במהלך חופשת הקיץ יתקיימו בפארק שלל פעילויות לכל המשפחה: מסיבות "פול-מון" - מצטבעים בצבעים זוהרים וקופצים על משטחי הטרמפולינה על רקע מוסיקת דיסקו ותאורת אולטרה סגול; בובות ענק יקפצו עם הילדים; מסיבות זוהרים עם אביזרים מחזירי אור; תחרויות נושאות פרסים ועוד.

כלים
מבלים בפארק הטרמפולינות SKY JUMP(צילום: סקיי ג'אמפ)
מבלים בפארק הטרמפולינות SKY JUMP(צילום: סקיי ג'אמפ)

בנוסף, ילדים ובני נוער מוזמנים להפעיל דוכני התרמה ומחזור שיוקמו בפארק, של צעצועים, בגדים, ספרי לימוד ועוד. כולם מוזמנים להביא מוצרים לתרומה. (פרטים ושעות מדויקות של הדוכנים יתפרסמו בפייסבוק).

כמו כן, הפארק יוצא במבצעים מיוחדים לבני נוער:

במהלך חודשי יולי-אוגוסט, בימים א, ה ושבת - מוזמנים בני הנוער בגילאי 14 - 18 ליהנות ממבצע מיוחד: 1+1 במתנה בקניית כרטיס לשעת קפיצה. המבצע יתקיים בין השעות 19:00 – 22:00 בלילה.

בנוסף, הפארק יוצא במבצעים מיוחדים לנוער מרעננה ומהרצליה, בגילאי 12 עד 18, בכל ימי השבוע, בכל שעות היום:

בני נוער מרעננה המחזיקים כרטיס "רעננוער" יוכלו ליהנות ממבצע 1+1 על שעת קפיצה, וגם לקבל 2 כרטיסים במתנה לאטרקציית הקולנוע 7 ממדים 7D-MAX שבפארק! כמו כן, בני נוער מהרצליה, המחזיקים כרטיס "ספורט חצות", יוכלו גם כן ליהנות מהטבה של 1+1 על שעת קפיצה!

ליין מסיבות הקיץ לנוער חוזר ובגדול! בכל יום רביעי תתקיים בפארק מסיבת קיץ לנוער עם די-ג'יי LIVE בשעות 20:00 בערב עד חצות, שתכלול מסיבת "פול מון" ועוד הפתעות. בני נוער תושבי רעננה ייהנו במסיבות בימי רביעי מהטבות מיוחדות בשיתוף עם מחלקת הנוער של עיריית רעננה – 20 ₪ לשעת קפיצה (במקום 50 ₪), או 35 ₪ לשעתיים, ויקבלו באותו המחיר משולש פיצה וברד. בני נוער שאינם תושבי רעננה מוזמנים כמובן גם כן למסיבה ויוכלו ליהנות  מהמבצע המיוחד לקיץ -  1+ 1 במתנה על שעת קפיצה.

פארק SKY JUMP מציע חוויה כיפית ומקפיצה לילדים, לנוער ולמבוגרים. בפארק יותר מ-50 משטחי טרמפולינה לקפיצה חופשית, ועוד מגוון מתחמים אטרקטיביים וייחודיים המחולקים לפי סוגי פעילויות וגילים, בהם: Dodgeball (דוג'בול) – משחק מחניים מדליק על טרמפולינה; CageBall (קייג'בול) – ספורט זוגות ייחודי המשלב כדור-עף וכדורסל בו זמנית; Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור...  מזנקים מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים; קיר טיפוס – הנמצא מעל בריכת ספוגים רכה, כך שאם נופלים – נופלים בכיף לבריכת ספוגים;  Slackline(הליכה על חבל) – מאתגרים את שיווי המשקל – הולכים על רצועה קפיצית דקה מעל בריכת ספוגים; Battle beam (קורת איזון) – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה שיאפשר לכם להטביע כמו לברון ג'יימס!

בנוסף לטרמפולינות מציע SKY JUMP אטרקציה מלהיבה: קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX – קולנוע רב חושי עוצמתי, שבו סרטי תלת ממד איכותיים (של 10-7 דקות), כיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה בסרט, ושלל אפקטים מדליקים להעצמת החוויה – רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד. בקולנוע מוצעים מגוון סרטים – סרטי ילדים, פעולה, אקשן ועוד.

בפארק מזנון עשיר המציע אוכל קל, שתייה, חטיפים, גלידות ועוד.

שעות פתיחה בימי חופשת הקיץ:

באמצע שבוע: 9:00 - 22:00 בלילה. (מומלץ להתעדכן בשעות הפתיחה בפייסבוק של הפארק בשל קייטנות שפעילות בשעות הבוקר בחלק מהימים).  

ביום ששי: 9:00–19:00. ביום שבת: 9:00 -22:00.

מחירים: מחיר לשעת קפיצה מגיל 6 ומעלה: 50 ₪ באמצע שבוע ו- 55 ₪ בששי ובשבת.

מחיר לשעת קפיצה לגילאי 3–6: 27 ₪.

מומלץ לשריין מקום מראש דרך האתר.

כתובת הפארק: היצירה 2, רעננה.