גנץ קונקריט המתמחה בפיתוח עיצוב וייצור מטבחי חוץ ייחודיים מ"בטון-סטון" כדגמים מוגמרים ובהתאמה לתכנון צורכי הלקוח, גנץ קונקריט היינה חברה משפחתית, בבעלות האחים דורון וליאור גנץ, בעלי רקע עשיר בתחום העיצוב והבנייה, הקימה מטבח חוץ לדוגמה בשילוב גריל החוץ החדש של חברת wolf באולם התצוגה של Digital Kitchen בנמ"ל ת"א המנוהל ע"י המנכ"לית שרון מגנזי, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה חשמליים למטבח, "המטבח הדיגיטלי" הינה המשווקת הרשמית בישראל של SUB ZERO WOLF מקררים ותנורים המיוצרים בארה"ב ו- V-ZUG מותג התנורים השווייצרי. התצוגה המשותפת של מטבחי החוץ של גנץ קונקריט בשילוב מוצרי היוקרה של חברת WOLF מאפשרים ללקוחות להתרשם ממערך כולל של פתרונות בישול ואירוח לחצר הבית המשלב איכות ציוד עם עיצוב ותכנון פרקטי וייחודי.

כלים
משמאל מנהל הייצור בגנץ דיזיין איציק לוי, דורון גנץ, ליאור גנץ וארז דוד גבאי אחראי מכירות בגנץ דיזיין צילום- עמית ספיבק
משמאל מנהל הייצור בגנץ דיזיין איציק לוי, דורון גנץ, ליאור גנץ וארז דוד גבאי אחראי מכירות בגנץ דיזיין צילום- עמית ספיבק

 

על עיצוב המטבח באולם התצוגה ומוצרי חברת גנץ בכלל אחראי המעצב ליאור גנץ מבעלי גנץ קונקריט, לשעבר בעליו של משרד עיצוב הפנים "גנץ מעצבים" שהתמחה בעיצוב עסקי מזון ובילוי 17 שנה.

ליאור גנץ, אמר על השת"פ עם Digital Kitchen, "יש לנו קונספט וחזון ועוד המון חידושים מרתקים ומרשימים בדרך. אני נהנה בכל פעם מחדש להמציא ולבחון בכלים מתקדמים כל רעיון יצירתי מוצלח ולחבר את הצורות והגוונים ליצירה שימושית, במיוחד עם מוצרי איכות כמו של "המטבח הדיגיטלי" אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה כשהמוטיב המוביל בחברתנו היינו לספק פתרונות איכות עם ציוד מקצועי ממיטב היצרנים והמותגים בעולם בכל התחומים. אך הדגש שלנו כמובן הוא חוויית האירוח של הלקוח, הריגוש שנובע מהשימושיות והעיצוב".

גנץ קונקריט, מתמחה כאמור בפיתוח וייצור מטבחי חוץ מ"בטון-סטון" זהו שמו של הבטון הייחודי והמשוריין שפיתחה במספר תערובות ובהתאמה למטרות ייצור מגוונות. בנוסף מציעה מגוון פתרונות לאירוח החוץ ובהתאם לתכנון צורכי הלקוח כגון שולחנות אירוח גדולים במיוחד, שולחנות אש על גז או עץ, אחים וקמינים מרהיבים שכולם מחלקי בטון יצוק ובעיצוב עדכני פרי פיתוחינו. אולם התצוגה החדש והמושקע צמוד למפעל הייצור ששטחו כ-1,000 מ"ר עם 15 עובדים וטכנולוגיה מהטובות בעולם בתחום הפקת הבטון האדריכלי. בגנץ כבר שוקדים על מוצרים בשיתוף פעולה עם חברות שונות בארה"ב לצורכי מכירה ברחבי היבשת. החברה ממוקמת ברחוב המסגר 4, חדרה.

