המלחמה נגד הזמן היא מלחמה אבודה מראש - כי הרי לא משנה מה נעשה, הזמן יעבור ואנחנו נתבגר ונזדקן.

 

עם זאת, כיום הודות לטכנולוגיה ולפרוצדורות מסוימות, ניתן להראות צעירים יותר ואף להצעיר את מראה הפנים הגוף והשיער. אז כיצד תוכלי לשמור על מראה עור צעיר? כל הטיפים בהמשך.

השתמשי במסכות טבעיות – כדי לשמור על עור פנים מתוח ורענן, חשוב למרוח על עור הפנים והצוואר פעם בשבוע לפחות, מסכות פנים טבעיות. כיום ניתן להכין מגוון מסכות ביתיות באמצעות שילוב של שמן זית , יוגורט, בננות, לימונים ועוד. חקרי מעט את עולם המסכות הטבעיות והתאימי אותן לסוג עורך.

מרחי קרמים מתאימים – השתמשי בקרמים מתאימים לגילך ולסוג עורך, והשתמשי בקרמים מונעי הזדקנות. מרחי את הקרמים על גבי מקומות הייעודיים כגון: הפנים, על גבי העור שמתחת לעיניים ובאזור הצוואר. בכך תוכלי ליהנות מעור מתוח ומבריק. חשוב לרכוש קרמים שהוכחו מדעית ככאלה שמעכבים הזדקנות, תוך שימוש בקרמים שמכילים כמוסות אנטי אייג'ינג.

פקדי את הקוסמטיקאית – מצאי קוסמטיקאית טובה ופני אליה לקבלת טיפולים חודשיים לריענון וניקוי העור. כיום באמצעות טיפולי פילינג וקרמים שונים, ניתן להקנות לעור הפנים מראה צעיר, חלק ורענן. חשוב למצוא קוסמטיקאית אשר מנוסה בעבודה עם תכשירים פרא רפואיים שנחשבים מוצלחים יותר, וכאלה שלא עברו תהליכים כימיים.

התענייני בניתוחים ופרוצדורות - עיבוי שפתיים, מתיחת פנים, מתיחת צוואר, הזרקת בוטוקס לעור הפנים ועוד, כולן שיטות המסייעות לקבל מראה צעיר יותר. התענייני בטיפולים קוסמטיים וניתוחים שמתאימים לך ובחרי פרוצדורות מתאימות ולא מסובכות להצערת העור והגוף.

הקפידי על תזונה בריאה – הימנעי מאכילת מאכלים מסוכרים ולא בריאים המאיצים את הזדקנות העור. אכילת חטיפים ומאכלים עתירי סוכר, יגרמו לכהויות מתחת לעיניים ולמראה עור אפור ומבוגר.

הרבי בשתיית מים – שתיית מים מרובה תסיים לקבלת עור זוהר וצעיר. הקפידי לשתות 2 ליטרים של מים ביום, ונסי להימנע מחשיפה מוגברת של עורך לשמש. כאשר את יוצאת לשמש חבשי כובע רחב שוליים, מרחי קרם הגנה והגני על עינייך באמצעות משקפי שמש. עור שנחשף בצורה לא אחראית לשמש הוא כזה שיהפוך למקומט יותר ובריא פחות.

שמרי על שיערך – מראה של שיער דליל או מוזנח יכול להוסיף כמה וכמה שנים למראה שלך, ולכן חשוב להזין את שיערך במסכות שיער, לסרק אותו כדי להזרים בו דם, ולגזור אותו מידי פעם כדי להעניק לו מראה רענן ובריא.