הערב (חמישי) תקיים מאוחדת טקס חגיגי ומיוחד לעולים לכתה א' במרפאת "יבנה הירוקה" של מאוחדת במרכז "קרסו", בין השעות 17:30-19:00. במסגרת זו תתקיימנה פעילויות חווייתיות ואיכותיות לרבות הרצאה בנושא יציבה נכונה, הרצאה על תזונה נכונה והכנת כריך בריאות, מדידות גובה ומשקל והפעלה עם ליצן. את ניהול האירוע תלווה מנהלת המרפאה, הגב' עליזה אופיר.

כלים
שלום כתה א'. מאוחדת משקיעה בלקוחותיה
שלום כתה א'. מאוחדת משקיעה בלקוחותיה

סוזנה מרדכי, פיזיותרפיסטית מחוזית מוסרת את המלצותיה לקראת שנת הלימודים: "ככל שהילד מוכן ללכת עם תיק גב ולא עם טרולי - הרי שזה עדיף. כדאי לבחור בתיק עם גב קשיח, רצועות כתפיים רחבות ניתנות להתאמה אישית. אם בית הספר מאפשר להשאיר את הציוד הלימודי בכיתה או בלוקר הרי שזה מומלץ. ומה לגבי שולחן וכיסא בבית לתלמיד החדש? יש להתאים את מידות הריהוט לילד כאשר הכיסא צריך להיות עם משענות ידיים, בגובה מתכוונן, עם אפשרות לתמיכה בגב".

הגב' צביה קסל, מקדמת בריאות, מחוז יהודה והדרום במאוחדת, מוסיפה כי "מערך קידום בריאות של מאוחדת שוקד על העלאת המודעות של המבוטחים בכל הנוגע לקידום בריאותם, באמצעים רבים וביניהם מגוון סדנאות בתחומים רבים. מאוחדת כתפיסת עולם דואגת ללקוחותיה הן במרפאה והן מחוצה לה, לשמירה על אורח חיים בריא תוך חוויית שירות מהנה ופעילות מאתגרת ומאחלת לכל ילדי מאוחדת הצלחה רבה בשנת הלימודים הקרבה".

*האירוע יתקיים במרפאת מאוחדת יבנה, רחוב הנחשול 22, מרכז קרסו. לתיאום: 08-6844500