זמן הוא דבר יקר, כמה כסף אתם מוכנים לשלם כדי להרוויח זמן...? יש אנשים שאכן הגיעו למסקנה ששווה לשלם כסף עבור שירותי קונסיירז' - כדי להרוויח זמן.

כלים

 

אז השירות הזה כבר קיים גם כן בארץ. אחרי שבחו"ל למדו אנשים לפנות אל נותן שירותי קונסיירז', כדי להסדיר עניינים מול חברת הביטוח, או לשלם חשבונות או כל שליחות אחרת. כעת גם בארץ מתפתחת הנישה הזו. אנשי עסקים רבים ועובדי היי טק שמבלים שעות נכבדות מהיממה בעבודה, מצאו את הפתרון שלהם. שירות קונסיירז' שחוסך להם את הזמן היקר שלהם.

אילו שירותים ניתן לקבל?

למעשה כל פעולה שיש לבצע ניתן לבצע באמצעות נותן שירות. להלן תוכלו לקבל מספר דוגמאות עבור פעולות שניתן להיעזר בהם.

פרוצדורה עסקית – כאשר פותחים עסק יש מספר רב של פעולות נחוצות שיש לבצע. אך כאשר איש העסקים מעוניין לרכז את כוחותיו בעיקר, אין לו את הפנאי להשלים את כל הפעולות. לשם כך הוא יכול לשכור שירות קונסיירז' ולהשלים את מכלול הפעולות בצורה המושלמת.

חיי יום יום – אנשים שמשקיעים שעות ארוכות בעבודה לא מוצאים את הפנאי לביצוע פעולות יומיומיות פשוטות. אם אני נמצא כמעט כל היום במשרד, מתי אלך לבנק? אם אין לי דקה מיותרת מתי אארגן מסיבת יום הולדת לילדה? למעשה ניתן לקבל שירות עבור כל פעולה. מה שאין לך זמן לעשות בעצמך תוכל לבקש מנותן השירות.

שליחויות – מה קל יותר מלשלוח שליח כדי לשלם חשבונות או לשלוח חבילות? אנשים עסוקים לא מוצאים את הדקה הפנויה כדי להשחיל לתוכה את המשימות הנחוצות הללו. ניתן לבצע זאת באמצעות נותן שירות קונסיירז'. זה פשוט וקל.

עבור מגוון רחב של משימות ומטלות ניתן להיעזר בנותן שירות חיצוני. הוא יוכל להקל מעליכם את העומס בו אתם נתונים, ולעזור לכם להמשיך לתזז בין המשימות הרבות שרובצות עליכם. גם בארץ זה נעשה נפוץ – הזמן שלכם יקר. מה שמישהו אחר יכול לבצע עבורכם תנו לו לעשות. אתם תוכלו לעשות את מה שחשוב ושווה לכם. פנו אלינו ואנו ב- UNLIMITED SERVICES נדאג לכל הצרכים שלכם! טלפון מספר: 073-7871401 או כתבו לנו לכתובת מייל: reservation@unlimitedvips.com