רקע:

"גנץ קונקריט"

החברה החלה את דרכה כיזמות משפחתית באמצע שנת 2010  על ידי שני אחים, דורון וליאור גנץ, שלהם רקע עשיר בתחום הבנייה ועיצוב הפנים. הם החליטו להוביל תפיסה חדשנית בהובלת פתרונות ייחודיים לתרבות "אירוח החוץ". החברה פיתחה נוסחה ותהליכי ייצור לפיתוח יציקות בטון אשר מהווים את התשתית לייצור המטבחים ומוצריה הנוספים. לאחר השקעה כספית גדולה ושנות פיתוח אינטנסיביות ומאתגרות מספר שנים בארץ ובארה"ב בתחום החומר והתהליכים החליטו ליישם ייצור עצמאי על פי קו מוגדר.

הפיתוח כלל חומרים ותהליכים חדשים לגמרי, הכשרה וידע ממיטב החברות בארה"ב ופתוחים טכנולוגים משודרגים בעולם הבטון. התהליך הניב ליין ייחודי של מוצרים בתחום אירוח החוץ המבוססים על תערובות שפותחו על-ידי חברת גנץ בשמן הכולל "בטון-סטון". שם זה הינו סימן רשום עולמי של גנץ ומהווה סט תערובות בתחום הבטון האדריכלי המדויק. בטון משוריין עם צפיפות גבוהה ותכונות נוספות מותאמות מטרה המאפשרות להגיע לחוזקים ויכולות גימור גבוהות במיוחד. החברה גדלה והתרחבה ממיזם "פיילוט" קטן וראשוני בלב אזור תעשייה, להקמת מפעל מהמתקדמים בתחומו הספציפי בעולם. בנוסף אולם תצוגה מרשים, חדיש וייחודי. החברה ממשיכה בפיתוח מוצרים נוספים ושדרוג ללא הרף. יכולות העיצוב והתכנון והחומרים שפותחו כל אלה מסייעים בידי גנץ לתכנן ולייצר מוצרים ברמת גימור גבוהה עם חוזק עוצמתי ויופי מרקמי ומלא חיים. מגוון חומרים ומוצרים חדשים בדרך כשכולם על טהרת העיצוב החדשני ועם תודעת שרות גבוהה.

באולם התצוגה מוצגים דגמים אשר פותחו לשימוש בחצרות, וילות, פנטהאוזים, גינות ודירות גן כולל מרפסות ואפילו מרפסות קטנות. כמו כן החברה מעמידה מחלקת עיצוב תומכת לאדריכלים, מעצבים, אדריכלי נוף ומפקחי בנייה המלווה את התאמות התכנון וההנחיות לשטח.

דורון גנץ

בעלים ומנכ"ל החברה.

מנהל עם רקע עשיר בתחום הביניה וניהול פרויקטים, שנים של עשייה בתחום המסחרי, מכירה ושיווק, בעליה גם של חברה מובילה בתחום הקמת חנויות לרשתות המובילות בישראל בתחום האופנה והספורט בכל רחבי הארץ. הפעלת גורמים ותיאום ביניהם היינה חלק יום יומי עבורו שדואג לבצע באופן טבעי ומדויק, דורון מלווה את פעילות המפעל ואת ניהול הייצור עד לגמר מושלם אצל הלקוח תוך הקפדה על רמת שרות גבוהה לאורך כל התהליך מול כל גורמי התכנון והפיקוח.

ליאור גנץ

בעלים ומנהל מחלקת עיצוב ופיתוח.

17 שנה מעצב פנים בעל משרד המתמחה בעיצוב ותכנון בתי עסק בתחום המזון והאירוח בכל רחבי הארץ, בעל ניסיון טכני רב עם מיטב היצרנים בתחומים רחבים. מאז ומתמיד מצייר, מאייר, מפסל, מצלם, מתכנן ומשרבט על כל נייר. לימודי העיצוב והאומנות היו רק חיזוק למה שתמיד היה בו מילדות. כיום מנהל סטודיו בו הוא מעצב ומפתח עם צוות המחלקה את מוצרי החברה ברמת פירוט גבוהה בכל אמצעי המחשוב והתלת ממד המתקדמים בתחום ובצמוד לתוצאות הייצור בפועל.