הכירו את הפיתוח האחרון של יצרנית הלקים לציפורניים שרוצה לשמור על הסביבה ולהיות ידידותית למשתמשת.  Green CHiC, מבית חברת שיק תמרוקים הינו לק על בסיס מים, פרי פיתוחה הממושך החברה. הלק החדש נטול חומרים סינתטיים ומועשר בפיגמנטים טבעיים.

סדרת הלקים הירוקה של שיק על בסיס מים מחיר 15 שקל בפארמים ובפרפומריות( צילום: אלון גנון)
סדרת הלקים הירוקה של שיק על בסיס מים מחיר 15 שקל בפארמים ובפרפומריות( צילום: אלון גנון)

23 גוונים מרהיבים וססגוניים, מוצעים בסדרת הלקים "הירוקה" של המותג.

הכימיקלים בתרחיף הלק הוחלפו במים ולכן הוא אידיאלי לשימוש בקרב שוחרות הקוסמטיקה הטבעית ולצרכניות שיש להן מודעות לנושא הקיימות מחד, ומאידך - חפצות לשמור על לוק אופנתי, נשי ומטופח אך נאלצו עד כה להימנע משימוש בלקים קונבנציונאליים.

הפורמולה של "הלק הירוק" נטולת ריח ומכילה פיגמנטים מינרלים וצבעניים טבעיים בלבד. הפיתוח משלב מינרל ייחודי, "בנטונייט" שמו, המופק מכריית סלע העשיר במינרלים על בסיס סודיום. כאשר מינרל זה בא במגע עם מים הוא הופך למעין ג`ל צמיגי שניתן למשוח אותו באופן נוח וקל על הציפורן. בונוס נוסף לגרופיות האקולוגיה הוא העדר השימוש במסיר לק מבוסס אצטון, שכן את הלק האקולוגי האמור ניתן לקלף בנקל כעבור שעות ספורות מבלי לחשוף את הציפורן לכימיקלים המיותרים (עמיד על הציפורן לכ-6 שעות).

היצרנית ממליצה למרוח Top & Base מאותה הסדרה לפני מריחת הלק כדי ליצור אחיזה טובה יותר של הלק על הציפורן, כמו גם לאחר מריחת הלק וייבושו, לשם קבלת מראה מבריק יותר.

מכיל:  17 מ"ל

מחיר:  15 ₪

להשיג:  בסניפי רשת סופרפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.