יום הולדת הוא הזדמנות לאפשר למישהו חשוב להרגיש עד כמה הוא באמת חשוב לכם. זה הזמן לחגוג את החיים שלו, את חלקו בחיים שלכם, לשמח אותו, להשתולל איתו, ולעשות דברים שאתם בדרך כלל לא עושים - וכל זאת, למשך רק יום אחד בשנה, ששווה לחכות לו.

כלים

כילדים, היינו מחכים ליום ההולדת שלנו, מפני שידענו שזה תאריך מיוחד, בו נזכה לפינוק יוצא דופן. גם כמבוגרים, אנחנו חוגגים את ימי ההולדת שלנו ומאפשרים לקרובים אלינו להיות מרוכזים בעיקר בנו (מה שכמבוגרים, אנחנו לא זוכים לחוות לעיתים קרובות...). לא קשה להפיק מסיבת יום הולדת מדהימה לילד - מספיק שיש עוגת שוקולד רטובה ועסיסית, ליצן וזיקוק - ואנחנו בעניינים. אבל אילו רעיונות יאפשרו חגיגת יום הולדת מיוחדת באמת עבור המבוגרים יותר? לפניכם - חמישה רעיונות מנצחים.

#1 חגיגה עם המשפחה - צאו מן השגרה

אם אתם חוגגים יום הולדת אינטימי, אפשר לחגוג אותו בבית או במסעדה המוכרת שאתם בדרך כלל אוהבים. אבל למה לא לחשוב מקורי, חדש ויוצא דופן, ולהזמין את חתן או כלת השמחה לחגיגה במיקום שונה, חדש, לא רגיל? למשל, מסעדות שף בתל אביב רבות מאפשרות ניהול אירועים וחגיגות אינטימיות, תוך סגירת המקום לאורחי האירוע בלבד - או רק תוך הכנת שולחן חגיגי במיוחד ו"הזרמה" של פינוקים כיפיים לאורך כל האירוח אל החוגגים. מסעדת TYO, המציעה תפריט יפני אותנטי המשלב מוטיבים ישראליים ואווירה ייחודית, היא דוגמה טובה לרעיון שונה, ייחודי, וכיפי במיוחד לחגיגת יום הולדת אינטימית במיקום חדש. תוכלו גם לארגן מסיבת יום הולדת בביתכם ולהזמין קייטרינג מפנק או סושי משלוחים בתל אביב שיכולים להוסיף לאווירה.

#2 - זה הזמן להגשים חלומות

היא תמיד חלמה לרכב איתך על סוס אל עבר השקיעה? הוא תמיד חלם לשוט עם כוס בירה טובה ביאכטה חלומית אל האופק? תתפלאו כמה קל להגשים חלומות כאלה. למה שלא תנצלו את יום ההולדת, ותגשימו חלום?

#3 - גם גדולים יכולים ליהנות מהפעלה

מה דעתכם לארגן הפעלה לאירוע יום ההולדת? זה יכול להיות שף שמגיע עד הבית ומכין ארוחת גורמה לכל הנוכחים, או סדנה חווייתית ומפתיעה בנושאים מגוונים.

#4 - אלוהים תמיד נמצא בפרטים הקטנים

בין אם אתם מזמינים את בעל השמחה למסעדת TYO לארוחת גורמה בשניים, או בין אם אתם מזמינים 300 מן החברים הקרובים ביותר של בעל השמחה לאירוע באולם - אל תשכחו, שהפרטים הקטנים הם אלה שיעשו את האירוע שלכם. זה הזמן לחשוב על פינוקים קטנים, כמו עוגייה שהוא / היא אוהבת, פרח שיחכה מתחת לכרית, פתקים קטנים מלאי אהבה, וכדומה - שיפתיעו את חתן / כלת השמחה, ויהפכו את היום אף יותר שמח.

#5 - והכי חשוב - זה תמיד אהבה

אתם חוגגים יום הולדת לאדם יקר שקרוב אליכם, וזה נהדר. זה הזמן להפריח את כל הבלונים, להגשים את כל החלומות, ולחגוג בגדול. אבל גם, בין לבין, אל תשכחו שהשורה התחתונה היא לגרום לו להרגיש אהוב, ואולי גם לכל מי שמגיע לחגוג איתכם. קחו רגע להביט בעיניים, לברך על עוד שנה נהדרת שחלפה, ולהודות על נוכחותכם זה בחייו של זה.