מדטון הדים התחילה לשווק בישראל את מכשירי השמיעה המתקדמים Tempus Moxi Fit R, מכשירי השמיעה הנטענים הקטנים בעולם, בעלי טכנולוגיית שמיעה המאפשרת שיחה גם בסביבה רועשת, וחיבור wireless למכשיר הנייד. הדגם הנמכר ביותר יוצע במחיר השקה מיוחד.

כלים

עושה עליה: מדטון – הדים החלה לשווק בישראל את מכשיר השמיעה הנטען הקטן בעולם, Tempus Moxi Fit R, בעל טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לקיים שיחה גם בסביבה רועשת. החברה תשווק 4 דגמים של המכשיר, ב-4 רמות טכנולוגיות שונות: 500, 600, 700 ואת דגם ה-pro. לרגל ההשקה הודיעה החברה על מחיר מיוחד: 10,000 ₪ לזוג מכשירי שמיעה ברמת 700 בלבד (הדגם הנמכר ביותר של המכשיר), כולל מטען וסוללות נטענות. "הנתונים מלמדים כי 70% מבעלי מכשירי השמיעה מעדיפים אביזרי שמיעה נטענים", אומר מנכ"ל מדטון – הדים יצחק דוידוביץ' ומוסיף כי "מלבד היותו המכשיר הנטען הקטן בעולם, הוא מעוצב בצורה גמישה ונוחה במיוחד ומתוכנן לספק יותר מ- 24 שעות של שימוש עם 90 דקות של שימוש wireless, כמו לדוגמא שיחות מהנייד אשר מתממשק עם המכשיר ומאפשר שיחה נוחה בעזרת ממשק חיבור מיוחד. הצבנו לעצמנו יעד - להביא ארצה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום מכשירי השמיעה, מתוך מטרה לשפר את חייהם של בני הגיל השלישי בארץ".

"הצרכן הרפואי של היום רוצה את אותה גמישות ונוחות ממכשירי השמיעה שלו, כפי שהוא יכול לקבל מטלפון חכם או מכל מכשיר אישי אחר", אומר אנדרה דה הוי, מנהל מוצר וניהול מוצר ב- Unitron, יצרנית מכשירי Tempus, "יחד עם זאת, הם לא רוצים להתפשר על נוחות ואסתטיקה. Moxi Fit R מבטל כל פשרה קיימת בין יכולת הטעינה של מכשיר השמיעה לגודלו. מכשירי השמיעה Tempus מציגים טכנולוגיות חדשות המאפשרות למרכיב המכשיר להשתתף באופן פעיל בכל סוגי השיחות, גם אלו המתרחשות גם בתנאים קשים של סביבה רועשת עם רעש רקע משמעותי. הוא מדויק יותר ומהיר יותר באופן משמעותי בזיהוי ואיתור המקור העיקרי של הדיבור".

סמנכ"ל המחקר של יוניטרון, ארה טלסליאן: "עם פלטפורמת טמפוס, הצלחנו להשיג קפיצת מדרגה קדימה בדיוק וביכולתנו להבין בו זמנית את סביבת ההקשבה ולקבוע את כיוון הדיבור המדויק. שתי יכולות אלה משמעותן שלמטופל יש יכולת להבין ולאתר את מקור הצליל, תוך שהוא נהנה מאיכות צליל טובה יותר וחוויית קול יותר מציאותית, טבעית ונוחה. בין יכולות מערכת השמע המתקדמות, הסוללה הנטענת והגודל הקטן - זהו פתרון השמיעה המתקדם ביותר ש Unitron הציגה".

לסרטון תדמית של המכשיר: https://drive.google.com/file/d/0B8SakHT-u-LrVEJkeGFIaHVYQnc/view