עלות הקמת  הבניין השני בבית הספר  העל יסודי  "רמות זבולון" במועצה האזורית זבולון המיועד למגזר הערבי  בכפר איבטין, נאמדת בכ-7 מיליון ₪  והוא משרת את שלושת הכפרים, ראס עלי, חאוולד ואיבטין. בניית המבנה השלישי והאחרון בביה"ס עתיד להסתיים עד נובמבר 2017.  עלות ההשקעה הכספית הכוללת של המועצה האזורית זבולון בהקמת ביה"ס נאמדת בכ-24 מיליון ₪  בסיוע ובמימון של משרד החינוך

כלים
מבנה 2 בבית הספר העל יסודי איבטין צילום- רון לוי
מבנה 2 בבית הספר העל יסודי איבטין צילום- רון לוי

 

"הקמת המבנים החדשים בבית הספר העל יסודי באיבטין, מיישובי המועצה האזורית זבולון הינו פרויקט ארוך טווח, כאשר הקמת המבנה הראשון הסתיימה באוגוסט 2016, המבנה השני בימים אלה ועד נובמבר 2017 עתידה להסתיים הבנייה של המבנה השלישי והאחרון", אמר השבוע מהנדס המועצה האזורית זבולון שמוליק וייס.

ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון שיזם את הקמת ביה"ס "רמות זבולון", אמר, "אנחנו שמחים על כך שיש ביכולתנו להעמיד לרשות תלמידי הכפרים מהמגזר הערבי במועצה  את כל התנאים הנדרשים והטובים ביותר עם פתיחת שנת הלימודים".

בית הספר העל יסודי בכפר איבטין, ישתרע  על שטח של כ- 14 אלף מ"ר ויכלול עפ"י הפרוגרמה של משרד החינוך שלושה מבנים גדולים ומרכזיים עבור התלמידים. בכל מבנה כיתות, יהיו שש כיתות אם בשתי קומות ועוד שתי כיתות של טכנולוגיה ומדע. מספר מבנים נוספים במתחם ישמשו לפונקציות הנדרשות הנוספות: חדר מורים, חדר מנהל, מזכירות והנהלה. על פי התכנון, יבנו בשלב ג' גם ספרייה, אודיטוריום, קפיטריה ומגרש ספורט.