אז איך ניתן לדעת כי הזמנתם מנעולן מוסמך במרכז במקרה ונקלעתם לצרה? על כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם.

כלים
מנעולן במרכז
מנעולן במרכז

זו לא בעיה לבחור בשירותי מנעולן מוסמך במרכז ומאידך, זה קשה לשים את היד על אדם מקצועי. אז לפני שאתם בוחרים איש מקצוע בשעת צרה, רצוי לוודא כי אכן הבחירה שלכם נכונה ולא שגויה - אחרי הכול, מנעולנים הם אנשים עם מקצוע רגיש שדורש מכם תשומת לב מרובה לפני שאתם בוחרים אם בכלל מישהו שיכנס למרחב הבטוח שלכם.

כפי שהבנתם, כדי לבדוק את האמינות של שירותי מנעולן מוסמך במרכז צריך לעשות כמה דברים שהם מעבר לשיחת טלפון תמימה. זה קריטי, משום שאם לא בודקים אמינות ומסתפקים רק בשיחת טלפון, לא ניתן להגיע רחוק.

שאלו את המנעולן אם יש לו קבלה עבורכם

השאלה הראשונה היא לשאול אם המנעולן הנבחר יספק לכם חשבונית. זה קריטי כי זה יסייע לכם לקבל מנעול מקורי מהאריזה וכן הסמכה או תעודה של אדם עם ניסיון. מנעולן שניתן להגיד שהוא ישר ואמין, הינו אחד שלא יחשוש בפועל להעניק חשבונית בהתאם.

מהו ההליך של פריצת דלת?

לכל מנעול יש דרישה לפריצה אחרת, כאמור, זה תלוי במורכבות וכך גם בסיטואציה. ככל שהמנעול מורכב יותר, כך תהיה הפריצה יותר רצינית וכן מורכבת יותר. פריצה של עשר דק' או פריצה של שעה? הכול תלוי בסוג הדלת לרבות סוג המנעול.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן?

ישנם כל מיני מנעולים ולכן ראוי לבחור מנעולן שהוא אכן מוסמך ויודע לבצע את העבודה לכל סוגי המנעולים, גם לאלו שלכם. פריצת מכונית? פריצת דלת? כספות? יש לקחת בחשבון את הדברים לפי הפרמטרים הנכונים.

לרוב, אם השגתם שירותי מנעולן מוסמך במרכז, הוא יגיע עד אליכם תוך 25 דק' מהרגע שתזמינו אותו. כמו כן, מומלץ לבחור מנעולן שגר באזור שלכם ולא רחוק מכם. מן הסתם זה יזרז את השירות.

מתי צריך להחליף צילינדר?

אם המנעול לא נפתח, חשוב לא להפעיל כוח כדי לפתוח את הדלת. אם המנעול נתקע חשוב מאוד להחליף צילינדר. מכאן, ראוי לפנות אל נותן שירות מקצועי ולא לחכות לרגע האחרון. יש לבצע את תהליך ההחלפה מבעוד מועד.

כך תמנעו פריצות לבית

אם תשאלו את המומחים, רצוי מאוד להתקין מנעול כפול ולא רק למטה, אלא גם למעלה. מנעול אחד לדלת ואחד עליון. זה חשוב כי זה יכול למנוע פריצות או סיכונים לפריצות. אפשר להתקין גם מנעולים ביומטריים ולהתקין מצלמות אבטחה. נכון להיום, יותר ויותר אנשים משתמשים בכרטיס מגנטי וכך מפחיתים את הסיכוי לפריצה.