כמדי שנה, דגמים חדשים של רכבים יוצאים אל הכביש, ביניהם גם רכבי קרוסאובר אשר הפכו לפופולריים במיוחד עם השנים. רכבים אלו נחשבים למועדפים על הצרכן הישראלי ולו רק בגלל העובדה שמשלבים בין איכויות משפחתיות לבין יכולות שטח בסיסיות. לכן, אם אתם מעוניינים להתחדש ולהתנסות, לפניכם רכבי הקרוסאובר המומלצים לשנת 2017.

קרוסאובר
קרוסאובר

 

רכבי קרוסאובר משלבים בין כמה וכמה עולמות, יש להם מראה אלגנטי וייחודי ונראה כי הם מוגבהים מעט מרכבי הסטיישן הרגילים. המבנה והמפרט של רכבים אלו מציעים שני יתרונות מובהקים לנהגים והם משקל קל וחיסכון גדול בצריכת הדלק. יותר מכך, הם מפגינים התנהגות מצוינת על הכביש ונחשבים למאוד בטיחותיים. כפי שניתן לראות, רכבים אלו מציעים ערך מוסף ושורה שלמה של יתרונות לצרכנים, אולם אם שקלתם להתחדש ותהיתם אילו מרכבי קרוסאובר נחשבים למומלצים, אין ספק כי רנו קדג'אר נמצאת במקומות הראשונים.

עיצוב, נוחות ובטיחות

הסיבה שמדובר באחד מרכבי הקרוסאובר המומלצים ביותר היא שרנו קדג'אר מאובזרת בהתאמה אישית. ומה המשמעות? שהיא מאפשרת לאלו הנוסעים בה להטביע את חותמם בעזרת שלל אפשרויות עיצוב ואבזור, אך למרות זאת, לא על חשבון השימושיות. בפועל, המשמעות היא כי באפשרותם לבחור את צבע הריפוד, את אביזרי הפנים והחוץ, את חישוקי הסגסוגת וכיוצא בכך.  התוצאה: רכב המותאם אישית לצרכים ולהעדפות העיצוביות שלכם.

מלבד החופש העיצובי, רכב זה נחשב למאוד נוח בהשוואה לאחרים. הוא מרווח בתוכו, אך מידותיו הופכות אותו לכמה שיותר נוח לנסיעה בתוך מרחבים עירוניים. אין ספק כי מדובר בתמהיל ייחודי של פונקציונליות ושיק מבית רנו.

מאפיינים שעושים את ההבדל

לרנו קדג'אר ישנם מאפיינים ייחודיים אשר מעצימים את מידת השימושיות של הרכב. בין היתר ניתן למצוא ברכב תא כפפות הנפתח כמגירה ולו נפח של 11 ליטר, ספסל אחורי אותו ניתן להזיז קדימה ואחורה בהתאם לצרכי הנוסעים או למטרת הגדלת נפחו של תא המטען, תנוחת נהיגה מוגבהת כיאה לרכבי קרוסאובר וריפוד מושבים הניתן להסרה ולניקוי בקלות.

כמו כן, ברכב זה העיצוב עומד במרכז ולצרכן הממוצע יש את אפשרות הבחירה בכל רגע נתון, החל במבחר של צבעי חוץ ופנים, דרך מגוון רחב של סוגים וצבעים לריפוד ועד לבחירתם של אביזרי חוץ ופנים צבעוניים ולהם גרפיקות שונות. יתרה מכך ואולי גם הכי חשוב – רנו קפצ'ור עומדת בסטנדרטים של בטיחות מהמחמירים ביותר, מכל ההיבטים ואף זכתה בציון של 5 כוכבי בטיחות במבחני  .EURO-Ncap

לסיכום, איכות ללא תחרות

רנו קדג'אר מאובזרת בכל היתרונות הנדרשים כדי להפוך אותה לאחד מרכבי הקרוסאובר המומלצים ביותר לשנת 2017. רכב זה נמצא באותה שורה עם המתחרים באותה קטגוריה וביניהם: ניסאן ג'וק, סאנגיונג טיבולי, פיג'ו 2008, שברולט טראקס ועוד, אולם ללא ספק מתעלה עליהם בקלות ויחד עם העיצוב הנכון, האבזור המפנק, הנסיעה הבטוחה על הכביש, תא הנוסעים המודרני המציע מכלול של פתרונות חכמים למשתמשים והמחיר הנכון – מדובר באחד הרכבים היותר נוחים ובטוחים לשימוש.

אז למה אתם מחכים? בקרו באתר רנו וקבלו את כל המידע על הרכב!