כיום אנחנו מוצאים כמעט בכל חדר אמבטיה גם את המקלחון. לא תמיד זה יהיה בנוסף לאמבטיה, בבתים רבים המקלחון מחליף לגמרי את האמבטיה, ויש לכך כמה וכמה סיבות. נלמד במאמר שלפנינו על אודות האפשרויות השונות של המקלחונים הקיימים כמו גם את הדרך הנכונה לבחירה במקלחון. אך ראשית למה כדאי לנו בכלל להתקין מקלחון בחדר האמבטיה?

כלים
מקלחון פינתי
מקלחון פינתי

 

המקלחון – הדבר הטוב ביותר

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה אשר בה המקלחון מחליף את האמבטיה בהרבה מאוד בתים מודרניים. למה זה בעצם קורה? יש לכך מספר סיבות טובות כפי שנמנה להלן.

חיסכון במקום – המקלחון ביחס לאמבטיה תופס פחות מקום בחדר האמבטיה. הרבה חדרי אמבטיה רבים הינם קטנים ובעלי הבית מעוניינים להרוויח כמה שיותר שטח ועל כן הם בוחרים במקלחון. קיים היום מגוון גדול של מקלחונים ואפשר להתאים את המקלחון באופן מושלם ומותאם  למבנה החדר בהתאם למקום אשר אותו אנחנו מסוגלים להקצות למקלחון.

מי צריך היום אמבטיה – בחיים התזזיתיים של היום יש למישהו זמן להתפנק באמבטיות קצף ארוכות? נראה כי היום המקלחת נעשית במהירות ואין כל סיבה להקצות מקום גדול כל כך עבור האמבטיה.

יותר קל לנקות – האמבטיה אינה קלה כלל לניקוי ביחס למקלחון. מי שרוצה לשמור על בית מתוחזק מבלי לעבוד קשה מידי בוחר במקלחון. שטיפה קלה והמקלחון נראה כמו חדש.

יותר בטוח – המקלחון הינו מוצר הרבה יותר בטיחותי עבור אנשים מבוגרים או מוגבלים. יותר מידי אמבטיות הסתיימו בחדר מיון. מקלחת עשויה לחסוך את כל אותן הבעיות של החלקה בכניסה אל האמבטיה או ביציאה ממנה.

איך תבחרו את המקלחון?

ההתפתחות והאופנה בכל התחומים אינה פוסחת גם על חדר האמבטיה. המקלחונים שאנחנו פוגשים היום הם לגמרי לא דומים לאלו שפגשנו לפני עשור או שניים. בגלל שישנן כל כך הרבה אפשרויות חשוב להתאים את המוצר על פי הצרכים האישיים כדי ליהנות מהמקלחון.

בוחרים במקלחון המתאים לחדר האמבטיה - יש חדרי אמבטיה שם ישתלב מקלחון פינתי, זהו מקלחון הקיים היום בהרבה מאוד דגמים שונים ומיוחדים. יש את המקלחונים החזיתיים ויש את המקלחון המעוגל שתורם רבות למראה האלגנטי של החדר.

בוחרים במקלחון בהתאם למחיר – למחיר ישנו כמובן גם מקום נכבד המשפיע על הבחירה שלנו במקלחון. קיימים מקלחונים בטווח רחב של מחירים הנע בין כמה מאות שקלים ועד לאלף שקלים ויותר. עלינו לבחור במקלחון המתאים לנו בהתאם לתקציב העומד לרשותנו.

בוחרים את חומר המקלחון – כיום רוב המקלחונים עשויים זכוכית. מדובר בחומר המעניק מראה בוהק ונקי לחדר האמבטיה. חשוב לבחור בסוג זכוכית איכותי שיישמר יפה לאורך זמן.

אין ספק כי מקלחון מעוצב שיתאים לחדר האמבטיה שלכם יהפוך כל מקלחת לחוויה מפנקת ונעימה.

אז התקינו מקלחון והתחילו להתקלח בכיף.