חודשי הקיץ הם חודשים של חופש, ואנחנו מתכוונים חופש לילדים, כאשר חודשי הקיץ הם סוג של אתגר עבור הורים רבים שרק אשר רוצים למצוא את הדרך הטובה ביותר לצלוח את חודשי הקיץ בהם הילדים מחפשים עיסוקים.

כלים
חושבים מה לעשות עם הילדים בחופש?
חושבים מה לעשות עם הילדים בחופש?

 

אז כיצד עוברים את הקיץ בשלום? מצאנו עבורכם פעילויות מגוונות וכיפיות בכל חלקי הארץ.

אבל לפני שאנחנו מתחילים בסקירה חשוב להזכיר. החופש הגדול מתחרש בחודשים החמים ביותר של השנה וכל יציאה לשמש  מבלי הגנה מהווה סיכון בריאותי במיוחד לילדים. הקפידו למרוח אותם בקרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה בכל יציאה לשמש בנוסף הקפידו על כובע ושתייה מרובה.

פעילויות לילדים והורים בצפון

  • קיר טיפוס בחיפה – מי שרוצה להגיע לחיפה, יכול ליהנות ממיזם מדהים והוא קיר טיפוס כל שם יואב ניר ז"ל. הקיר נבנה על ידי הוריו של יואב, שרצוי להקדיש קיר טיפוס מרהיב לילדם, שכעת משמש לילדים רבים כאטרקציה מדהימה ואנדרטה חיה שהיא חלומו הגדול של יואב ז"ל שנפטר ממחלה קשה. הסיפור העצוב של יואב הפך למקום מושלם עבור ילדים שאוהבים את אטרקציית הטיפוס וניתן למצוא במקום מועדון ובית למטפסים בישראל. עוד במקום פארק עם שלל מתקנים מאתגרים ברמות שונות, קירות טיפוס ענקיים, אומגת אקסטרים שאורכה 80 מטר ושלל פעילויות להורים וילדים. מומלץ, חינוכי ומאתגר.
  • קטיף חקלאי – ב'קטוף אותי' בבית לחם הגלילית, ילדים והורים יכולים להגיע ולקטוף ירקות ופירות לפי העונה. בשדה החקלאי הילדים וההורים קוטפים פירות וירקות ובכך לומדים מתקרבים לחקלאות בארץ. החוויה אדירה ונמצאת רק שעה מתל אביב לכיוון צפונה. בקטיף, כל ילד מקבל סלסילה וקוטף מכל מה שבא ליד ולוקח את השלל הביתה. אכן חוויה חקלאית מדהימה!
  • הקרקס החקלאי במושב יוגב – בקרקס החקלאי המושב יוגב תוכלו ליהנות ממופע קרקס מודרני המשלב אדמה, פעילות חווייתיות, מופעים של אמני קרקס ושלל פעילויות מלהיבות. המופע מארח אמני קרקס מאירופה המתאימים לכל המשפחה! בקרקס: סדנאות, פינות ליטוף ושלל חוויות מדהימות ששווה בזכותן לגור או לנסוע עד לצפון!

