רוב אתרי האופנה הבינלאומיים כבר עפים על זה: מכונה שמדפיסה כל טרנד אופנתי שתרצו היישר על הציפורניים.

GUCCI (צילום: RF)
GUCCI (צילום: RF)

אט אט ילכו הימים ויתקצרו והאור המסנוור של הקיץ יתחלף באור רך יותר שמאופיין עם העונה הסתיות. צרפו לכך את שלל החידושים והעדכונים הציגו מעצבי העל בחודשים האחרונים ותקבלו סיבה טובה לעצור לרגע ולעשות סדר בצבעים.

מכונת ההדפסה לציפורניים INAIL מבקשת מעתה לספק נייל ארט מרהיב, ייחודי, מדויק ואופנתי להפליא. קברנטי המותג סקרו בעבורכן את תצוגות האופנה לחורף הקרוב ואלה הן מסקנות הטרנדים שיספקו לכן "ביוטי נייל סטיילינג" מרהיב.

"ביוטי סטיילינג הוא מונח המתייחס לכל אביזרי האופנה שאינם פריטי לבוש; טיפוח, איפור, שיער ועיצוב ציפורניים" אומרת גליה תורן חן, יועצת אסטרטגית לענף הביוטי. "תחום הביוטי סטיילינג הולך ומתרחב ככל שהמודעות והצורך בכליי סטיילינג לביוטי אישי מתרחבים. העזרים הטכניים מביאים את ענף הקוסמטיקה אל עבר עידן ההיי טק ומאפשרים למגמות האופנה השולטות להתבטא במספר מימדים; צבע, צורה ומרקם. רמת הדיוק של המדפסת הממוחשבת האינטיליגנטית מאפשרת לשחזר כל טרנד, תמונה או הדפס אופנתי בתוך 8-15 שניות ולהפוך את קצות האצבעות לחלק מהטוטאל לוק המנצח.  אופנה, היא האופן שבו אנחנו מציגים ומבטאים את עצמנו לעולם תחומי היופי והאופנה הצועדים יד ביד לעבר פרסונליזציה הולכת וגוברת של הטרנדים האופנתיים הרווחים. אם בעבר הסתפקנו באביזרי אופנה, סטיילינג ופריטי טיפוח שיש לכולם, הרי שהיום צרכנים המודעים לאפשרויות מבקשים לעצמם התבטאות אישית. אחד מביטויי מגמת הפרסונליזציה הוא פיתוח של כלים טכנולוגיים כמו מדפסת הציפורניים האינטיליגנטית המאפשרת להפוך את עיצוב הציפורן לפריט אמנותי לכל דבר. מההדפסים המתוחכמים ביותר של העונה ועד לתמונה של הילד, חיית המחמד או האהוב על עשר אצבעותיך".

איך זה עובד?

המכונה האמורה היא מעין בלוק גדול עם מסך ופתח להכנסת היד. על גבי המסך שלה אפשר לבחור מבין המוני עיצובים מוכנים מראש, או לבחור מעשרות התמונות האישיות שלכן בסמארטפון, להתחבר דרך ה-wifi למדפסת הבלוק ולאחר מכן להכניס את האצבע לתוך תושבת פלסטיק מיוחדת שמבודדת את הציפורן ומבטיחה כי את תצלום החתול שלך, הלאבר שלך או את תמונת הנוף שצילמת במדבר יהודה תקבלי באיכות פרינט מעולה על הציפורניים שלך.  את כל העסק הזה מכניסים לפתח ייעודי וממתינים 8 שניות בלבד, במהלכן המדפסת האינטגרלית מתיזה צבע על הציפורן ויוצרת את ההדפס המרהיב שרציתן. את ההדפסים ניתן לבצע לאחר מריחת לק רגיל (של כל מותג שתרצו) או לק ג`ל לבחירתכן.

"למרות העובדה כי תפעול מדפסת הציפורניים מחייב את נוכחותן של המניקורסטית/טכנאית ציפורניים, עם השקתה של הטכנולוגיה החדשה באירופה, מרבית ממכוני הציפורניים גילו תחילה כתף קרה לנוכחות מדפסת מסוג זה במכון. למרות זאת, מהר מאד השיטה כבשה את מכוני הציפורניים בשל העובדה כי בעלות המכונים זיהו כי בפחות מ-10 שניות הן תוכלנה לספק ללקוחותיהן נייל-ארט מדוייק להפליא ברמת ביצוע מושלמת עם כל איור, תמונה או דוגמא שהלקוחה חפצה - ובכך לחסוך זמן עבודה משמעותי ויקר. העובדה כי נשים העדיפו לקצר משמעותית את משך ביצוע העיצוב על ציפורניהן מבלי לוותר על תוצאה מרהיבה הגבירה אף היא את הביקוש לשירות ההדפסה

