מיני קישים קטנים, כריכונים מושקעים עם ירקות, גבינות וממרחים, מאפי בוקר פריכים והרבה ירקות ופירות טריים וצבעוניים מסביב – אירוח חלבי הוא חוויה קולינרית לא פחות מהסטייק על הגריל או הנקניקים המובחרים.

כלים
קייטרינג חלבי
קייטרינג חלבי

לא פעם אנחנו נשאלים האם אירוח חלבי מתאים לאירוע. האם אנשים לא ייבהלו כשיגלו שהבשר נשאר בחוץ? אנחנו מאמינים שאפשר ליצור אירועים בלתי נשכחים עם קייטרינג חלבי מוקפד.

חשבנו על כל הנימוקים שמלווים אותנו ביצירת אוכל חלבי לאירועים וריכזנו אותם כאן כדי לענות על השאלה האם אירוח חלבי יכול להתאים לכל אירוע.

מתאים לכל שעה ביום

בין אם מדובר באירוע בוקר עסקי כמו יום עיון או כנס, או באירוע המתקיים בערב כמו השקה חגיגית או חגיגת יום נישואין במסיבה לילית, אירוח חלבי יכול להתאים לכל שעה ביום.

בעוד שמזנון בשרי יכול להכביד בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הלילה, אוכל חלבי עמוס בירקות, פירות וממרחים קלילים הוא פתרון מצוין שקולע לכל מטרה, בכל שעה.

קולע לטעם של מרבית האורחים

בעידן בו אנחנו מתנהלים במטבחים צמחוניים ואפילו טבעוניים, אירוח חלבי הוא פתרון מצוין כשמארחים אנשים שמגיעים ממקומות שונים ומקהלים שונים.

האירוח החלבי מספק מנות גדושות בירקות, מלוות בקטניות ובסלטים ולרוב ניתנות אפשרויות שונות של מאפים, לחמים ופשטידות. כל אלו מספקים פתרון מצוין לקהל שאינו אוכל בשר. אוכלי הבשרים יכולים להתענג על הטעם מבלי להרגיש שהם מפסידים.

קליל ואלגנטי

כשמדובר על אירוע כמו כנס, יום עיון או אירוע עסקי, אנחנו רוצים לשמור על קלילות ואלגנטיות בהגשה. אנחנו רוצים שיהיה קל לאנשים לאחוז במטעמים, תוך כדי שיחה או הליכה מפינה לפינה.

אירוח חלבי מתאים לאירועים אלו כי הוא מכיל לרוב תפריט גדוש בכריכים, מאפים ופשטידות, שקל להחזיק. מאכלים אלו אלגנטיים, נוחים לאחיזה וכאמור קולעים למכנה המשותף הרחב ביותר.

עידן הבריאות

התקופה הזו מתאפיינת לא מעט בדגש על בריאות, כשהקו המנחה הוא להיפטר משומנים לא בריאים שיכולים להוביל לבעיות כולסטרול. למרות שאירוע הוא הזדמנות להתפנק ואין שום דבר רע בנתח סטייק עסיסי מפעם לפעם, האירוח החלבי שם דגש על חומרי גלם טריים ובריאים יותר.

סלטים, ירקות חתוכים, פירות טריים, מאפים מקמח מלא ופשטידות מלאות בירקות מגוונים, כל אלו הן רק דוגמאות בודדות מתוך מגוון מאכלים בריאים שאפשר למצוא בתפריטי אוכל חלבי לאירועים.

פתרון גם לאירועים גדולים

היום כבר לא דבקים בתפריט הבשרי של רבע עוף וקבבונים בחתונות ובאירועים משמעותיים וגדולים. תפריט חלבי יכול להתאים לחתונת בוקר ביום שישי ולספק אתנחתא מהתפריטים הרגילים שאותם אנחנו פוגשים בכל חתונה ישראלית טיפוסית.

אירוח חלבי מתאים לכל אירוע שתרצו להפיק. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור תפריט יצירתי, מגוון, צבעוני ועשיר בטעמים שיבטיח שלכל אורח תהיה חוויה קולינרית מיוחדת.