פעילויות לילדים והורים במרכז

  • פארק אוטופיה בשרון – אטרקציה זאת מתאימה להורים שרוצה לשחרר את ילדיהם לחופשי בפארק קסום וטבעי המשתרע על 40 דונמים צבעוניים מלאי נוצות וצמחים טורפים. פארק אוטופיה הקסום ממוקם בקיבוץ בחן הוותיק, והוא מציע לילדים חוויה טבעית וקסומה מלאה מזרקות מים מוזיקאליות, בעלי חיים מרהיבים, ועולם טרופי קסום. הילדים שלכם וגם אתם תוכלו ליהנות מעולם צבעוני שיכלול הסברים על שלל נושאים כמו צמחים טורפים, תוכים צבעוניים, וטבע נפלא.
  • מוזיאון– המרכז שופע באטרקציות ובאפשרויות לילדים. אחת האטרקציות המובילות במרכז נמצאת בעיר בירתנו ירושלים והיא מוזיאון מגדל דוד. במוזיאון מגוון תערוכות ופעילויות חווייתיות ומאתגרות לכל המשפחה בעיקר ברחבי המצודה של המוזיאון שם מתקיים משחק תחרות המתאים לילדים המלמד על מאפייני המצודה שבה המשתתפים מטפסים אל מגדלי התצפית, מגלים מעברים נסתרים, לומדים על מאפייני המצודה ומבינים את מורכבותה וחשיבותה של העיר ירושלים כבירה וכמרכז דתי ותרבותי.המשחק מחייב חשיבה יצירתית שבו פתרון חידות וביצוע משימות המבוילות למטמון והוא משחק נפלא לילדים. אם תישארו עד הערב בירושלים, תוכלו ליהנות גם ממופע לילה של חומות המצודה כאשר מדובר בחגיגה של צלילים ומראות שגם היא בחסות המוזיאון. החגיגה הלילית מתקיימת בחודשי הקיץ והיא מתקיימת בין השרידים הארכיאולוגיים שבחצר המצודה ולצלילי מוזיקה יפיפייה.החיזיון הלילי מספר את הסיפור של ירושלים והוא משתרע על עשרה קילומטרים מרהיבים של מופע אור קולי. מוזיאון בירושלים זה לא עוד מוזיאון. האווירה המיוחדת של העיר והיופי התנכ"י תיקח אתכם ואת הילדים למקום קסום. תוסיפו לזה את האוכל שיש בירושלים ואת השווקים המדהימים אתם תמצאו את עצמכם ביום שתרצו לשחזר.
  • "נא לגעת" טעימות שוקולד בחושך – חוויה מתוקה זאת המתקיימת בנמל יפו היא חוויה מיוחדת להורים וילדים וגם לזוגות. החוויה היא חוויה של טעימות שוקולד בחושך שנערכות על ידי שוקוליטרית ומלצרים עיוורים המזמינים אתכם לטעום בחושך שלל טעמים מרקמים ותחושות. בסדנא ההורים והילדים יכולים ליהנות משלל שוקולדים איכותיים וטעמים של שוקולדים בטקסטורות קפואות וטעימות. חשוב לעייף לאחר החוויה את הילדים וזאת כי הם יהיו נמרצים במיוחד מזריקת הסוכר הלא אחראית שבמקום.

פעילויות לילדים והורים בדרום

  • 'פנינת חי' בקיבוץ גבערם – בדרום חשוב להגביר את המודעות ביחס לבעלי חיים (כמו בכל הארץ) ולכן חשוב להגיע עם הילדים לקיבוץ גברעם שם שוכנת 'פנינת החי'. המקום ניתן לבלות וללטף ברוך בעלי חיים, לשוחח עם בעלי החיים, להאכיל, ליצור יצירות ולהכיר מגוון סוגי בעלי חיים מקרוב. חוות האנטילופות בערבה – אם אתם בדרך לאילת או לכל מקום בדרום החם, אנו ממליצים לכם לעצור בחוות האנטילופות. החווה ממוקמת בלב המדבר שם אוניה ובה המון חיות מדבריות מרתקות שלפי התנ"ך היו החיות שלקח עמו נוח בתיבה. האטרקציה מעולה לילדים, משום שהילדים יכולים לשוטט בחווה וללטף את החיות, ליהנות מחוויה מדברית והשלווה שהמדבר מספק, שכוללת אנטילופות ידידותיות שמסתובבות במקום.
  • ICE SPACE – אם כבר באילת עסקינן, אחת ההמלצות לבילוי עם הילדים באילת הוא ארמון הקרח. מדובר מארמון שכולו קרח, והוא משמש הפוגה מהחום ההורס. מאד מומלץ כאשר אתם באילת להגיע עם הילדים אל מקום מקפיא, שבו פסלי קרח ובר קרח מקסים. האת הפסלים במקום פיסל אמן מחו"ל והם מיוחדים ביופיים. אחלה אטרקציה מצננת לכל המשפחה.
  • הצגה בתיאטרון בבאר שבע – ולקינוח קצת תרבות. בין שלל האטרקציות הפיזיות, אנו ממליצים לקנח ולהגיע עם הילדים שלכם לאחת ההצגות שמועלות בכל חודשי הקיץ בתאטרון באר שבע. בתאטרון שלל הצגות ביניהן קלאסיקות כמו: 'מוף ומוריס', 'אצבעונית', 'צ'אפלין' ועוד. בדקו אילו הצגות ישנן בתיאטראות השונים, ותוכלו ליהנות הקיץ מהצגה משעשעת וכיפית ומהחוויה לכל המשפחה.