החלקת השיער האורגנית – OXO ORGANIC הינה החלקה שמיועדת לכל סוגי השיער ומבוססת על שיטה ייחודית שמבטיחה שני דברים חשובים בו זמנית : שיער חלק לצמיתות וטיפול שיקומי לשיערך.

החלקה האורגנית OXO
החלקה האורגנית OXO

 

קיימות כיום בתחום עיצוב השיער מגוון טיפולים וסוגי החלקות אך רק אוקסו אורגנית מבטיחה את התהליך השיקומי לשיערך. רוב ההחלקות גורמות לתהליך מנוגד ופוגעות בשיער מכיוון שהן מכילות חומרים כימיים קשים וחלקן אף לא מאושרות לשימוש וגם לא רשומות ב –FDA. החלקה אורגנית OXO עומדת בתקן הFDA האמריקאי לקוסמטיקה ומשווקת למספרות במדינות רבות. לאחר טיפול בודד במוצר המקורי תוכלי להבחין כי שיערך חלק, מבריק ויפה מתמיד.

היכן ניתן לבצע את החלקת השיער האורגנית – OXOrganic?

החלקת שיער אוקסו אורגניק נעשית אך ורק במספרות המורשות וניתן לוודא זאת באמצעות חיפוש תו הסלון המורשה של OXOrganic על הויטרינות של הסלונים. התהליך הטיפולי אורך כמספר שעות ובמהלכו החומר של ההחלקה יועבר אל השיער, יחדור אל השערה ויעניק לה טיפול משקם. בין החומרים הפעילים של נוסחת ההחלקה ישנם חומרים טבעיים כמו שמן קקאו, חמאת אגוז שיאה ועוד – חומרים אלו משפיעים על השיער ומביאים לשיקומו. לאחר מכן, החומר נשטף מן השיער לחלוטין והעבודה על שיערך תמשך באמצעות מחליק שיער. בשל העובדה כי החומר נשטף באופן מלא מן השיער נמנעים ריחות קשים או תחושת שריפה של השיער ויציאת אדים ועשן. התהליך אינו כואב או מסורבל, תלוי בעיקר במיומנות הספר וביכולתו לעבוד עם מחליק שיער.

למי מתאימה החלקת OXO ORGANIC?

ההחלקה האורגנית מוכרת וידועה ביתרונותיה הרבים כאשר אחד מהם זו העובדה כי ההחלקה מתאימה לכלל הלקוחות ולכל סוגי השיער. גם נשים עם שיער מקורזל מאוד שאינן הצליחו להחליק את השיער מעולם יוכלו לעבור טיפול באוקסו אורגניק ולחוש מידית בהבדל. ההחלקה מתאימה גם לשיער קצר, שיער צבוע או פגום. כמו כן, נשים מניקות או נשים בהיריון יוכלו לעשות החלקת שיער זו ללא חשש. ההחלקה האורגנית OXO רשומה ב-FDA אין צורך במרשם על מנת לרכוש אותה וכל שעלייך לעשות הוא לוודא כי ההחלקה שהנך שוקלת לעשות אכן נעשית במספרה מקצועית והשימוש הוא במוצר המקורי.

החלקת 'אוקסו אורגניק' – יתרונות וחסרונות:

חסרונותיה הבולטים של ההחלקה האורגנית על פני ההחלקות המתחרות זו העובדה כי משך הטיפול עשוי להיות ארוך יותר לעומת החלקות אחרות. לא ניתן להתחייב על משך הטיפול מכיוון שזה תלוי בעיקר בכמות השיער שיש לעבד, בחוזק התלתל והאם הוא פגום. עם זאת, על התוצאה ניתן להתחייב ומובטח לך כי שיערך יהיה חלק, מבריק ומלא חיים. כמו כן, מרבית ההחלקות המוכרות שקיימות כיום מביאות עמן איסורים רבים – לא לחפוף את השיער לאחר ההחלקה, לא להרטיב את השיער בים או בבריכה, אסור לאסוף את השיער כמה ימים לאחר הטיפול וכדומה. החלקת OXOrganic הינה לצמיתות ולא נשטפת מהשיער לאחר זמן מה או עקב מגע עם מלחים. את יכולה לאסוף את השיער, לחפוף אותו ולעצב אותו כאוות נפשך ולא לחשוש שהשיער שלך יחזור לצורתו המקורית או ייהרס.

יתרון בולט נוסף שקיים בהחלקת OXO הינה העובדה כי בנוסחה לא קיים חומר כימי שנעשה בידי אדם. כלומר, הסיכונים שקשורים להחלקה האורגנית כמעט ואינם קיימים בעוד שאר ההחלקות המכילות חומרים כימיים עשויות לפגוע בשעירך באופן קריטי והנזק יהיה הרבה יותר משמעותי מאשר התוצאה של שיער חלק. בנוסף לכך, אוקסו אורגניק מבטיחה כי שיערך יראה טבעי ותנועתו לא תפגע, ואת חידוש הטיפול עושים רק על השורש ולא על השיער כולו.

החלקה אורגנית נתפסת על ידי רבים כפחות חזקה או אמינה אך למעשה, ההפך הוא הנכון ולפי מגוון דעות והמלצות תוכלי להבחין כי החלקת OXOrganic יעילה יותר ומתאימה לקהל לקוחות רחב מאוד מאחר והיא מתאימה לכל סוגי השיער. חשוב להדגיש כי החלקת השיער OXO עומדת בתקן ה-FDA לקוסמטיקה – כך שההחלקה מוכרת וידועה ברחבי העולם ונעשה בה שימוש במספרות המובילות בארץ.

שיער חלק ובריא כבר אינו בגדר חלום ובאמצעות טיפול מעמיק ומקצועי של החלקת OXOrganic  תוכלי להגשים ולהבטיח לעצמך שיער חלק ומרשים.