בנוסף, תהיה מניקורסטית מוכשרת ככל שתהא, היא אינה יכולה לייצר איור פורטרט כלשהו, לחקות תמונת נוף ריאליסטית מהטיול האחרון בשוויץ, או לחילופין לעצב פרינט הזהה באופן אבסולטי כמו נגזר מהג'קט שעיצבו דולצ'ה וגבאנה בקולקציה האחרונה. מדפסת INAIL מכילה גלריה עצומה של דוגמאות, תמונות, תרשימים ואיורים, שאינם עומדים ביחס ישר ליכולתה המופלאה של מעצבת הציפורניים וזאת משום שהמדפסת מחוברת למחשב מתקדם בעל יכולת עיבוד תמונה מהגבוהות ביותר. פועל יוצא, גם הדפסת התמונה על גבי שטח מינאטורי (הציפורן) נשמרת באופן ריאלי כך שחדות הצבעים, ושמירה על פרופורציונאליות של האובייקט היא מדויקת מבלי לעוות אותו. למעשה מעתה יש ביכולתה של כל מניקורסטית וטכנאית ציפורניים לספק ללקוחה כל עיצוב נייל ארט ללא כל הגבלה.  המדפסת מספקת מענה גם לחובבות אפקט ה-D3 המוכר בשמו "תלת מימד". היא אמנם אינה יוצרת צורניות בולטת על גבי הציפורן אך ביכולתה לספק פרספקטיבה ותשקופת קווית בטכניקה היוצרת אשליה של מרחק ושל עומק.  יודגש כי רמת עמידות ההדפסה זהה לעמידותו של כל לק קונבנציונאלי וניתן אף להעצים את עמידות ההדפסה בשילוב ג'ל לק וטכנולוגיית UV שיתרמו לקיבוע הפיגמנטים", מסכמת קטי ליבסון נציגת המותג בישראל.

אז מה מציעה מדפסת INAIL לחורף 2018?

משבצות: מבט מהיר לחורף אשתקד מוכיח שהמשבצות שומרות על הלהבה והולכות להצית בגדול גם את החורף הנוכחי. בתפריט: משבצות בדוגמת הטארטן ההיסטורית, שמקושרת לבתי האצולה, לבית המלוכה ולצבא הבריטי, משבצות גינגהאם - שמתבססות על שילוב של לבן עם צבע יחיד נוסף, בגודל אחיד ומשבצות הפפיטה הקטנות המשולבות זו בזו לרוב בצבעי שחור/לבן.

צילום: יח"צ איי-ניילצילום: יח"צ איי-נייל

אורבאן ג'יפסי: האורבאן ג'יפסי הוא האינטרפטציה העכשווית של הבוהו שיק הפציע אי שם בשנות בסיקסטיז והסבנטיז העליזים של המאה הקודמת יחד עם ילדי הפרחים ופסטיבל וודסטוק האגדי. העונה בולטים במיוחד שילובי גרפיקה אתנית ופרחים קלילים לצד שילובים מפתיעים של איורים אקסצנטרם, מתירניים ויצירתיים בצבעוניות עזה.

פריחה חורפית: בקטגוריית ההדפסים, פרחים הם דרך טובה לביטוי עצמי דרך נייל ארט במיוחד כשיש רצון לאמירה יצירתית. העונה הדפסי הפרחים ממשיכים מהקיץ אל העונה הקרה כשפלטות הצבעים הופכות לכהות יותר עם גוונים כמו בורדו או ירוק עמוק ונגיעות של שחור. במגוון: הדפסי פרחים קפדניים, שילובים בוטניים הכוללים עלים המזכירים זרי פרחים עמוסים ולבלוב של פרחים כהים.

צילום: יח"צ איי-ניילצילום: יח"צ איי-נייל

פולקלור אתני: הדפסים, רקמות, צבעים ססגוניים, עבודות יד, טכניקות מסורתיות ממזרח אסיה, אפריקה ודרום אמריקה – כל אלו מתערבבים ליצירת הדפסי נייל ארט בהשראת סגנונם של שבטים נידחים ותרבויות נעלמות. במגוון פרינטים אתנים בניחוח נוסטלגי, הדפסים שבטיים עזי צבע, מגוון מזוקק לפרחים רקומים בניחוח וינטאג' ועיטורים גיאומטריים מסורתיים צבעוניים.

הטרנד החייתי: בעודכן מתלבטות בין הדפסי חברבורות לזברה, נחש או כלב דלמטי המנהלים האמנותיים של המותג האיטלקי גוצ'י, עושים זאת שוב ומבעירים להיט חדש חרקים. כן העונה לא תסתפקו רק בהדפס טקסטורת החיה אם כן תשלבו מיני חרקים במלוא תפארתם והדרם.

צילום: יח"צ איי-נייל

פירוט טכני:

1.מהירות הדפסה של 8 שניות

2.חיישן במכשיר שקולט את שטח הציפורן וגודלה כך שההדפסה ממורכזת ויוצאת בדיוק על שטחה.

3.איכות הדפסה של 1600DPI על 900 (איכות HD)

4.מצלמה קדמית 5 מגהפיקסל  HD

5.מסך מגע 13.3 אינצ'

6.ידידותי למשתמשת

7.יכולת הדפסה על 20 ציפורניים טבעיות ומלאכותיות – אפשרי על ג'ל לק

8.מחובר לאינטרנט (wifi)

9.גישה לוואטצ'אפ ולרשתות מדיה אחרות (פייסבוק ואינסטגרם)

מחיר: 20 שקל לציפורן, במכוני הטיפוח והמניקוריות ברחבי הארץ.

רשימת מכונים מלאה באתר החברה: https://www.inail-il.co.il