תאורה היא האלמנט הדומיננטי בחצר ובאפשרותה להפוך כל גינה סטנדרטית ליוקרתית, מרשימה ורומנטית. כחלק מעיצוב גינה פרטית, נראה כי דווקא תאורה היא זו שיכולה להשפיע על הגימור הסופי של העיצוב, ולכן רבים נעזרים ביועצי תאורה שיאפשרו להם לקבל גינה חלומית, כזאת שכיף לארח בה אורחים או לשבת בערב בכיף ולנוח מעמל היום.

כלים

 

ישיבה בהנאה בחצר תהיה על גבי ריהוט גן יפיפה ונוח, כאשר מעליו יהיה פתרון הצללה אשר יעיל לטובת הגנה מפני השמש הקופחת, אולם בשעות הערב תהיה בה תאורה מרשימה המשלבת בין אור מעומעם לבין אור חזק המאיר על פינת הישיבה.

למעשה, את האור החזק מעל פינת הישיבה תוכלו לבחור כמנורת פלורסנט עוצמתית, ואת התאורה הרומנטית הרכה תוכלו לשלב בין העצים והשבילים בגינה, כך שהיא תראה יפה ורומנטית בשעות הלילה.

2 18 17727

 

היכן ניתן לשלב תאורה רומנטית בגינה?

תאורת גן רומנטית, יכולה להקנות לגינה מראה מיוחד, כאשר תוכלו לשלב כמה צבעים יחד כדי ליצור סינרגיה מושלמת בין העצים והצמחים לבין התאורה. תוכלו לשלב דוקרנים לגינה עם תאורה סולרית, נורות לד המדגישות עצים וצמחים מיוחדים, תאורה על גבי אדניות, תאורה שקועה לחומרות החצר, תאורה שקועה בשבילים או על אבני מדרך או מדונות עומדות המסמנות את דרך השביל בכניסה לבית או לחצר.

לגבי גווני האור, תוכלו לבחור נורות לד עם עוצמה נמוכה על מנת לספק לחלל הגינה תאורה מדויקת, ואפילו לשלב בין תאורה צבעונית בגוונים שונים כמו – תאורה ירוקה המאירה את הדשא, תאורה וורודה, כתומה, כחולה ואפילו עם אורות מתחלפים. אם כך נראה כי האפשרויות הן רבות, מה שנותר לכם לבחור את גופי התאורה המתאימים בקפידה לאווירה בחלל הגינה וליהנות בכל שהייה מחדש בגינה.

3 9 52e95

חשיבות בחירת מנורות חסכוניות

תאורה חסכונית מאפשרת לנו לקבל יותר, בעצם הרבה יותר. גם חיסכון בחשמל וגם את חיי המנורה לטווח זמן ארוך יותר, ולכן אין תחליף למנורות חסכוניות. כמו כן, מדובר על מנורות הידידותיות לסביבה, מה שמאפשר לכם באותה הזדמנות גם לתרום לשמירה על סביבה ירוקה, ולכן הרווח כאן הוא כפליים. על מנת למצוא נורות חסכוניות בחשמל, תוכלו לפנות ליועץ תאורה שוודאי יוכל להמליץ לכם על כמה ספקים, כאשר מנורות לד חסכוניות הן המומלצות ביותר ויוכלו להקנות לכם תאורה מרהיבה בגינה לצד שמירה על חיסכון באנרגיה.

שילוב תאורה בצמחים ועצים

כאשר תאורת גן בגוונים מסוימים מאירה על הדשא הירוק, בין אם הוא טבעי או סינטטי, מתקבל מראה מיוחד של גינות קסומות באירופה, ולכן זוהי הזדמנות נהדרת לקבל עיצוב מיוחד בגינה שלכם. את התאורה הצבעונית תוכלו לנעוץ באדמה ולכוון אותה לעצים, ערוגות, או אדניות פרחים וכך להבטיח לכם מראה מיוחד בשעות הלילה כאשר הכל סביב שקט.

המאמר נכתב באדיבות: אופק תאורת גן – הופכים חלום למציאות

כתובתנו: דרך רמתיים 33, הוד השרון

טלפון: 09-7414124