רשת מרפאות כללית אסתטיקה בצפון מציעה פיתוח טכנולוגי חדשני ומתקדם - מתיחת פנים באמצעות חוטים. האזורים בהם מבצעים מתיחה באמצעות חוטים הינם: הגבות והמצח, הלחיים, זוויות הפה וקו הלסת. החוטים מאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות בישראל, האיחוד האירופי ומשרד הבריאות האמריקני המחמיר ביותר למתן היתרים למוצרים לשימוש בבני אדם. מרפאות כללית אסתטיקה בצפון:

קריון, גרנד קניון חיפה, עפולה, חדרה ונתניה

ד''ר עמוס לויאב צילום- עומרי מירון
ד''ר עמוס לויאב צילום- עומרי מירון

 

מי שסובלים מצניחה של הגבות והלחיים, רפיון של הצוואר וקו הלסת יכולים ליהנות מפעולה פולשנית פשוטה, הנעשית בהרדמה מקומית במרפאות כללית אסתטיקה ללא צורך בחדר ניתוח, ללא זמן החלמה ממושך או הרדמה כללית כאשר הטיפול אורך כחצי שעה בלבד. החוטים מתאימים לכל גווני העור ומיתרים את הצורך בהיעדרות ממושכת ממעגל החיים האופיינית בפעולות ניתוחיות כך שניתן מיד לחזור לחיי השגרה ללא תקופת החלמה.

הרופא הראשי במרפאות כללית אסתטיקה ד"ר עמוס לויאב מציין כי,  "מדובר במתיחה עדינה של הגבות, הלחיים, קו הלסת והצוואר בעזרת חוטים. כאמור,  באמצעות הרדמה מקומית  בלבד מעבירים חוט שעליו קשורים קונוסים קטנטנים המאפשרים מעבר חלק של החוט בכיוון אחד אך מונעים את מעבר החוט בכיוון שני. כאשר מותחים ומעגנים את החוט, הוא מושך אתו את הרקמה והעור, כדי להשיג את המתיחה הרצויה. באזור העגינה והמתיחה של החוטים נוצרים קפלים הנעלמים מעצמם כעבור מספר ימים. החוטים בנויים מחוטי תפירה נספגים וכעבור מספר חודשים החוטים נעלמים. כחלק מהתהליך הגוף יוצר הצטלקות פנימית באזור מעבר החוטים מה ששומר על המתיחה לתקופה של שנה ואף יותר."

ד"ר עמוס לויאב, הוסיף "למתיחת הפנים  מסוג זה אחוזי הצלחה גבוהים מאד ושכיחות סיבוכים נמוכה מאד. הסיבוכים העלולים להתרחש כוללים סימנים כחולים באזורי הכניסה, היציאה ומעבר החוט, נפיחות חד או דו צדדית, רגישות באזור מעבר החוט, או זיהומים. חשוב להדגיש שכל הסיבוכים המופיעים בשכיחות של פחות מאחוז אחד נעלמים מעצמם אחרי מספר ימים. במידה וישנו חוסר סימטריה ניתן לתקן זאת בקלות ע"י הרופא המטפל במרפאה, יום יומיים לאחר הטיפול. הטיפול זול משמעותית מעלות הניתוחים הפלסטיים וניתן לחזור עליו בכל עת אפילו 3 שבועות לפני אירוע משפחתי"

הטיפול מתאים למעשה לכל מטופל הסובל מצניחה כזו או אחרת בפנים, ונותן פתרון אסתטי גם לחולי סכרת, מעשנים, נוטלי אספירין וחולי מחלות לב וריאה שאינם מתאימים לניתוח מחשש של סיבוכי הרדמה. מתיחת פנים באמצעות חוטים תתאים גם לגברים שאינם מעוניינים לעבור ניתוחי מתיחה, לאנשים צעירים יחסית המבקשים לעשות שינוי קטן במבנה פניהם, כגון: שיפור זוויות הצוואר, תיקון קו הלסת, או מתיחה של קצות הגבות לשיפור המראה האסתטי.

ניתן ורצוי לשלב את הטיפול עם הזרקות שומן, הזרקת חומרי מילוי והזרקת בוטוליניום טוקסין לקבלת תוצאה מרבית, כמובן שתחילה כדאי להתייעץ עם המומחים של כללית אסתטיקה לקבלת ייעוץ אישי והתאמת הטיפולים לכל אחד ואחת."