עוברים דירה, צריכים העברת ציוד קטנה למשרד? תושבי מרכז הארץ - בכתבה הבאה ניתן לכם את כל הטיפים לבחירת מוביל להובלות קטנות.

כלים
הובלות קטנות במרכז
הובלות קטנות במרכז

 

אחד האירועים הכי מרגשים בחיים הוא אירוע של מעבר דירה. כאשר אנחנו מחליטים לעבור דירה לשם לימודים או לשם הקמת משפחה עם בן או בת הזוג שלנו ההתרגשות שלנו היא גדולה. מהר מאוד להתרגשות שלנו יצטרפו רגשות נוספים של מתח וחרדה לגבי איך נוכל לארגן את המעבר ולעבור אותו בשלום.

כאשר אנחנו רוצים לעבור דירה אין שום סיבה שניכנס לפאניקה – מעבר הדירה שלנו יהיה הרבה יותר פשוט אם נשכור את השירותים המקצועיים של חברת הובלות קטנות במרכז במידה ואנחנו גרים באזור המרכז או רוצים לעבור שם.

כאשר אנחנו בוחרים עם איזה חברת הובלה או מוביל אנחנו רוצים לעבוד, חשוב קודם כל לבדוק מהם אזורי העבודה שלהם ומהו התעריף להובלה בכל מקום. התעריף לתשלום של הובלה בין עירונית או הובלה מהדרום למרכז שונה מתעריף ההובלה של הובלה פנים עירונית או הובלה מעיר אחת באזור המרכז לעיר אחרת באותו אזור.

למה חשוב לשים לב בעת תיאום עבודת הובלה?

אחד הדברים שהכי חשוב שנשים לב אליהם כאשר אנחנו שוכרים חברת הובלה הוא התיאום של עבודת ההובלה. תיאום עבודות הובלות קטנות במרכז יכול להיות סיפור רציני כאשר אנחנו מנסים לעשות זאת בשיא העונה של מעבירי הדירות (בדרך כלל בקיץ ובסתיו). בקיץ ובסתיו נדמה שכולם עוברים דירה כי אז בעלי הדירות מעלים את שכר הדירה ויש תחלופה רבה של שוכרי דירות בערים הגדולות באזור המרכז ובמיוחד בתל-אביב. הדבר הכי נכון שאנחנו יכולים לעשות במקרה זה הוא שברגע בו אנחנו יודעים שאנחנו עוברים דירה כבר להתקשר לתאם מול המוביל את תאריך ההובלה שלנו ולשריין אותו. ככל שנקדים לתאם עם מוביל, כך יגברו הסיכויים שלא ניאלץ להישאר יותר ימים בדירה שלנו רק בגלל שלא היה לנו איך להוביל ממנה את החפצים האישיים שלנו כי כל המובילים היו כבר תפוסים.

הובלות קטנות במרכז – איך אנחנו יכולים להבטיח את איכות ההובלה?

הובלות קטנות במרכז יכולות להיות עבודות מגוונות מאוד בעלות איכות שונה. כאשר אנחנו מזמינים מוביל שיוביל את תכולת הדירה שלנו אנחנו רוצים להיות בטוחים שהוא יבצע עבודה איכותית. אם אנחנו רוצים להבטיח את איכות עבודת ההובלה של החפצים שלנו, כדאי לנו לבחור לעבוד עם מוביל מקצועי שיש לו מספר שנים ניסיון בביצוע עבודות הובלה. מוביל מקצועי ידע לשאול אותנו שאלות אודות המבנה בו אנחנו גרים כך שהוא יגיע ערוך מראש מבחינת ציוד ואנשי צוות לביצוע עבודת ההובלה שלנו.

בחירת מוביל – סימני אזהרה שצריכים להדליק לנו נורות אדומות

בחירת מוביל לשם הובלות קטנות במרכז יכולה להיות עסק מלחיץ לכל הדעות. ישנם מספר סימני אזהרה שצריכים להדליק לנו נורות אדומות בכל מה שקשור למוביל שאנחנו רוצים לשכור. סימנים אלו כוללים שלושה סימנים עיקריים:

-          למוביל ולעובדים שלנו אין תעודת יושר

-          למוביל אין תעודת עסק

-          למוביל אין ביטוח או אפשרות שאנחנו נבטח את ההובלה

בכל אחד ממקרים אלו ההובלה עלולה להסתבך ולהשאיר אותנו בסופו של התהליך קירחים מכאן ומכאן ללא הרכוש שלנו וללא אפשרות לקבל פיצוי הולם עבורו.

בחירת מוביל – למה חשוב לשכור מוביל אמין?

כאשר אנחנו שוכרים מוביל חשוב שנשכור מוביל אמין. אחת הדרכים לבדוק את רמת האמינות של המוביל היא לבקש ממנו המלצות או תעודת יושר. חשוב גם שנדבר עם המוביל ושנרגיש שאנחנו יכולים לסמוך עליו ושהוא בעל מקצוע בעל יושר מקצועי ואמינות. רק כך נוכל להיות בטוחים שעבודת הובלות קטנות במרכז תסתיים גם במקרה שלנו בהצלחה.