ד"ר גילי גולדבלט, רופא הילדים שהקים את "ילדוקטור" ומקבל עשרות אלפי פניות מהורים מודאגים, הצטרף לנבחרת "מאוחדת" בבית הרופאים - ב'מנוחה ונחלה' ובמרפאת 'אזורים' ברחובות.

כלים
ד"ר גילי גולדבלט
ד"ר גילי גולדבלט

מרגע הולדת ילדינו אנו הופכים להיות לחוצים ודאוגים, גם אם קודם חשבנו שאנחנו בכלל רגועים. כל נזלת יכולה להדיר שינה מעינינו, שלא לדבר על חום גבוה ושיעול טורדני. אז מתי באמת צריך לדאוג ומתי אנחנו הלחוצים? לשם כך, חשוב שלא להתפשר על רופא הילדים הטוב ביותר שיש, כזה שתוכלו להתייעץ איתו ולשאול כל שאלה, כזה שתסמכו על מה שהוא מייעץ לכם ותוכלו לישון בשקט בזכותו עם ילדים בריאים בבית.

ב"מאוחדת" מבינים זאת היטב ולכן צירפו לשורותיהם את רופא הילדים הנערץ ד"ר גילי גולדבלט, שייתן מענה גם במרפאה בבית הרופאים ברח' מנוחה ונחלה 18 וכן במרפאת אזורים החל מה-1 בספטמבר, אך גם בפייסבוק בדף שהקים לפני כשנתיים באופן חדשני שם עשרות אלפי הורים לא מפספסים אף יום בלעדיו.

ד"ר גילי גולדבלט למד רפואה בטכניון, התמחה ברפואת ילדים ועבד כרופא בקהילה. הוא הבחין ששאלות ההורים לא מסתיימות בדקות של ביקור והם זקוקים ליותר מכך ולפיכך החליט לפתוח את קבוצת הפייסבוק - "ילדוקטור" אחריו עוקבים כבר למעלה מ־90 אלף איש. את המענה לשאלות מספקים חברי צוות בעלי רקע וניסיון מכל קשת הרפואה.