יש לכם חלום משותף והוא לעמוד יחד תחת החופה. על מנת להגשים את החלום הזה, מוטלת עליך אחריות לא קטנה בכלל והיא להציע נישואין. מה צריך לעשות בכדי להציע נישואין? בראש ובראשונה להבטיח רכישה של טבעת אירוסין מרהיבה וייחודית שתרגש ותשמח את האחת שלך. בעוד נשים חולמות על שמלת הכלה שלהן, גברים חולמים על טבעת האירוסין שהם יעניקו לאהבת חייהם. רגע לפני שאתה מתחיל לעיין בקטלוגים וללקט המלצות בדבר הטבעת המומלצת ביותר, דע כי כדאי תמיד לבחור בטבעות המשובצות ביהלומים, ויש לכך כמה סיבות טובות:

כלים

 

זו לא סתם טבעת, זו הצהרה של ממש:

סביר כי הענקת לבת הזוג האהובה שלך כבר לא מעט תכשיטים כמחוות רומנטיות. חשוב לזכור כי טבעת האירוסין היא לא רק תכשיט, אלא היא הצהרה של ממש. הטבעת שתעניק לה אמורה לסלול את דרכך אל לבה לנצח, כך שחשוב לעשות זאת עם תכשיט שירגש ויהיה שונה מכל מה שהענקת לה עד היום. אז מצד אחד ישנן טבעות אירוסין מרהיבות שאינן משובצות יהלומים שגם הן יכולות לעשות את העבודה, אך מצד שני לא ניתן להתחרות עם היוקרה והנראות יוצאת הדופן של הטבעות המשובצות ביהלומים.

 

יש לך חלום לקנות לה יהלום? לה יש חלום לקבל יהלום:

חשוב לזכור תמיד שהחלום שלך הוא המון פעמים החלום שלה. לך יש חלום לקנות לה יהלום? לה יש חלום לקבל יהלום ובעיקר במעמד הצעת הנישואין. ההצעה המדוברת לכשעצמה הינה חלום של המון נשים וברגע שההצעה הזו כבר נערכת, חשוב לערוך אותה על פי כל חוקי הספר ולהיצמד כמה שיותר אל הפנטזיה המתוקה והרומנטית. כפי שברור לך כשמש שתבחר בלוקיישן רומנטי ושתכרע ברך, כך חשוב שגם הבחירה שלך תהיה בטבעת עם יהלום. מרבית הנשים מצפות לטבעת שכזו כך שכל טבעת אחרת שמעניקים להן יכולה בסופו של דבר להסתכם באכזבה.

shutterstock 310027313 bcc08

מיישרים קו עם הסטנדרט הקיים:

ענף החתונות והצעות האירוסין הינו ענף דינאמי המאופיין בעליות וירידות של טרנדים. לצד טרנדים חדשים המחליפים את אלו הקודמים, ישנם הטרנדים שהפכו לקלאסיקות על זמניות שלא ניתן לערער עליהן. אם יש דבר שלא ניתן לערער עליו הוא הרצון של נשים לקבל טבעת עם יהלום ורצונם של המון גברים להעניק טבעת עם יהלום. למעשה, בעת שמעניקים במעמד הצעת הנישואין טבעת המשובצת ביהלומים, מיישרים קו עם הסטנדרט הקיים. כך, המון פעמים קורה שטבעת אחרת נתפסת כפשוטה מדי. האהבה שלכם נוצצת וזוהרת כך שכל שנותר לעשות הוא לשדך לה טבעת נוצצת. זיכרו כי לא בכל יום אתם מציעים נישואין, כך שיש לכם הזדמנות אחת להרשים, לרגש ולהפתיע.

shutterstock 244962700 47cc6

קורעים את הכיס בשביל טבעת עם יהלום? לא עוד:

המון גברים היו נמנעים עד היום מרכישת טבעת עם יהלום מהחשש כי מדוב בהוצאה כספית גבוהה מאד. אכן, לכל גבר יש את היכולת הכלכלית שלו וישנם גברים שהוצאה כספית גבוהה אינה אפשרית עבורם. ענף טבעות האירוסין הפך דינאמי מאד בשנים האחרונות כך שניתן לרכוש טבעות משובצות ביהלומים גם במחירים נוחים מאד שלא הוצעו פעם. על כן, אם עד כה מה שמנע מגברים לרכוש טבעת הוא המחיר הגבוה, כעת ניתן לגשר על הפער הזה בקלות! ההון היקר ביותר הוא האהבה הגדולה שלכם!

היא מתגאה בך ובכם דרך הטבעת:

אז למה באמת חשוב להעניק טבעת עם יהלום במעמד הצעת הנישואין? אפשר לסכם זאת בכמה מילים פשוטות: טבעת האירוסין מספרת את סיפור האהבה שלכם. עם הענקת טבעת עם יהלומים הסיפור שמסופר הוא סיפור אהבה נוצץ, שאולי אפילו קצת מעורר קנאה. הטבעת שתעניק הולך להיות על ידה של האחת שלך מעכשיו לכל החיים, כך שחשוב לעשות בחירה ייחודית ומרגשת. את הטבעת היא תראה לחברות הטבות, לקולגות בעבודה, לבני המשפחה ולכל אחד אחר שיתעניין לגבי הטבעת. על כן, תן לה סיבה להפוך את הטבעת למקור לגאווה – גאווה בך, בכם ובטבעת. אף טבעת אחרת לא יכולה להתחרות עם הנראות הייחודית והיוקרתית המגולמת בטבעות האירוסין המשובצות ביהלומים. הזדמנות אחת, טבעת אחת, אהבה אחת. מזל טוב!