הימים בהם היה לכל אחד מבני הבית מספר פריטי לבוש בודדים שהתכלית שלהם הייתה הישרדותית והצנעת הגוף, כבר נראים רחוקים מאד. כיום רכישת בגדים הפכה לתחביב של ממש ולדרך חיים. התוצאה? אם פעם היה מספיק ארון אחד בלבד לבני הבית לאחסנת כל פריטי הלבוש, הרי שכיום נדרשים פתרונות אחסון מתקדמים, נוחים ומרווחים יותר. החלטתם להתחדש בארון חדש ולהפוך את מלאכת שליפת הבגדים שלכם לקלה, נוחה ומסודרת יותר? המעבר אל ארונות הזזה הפך להיות בחירתם של לא מעטים במעמד שדרוג ארון הבגדים שלהם, ולא במקרה כלל.

כלים

 

פתרון יעיל לחיסכון במקום:

אחד היתרונות הבולטים ביותר של ארונות הזזה הוא העובדה כי הארונות חוסכים לכם מקום רב והופכים את השימוש שלכם בארון לקל הרבה יותר. איך זה קורה? ארונות הדלתות הנמצאים כיום בחדר השינה או הארונות שלכם הם ארונות עם דלתות הנפתחות כלפי חוץ. המשמעות היא שעליכם לשמור די מרווח בחדר על מנת שתתאפשר פתיחה מלאה של הדלתות בעת שאתם מעוניינים להכניס או להוציא פריטים לארון. מה קורה עם ארונות ההזזה? אתם נהנים מפתיחה נוחה משמעותית שלא תופסת לכם מקום בחדר, שכן היא מתבצעת לאורך מסילה קבועה בתנועת הזזה ולא בתנועה של פתיחה כלפי חוץ. הצוות המקצועי של "בן איתי" ישמח לעמוד לרשותכם ולהציג בפניכם את מגוון האפשרויות הרב העומד לרשותכם. הארונות עתידים לשרת אתכם לטווח הארוך והזמן להשקיע בהם הוא עכשיו.

לא חוששים מסגירת הדלת על האצבעות:

shutterstock 317323673 842faאולי זה לא הדבר הראשון שאתם חושבים עליו, אך לבטח גם אתם מצאתם את האצבעות שלכם נפגשות במגע ישיר עם דלתות הארון. דלתות הארון שלכם יכולות להיסגר בטעות (ובכאב) ועל האצבעות שלכם, גם בעת שאתם נוקטים בכל אמצעי הזהירות. מספיק שהחלון הפתוח בחדר הביאו איתו משב רוח שהביא לסגירת דלת הארון בדיוק בעת שהאצבעות שלכם היו בסביבה, והמרחק מכאן עד לכאב בלתי נסבל קצר מאד. בעוד אתם יכולים לנקוט באמצעי זהירות, ישנם גם הארונות בחדרי הילדים שבטעות וללא כל כוונה יכולות להסגר הדלתות על האצבעות העדינות של הילדים ולגרום לאי נעימות רבה.

15109629 1147181438706755 7467497161383935942 n 358e7

מאחסנים הרבה מעבר לפריטי לבוש:

ארונות ההזזה של "בן איתי" לא רק מתוכננים על בסיס החומרים החזקים והאיכותיים ביותר שיש בשוק, אלא מתוכננים בהנדסת אנוש מתקדמת על מנת לאפשר לכם ליהנות מפתרונות אחסון מתקדמים לשלל פריטים! ארון הזזה בשונה מארונות רגילים, מכיל בתוכו מקום אחסון רב המתאים לנעליים, אקססוריז שונים, מקום ייעודי להנחת נעליים ואפילו אפשרות לשלב חלק בארון המיועד לאחסנת מסמכים משרדיים שיש ברשותכם. מעבר לכך שהאחסון בארונות ההזזה פונקציונאלי יותר, הרי שנראות הארונות תורמת רבות לחזות החדר שלכם עם מעטפת יוקרתית, עדינה ומעוצבת היטב. לבחירתכם, ניתן לעצב ארון הזזה פינתי וכך לנצל היטב כל פינה בחדר שלכם.