בקרוב, תושק רשת חדשה למזון מהיר שתתמחה במכירת המאכל הלאומי - פלאפל ותיקרא "ד"ר פלאפל".   הסניף הראשון, כ-60 מ"ר, ייפתח  בקומת הכניסה של "ישי סנטר" - מרכז העסקים והמסחר של רמת ישי, של חברת י. שטרן ושות' בע"מ. בנוסף, חברת  נעמן גרופ בע"מ (ורדינון), שכרה ב"ישי סנטר",  כ- 100 מ"ר לצורך פתיחת חנות שתציע טקסטיל לבית, כלי מיטה, מצעים, מגבות, כלים למטבח אקססוריס ועוד, טווח המחירים כ- 80 ₪ למ"ר

הסניף החדש של דר פלאפל בישי סנטר צילום- שירן יפרח
הסניף החדש של דר פלאפל בישי סנטר צילום- שירן יפרח

 

כחלק ממהלך מערכתי אסטרטגי, כולל, יצירת תמהיל מוביל של עסקים ומסחר של "ישי סנטר", של חברת י. שטרן ושות' בע"מ שבבעלותם של המנכ"לים המשותפים אמנון ואסף שטרן,  נחתמו בימים אלה עסקאות להשכרת שטחים  כאמור ל"דר פלאפל" וחברת נעמן גרופ בע"מ (ורדינון).

יזמי הרשת החדשה "דר פלאפל", מפעילים חנות פלאפל במגדל העמק, הקרויה "פלאפל קופ"ח"  הסמוכה לסניף של שרותי בריאות כללית בעיר.

רוב העסקים הפעילים ב"ישי סנטר" - מרכז העסקים והמסחר של רמת ישי של חברת י. שטרן ושות' בע"מ שהינם עסקים מקומיים ותיקים ובעלי מוניטין באזור, דבר המהווה עוגן מרכזי באזור. יש לציין כי מקומו האסטרטגי של המתחם על ציר ראשי  בכביש 75 המחבר בין חיפה לנצרת וקרבתו לכביש 6, מהווים מוקד משיכה עבור תושבי עמק יזרעאל והסביבה.

רקע:

"שטרן. מוניטין שבונים עליו". חברת י. שטרן ושות' בע"מ, שבבעלותם של המנכ"לים המשותפים אמנון ואסף שטרן, נוסדה בשנת 1979 והיא נמנית על החברות המובילות והמוכרות בענף הבנייה בישראל, בבניית פרויקטים ציבוריים, מסחריים ותעשייתיים. בנוסף, החברה יוזמת ומבצעת פרויקטים ברמת ישי, יוקנעם בתחום המסחר ומשרדים ובחו"ל בסופיה - בולגריה בתחום המגורים ומשרדים. המחויבות של החברה לאיכות, שירות ואמינות זיכתה אותה בהערכה רבה בענף ובמוניטין רב.