הצרת היקפים ללא ניתוח ? מה זה ? למי מתאימה השיטה ? האם ניתן לשלב אותה עם שאיבת שומן? כל המידע ובהרחבה לרבות – כמה עולה הצרת היקפים ללא ניתוח, ועוד!

הצרת היקפים
הצרת היקפים

 

חיפשתם דרך להיפטר מהשומן בבטן ובירכיים אך עד כה חששתם מהניתוח? הידעתם כי יש דרך ללא זריקות וללא ניתוחים – להוריד שומן מגופכם ולהצר היקפים? לאחרונה, נכנסו מדענים בחקר הרפואה לנושא של פיתוח אמצעים רפואיים באמצעות גלי רדיו, לייזר או אולטרסאונד. הדבר הוליד שיטת חדשנית שכבר מטפלים בה במסגרת מערכת הבריאות בישראל, כולל במרפאות הפרטיות שאנו מפנים אליהן. בשיטה הזו, קרן עם אחת מן הקרניים הללו מופנית למוקדי השומן שלכם/ן וממיסה אותם מבלי שיהיה צורך לבצע ניתוח מקדים. הטיפול מהווה אלטרנטיבה ראויה לניתוח ומבטיח גוף רזה ויפה לכל אחד ואחת שנמצאו מתאימים לטיפול.

שאיבת שומן ללא ניתוח, הצרת היקפים ללא אקט פולשני!

העתיד כבר מזמן אתנו, והוא ממש לא בדיוני. ניתן לשאוב שומן ולהצר היקפים ללא ניתוח. ניתן, באמצעות הקרנות פשוטות להגיע למצב של גוף בריא ורזה, כפי שהיה לכם עד כה. גם אם אינכם שמנים, אך הירכיים והזרועות בידיים סובלים מעודף שומן, ניתן לבצע טיפולים דומים. המטרה שלכם צריכה להיות הריסת שומן באשר הוא שומן, וזה לא משנה אם אתם נראים שמנים בגללו אם לאו. שומן במהותו הוא רע, הוא יוצר כולסטרול שלילי וחמור מכך, עלול להאט ובהמשך למנוע מעבר תקין של דם וחמצן דרך העורקים, משום שכתמי שומן ישנים הם כמו אבנית: נסתמים על העורק, ורק בהמסה או בניתוח ניתן לשחרר אותם.

עכשיו, נגמרו התירוצים: ניתן להירשם לטיפול הצרת היקפים או שאיבת שומן ללא ניתוח!

פעמים רבות, עוד לפני שהפציינט לקה בעודף שומן או נעשה שמן בעצמו, הוא יודע שהוא בקבוצת סיכון: אביו ואמו היו כאלו, ובמשפחה יש נטייה למחלות לב. פציינטים רבים מאין אלו בוחרים להתגרות בגורל, לא לשמור על הגזרה, לאכול מזון לא בריא, וכל זה מתוך ידיעה שצריך לדחות את הקץ: בלאו הכי בדיקות הדם והניתוחים שיבואו אחר כך יהיו כואבים אז למה לא ליהנות לפני שזה קורה? שאיבת שומן ללא ניתוח מאפשרת לכם, גם לאחר שנבדקתם ונמצא שומן בגופכם, לסיים בטוב את ההיפרדות ממנו, ולא באמצעות ניתוח פולשני. עובדה זו אכן הביאה למרפאות צעירים רבים שהיו בסיכון וחששו להיות מטופלים עד כה. כיום הם נהנים מגוף בריא ומופחת-סיכון לצבור שוב שומן פנים גופי. רוצה לדעת עוד בנושא הצרת היקפים ושאיבת שומן, על המחירים והעלויות? בקישור!

הצרת היקפים ללא ניתוח: הדרך להיות רזים מעולם לא הייתה קצרה יותר!

סוג נוסף של פציינטים שידועים לכלל הוא הפרפקציוניסטים. הם יודעים שהם רזים אבל בגדר ה "בסדר", ולא ברמה של דוגמנים. גם אנשים מלאים, אך לא שמנים, היו רוצים להפחית מעט שומנים, אך ללא הניתוח. כיום, הדרך להשיג גזרה דקה ויפה קלה מאד, ובאמצעות הצרת היקפים ללא ניתוח מגשימים זאת ביעילות ובקלות. בררו עבור הצרת היקפים מחיר בקופות החולים שלכם, ותזכו להיות מופתעים, שכן גם היועצים בקופה ימליצו לכם, בסבירות גבוהה, על האסטרטגיה ללא הניתוח.

כמה עולה שאיבת שומן או הצרת היקפים ללא ניתוח?

הטיפול כרוך בכמה משתנים, בהם שמו של המטפל, ועלות תפעול המכשירים שיקרינו על גופכם קרינה ממיסת שומנים. צמד פרמטרים אלו אינו תמים כלל ועיקר, ונערם להוצאה לא מבוטלת, אבל חלק נכבד ממנה ניתן להפחית בסבסוד קופת חולים. על טיפול הצרת היקפים מחיר טוב יותר יכול להתקבל לאחר פנייה לקופ"ח לקבלת הסבסוד המיוחל. נסו הצרת היקפים ללא ניתוח ותופתעו לטובה הן מההוואי בטיפול והן מן התוצאות שיהיו לנגד עיניכם לאחר שתשתחררו הביתה ותחזרו לשגרה.