משגראוי ליבוביץ החזקות בע"מ ו- sbc שגראוי ייזום ובניה  יזמיות Reef selected בית על  החוף במפרץ עתלית, נמסר כי,  12 המגרשים, נמכרו במסגרת שלב א' של שיווק הפרויקט, שהחל בתחילת חודש ספטמבר וכי על הרוכשים, נמנים תושבים מיישובי המועצה האזורית חוף הכרמל ובהם מקיבוץ החותרים, עין איילה ועוד. גודל מגרש מינימאלי שנמכר לפי תב"ע הינו 250 מ"ר וההיקף הכספי הכולל של העסקה, משקף כ-9667 ₪ למ"ר. את היזמיות ייצג בעסקאות משרד עוה"ד ש.פרידמן ושות, הקרקע מאושרת לבנייה והינה רשומה בטאבו, המחיר כולל פיתוח ומע"מ.  שיווק הפרויקט מתבצע באמצעות  חברת אשגב שיווק פרויקטים בע"מ

נוף לים המשתקף  קמפיין Reef Selected של משגראוי ייזום ובנייה (SBC)  צילום- לימור שושן
נוף לים המשתקף קמפיין Reef Selected של משגראוי ייזום ובנייה (SBC) צילום- לימור שושן

 

משגראוי ליבוביץ החזקות בע"מ ו- sbc שגראוי ייזום ובניה  יזמיות Reef selected בית על החוף  במפרץ עתלית, נמסר עוד כי, ישנם ביקושים ערים מקרב לקוחות מאזור חיפה המודעים להתפתחותה של עתלית בעשור האחרון ומעוניינים להעתיק את מגוריהם לפרבר היוקרה החדש והמבטיח של חיפה. כמו כן, ישנן פניות רבות  של מתעניינים מאזור תל אביב, ערי גוש דן ואף מאזור ירושלים והסביבה החולמים להגשים את החלום הישראלי - לבית פרטי על הים, מרחק הליכה מהמים במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד.  עוד נמסר, כי רק הסכם מכר חתום על ידי שני הצדדים יחייב את החברות. גודל המגרש מינימאלי לפי תב"ע הינו 250 מ"ר. בכפוף לתנאי החברה. ט.ל.ח.

לגור בשכונת הקוטג'ים הפרטית של עתלית Reef selected בית על החוף, לפסוע מספר צעדים ולהגיע לחוף, להרגיש את החול בקצות האצבעות ולהקשיב לרחש הגלים המלטף. זה הזמן והמקום לחיות החלום ולגור במתחם יוקרתי, נושק למפרץ פראי לחוף ימה של עתלית על אחת מעתודות הקרקע האחרונות על קו המים - רבע שעה מחיפה ומקיסריה, 50 דקות בלבד מת"א.

חברת "שגראוי ייזום ובנייה (SBC)" בע"מ,  שהחלה את פעילותה בתחום הבנייה בשנת 1930 מתמחה בייזום וביצוע פרויקטים בתחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר, עסקים, מלונאות, מבני ציבור, התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ"א 38) וקבוצות רוכשים.  במהלך עשרות השנים האחרונות רכשה "שגראוי ייזום ובנייה (SBC)" בע"מ מוניטין רב בישראל ובעולם בזכות שימור המבנים ההיסטוריים בת"א.

"חברת שגראוי ייזום ובניה (SBC) בע"מ יוזמת פרויקטים בהתאמה לצורכי הלקוחות ובהתאמה אישית באמצעות תכנון אדריכלי מוקפד וחדשני. החברה חרטה על דגלה מקצועיות, שירות אדיב ואמין, ליווי מקצועי, חדשנות, אמינות, מחויבות לצורכי הלקוח ועמידה בלוחות הזמנים.  חברתנו נהנית מחוסן פיננסי וניסיון מוכח ביזום ובצוע פרויקטים. אמר השבוע  מנהל  חברת שגראוי, נור שגראוי. שציין עוד כי, "בצענו פרויקטים ביזום וביצוע מוצלחים בקריות, כרמיאל ,נצרת עילית, חיפה, טירת הכרמל ופרויקטים רבים במרכז הארץ ואנחנו ממשיכים  להרחיב את הפעילות ברחבי הארץ ".

החברה הקימה את חברת נוף כרמל התחדשות עירונית מקבוצת שגראוי העוסקת בהתחדשות עירונית בחיפה והצפון.

החברה שואפת תמיד למצוינות ולאיכות, והייתה בין חברות הבניה הראשונות בארץ שזכו לתקן ISO 9002 שהוענק לחברה. כמו כן, בהתאם לצורכי השוק המתגברים, זיהתה החברה דרישה לביצוע עבודות לשימור מבנים, וכיום הינה החברה המובילה בתחום הדורש מיומנות מקצועית גבוהה מאוד, דיוק ויכולת לביצוע עבודה עם חומרים מיוחדים המותאמים לשימור.

איכות ,שירות, מצוינות ועמידה בלו"ז אינם סיסמא אלא הם הגלגלים שמניעים את החברה, כאשר כל לקוח גדול כקטן הינו לקוח מועדף של החברה וזוכה ליחס אישי גם על ידי בעלי החברה.