכת לחות, אך הוא מוסיף בדרך כלל אלמנט כמו קולגן או חומצה היאלורונית שמטפלים בקמטים באופן ממוקד. הטיפולים הללו בדרך כלל אפקטיביים מאוד, אך ההשפעה שלהם זמנית ונמשכת חודשים ספורים בלבד.

מחפשת טיפול פנים טוב? כשמדברים על ספא תל אביב היא המקום הנכון לחפש בו. בעיר הגדולה תוכלי למצוא עשרות מכוני ספא איכותיים שמעניקים טיפולי פנים מפנקים לכל גיל ולמגוון רחב של מטרות.