ספורט הרכיבה באופניים הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים משקיעים בקניית אופניים איכותיים, אם לרכיבה בשטח או לרכיבה בכביש. אלא שההשקעה בתחביב אינה מסתיימת ברכישת האופניים, שכן לרוב יש צורך גם להוביל אותם ליעד הרכיבה, בעיקר ברכיבת שטח.

כלים
ATERA SPORT M (צילום – מ.נ מערכות)
ATERA SPORT M (צילום – מ.נ מערכות)

כאן נכנס לתמונה המנשא לנשיאת האופניים ברכב, וצריך לבחור בין האופציות השונות. אחד הפתרונות היעילים והנוחים להובלת האופניים הוא מנשא אופניים לוו גרירה. זהו מנשא המותקן על גבי וו גרירה בחלקו האחורי של הרכב. בבחירת המנשא יש לבחון כמה קריטריונים, בהם: מותג איכותי מוביל הנותן אחריות על המוצר, החומר שממנו הוא עשוי – אלומיניום או ברזל – שיהיה חזק ועמיד לשנים רבות, נוחות ההעמסה והשימוש השוטף, מנגנוני נעילה, המחיר, ומספר זוגות האופניים הניתנים לנשיאה.

חברת "מ.נ מערכות" המשווקת בישראל את מותג האיכות ATERA הגרמני, המתמחה בפיתוח מנשאי וו גרירה, מציעה דגם חדש ומתקדם של מנשא לוו גרירה: ATERA SPORT M המשלב מכלול של יתרונות חשובים:

  • העמסת אופניים קלה ומהירה.
  • גישה מלאה לתא המטען גם כשהמנשא מלא באופניים.
  • העמסה של עד 60 ק"ג ואפשרות להעמסה של אופניים חשמליים.
  • מנגנון הגנה נגד גניבות; המנשא ננעל לאוטו והאופניים ננעלות למתקן.
  • זרוע עם ידית נעילה לאופניים שאפשר להתאימה בעזרת רצועות.
  • התקנת המנשא על הוו קלה ביותר; המנשא ניתן לאחסנה בתא המטען.
  • 3 שנות אחריות.

יניב מור-יוסף, מנהל תחום האופניים ב"מ.נ מערכות", המשווקת בישראל את מותג מנשאי האופניים ATERA וכן את מותגי האופניים המובילים FOCUS    ו-MONDRAKER, מציין כי דגם המנשא החדש "ATERA SPORT M" משלב את כל היתרונות בבחירת מנשא אופטימלי. הוא מאפשר נוחות מרבית לשימוש שוטף ללא התעסקות ומאמץ מסורבלים. יתרון חשוב נוסף הוא האפשרות להגדיל את המנשא בקלות אם צריך על ידי הוספת מאריך, ולהפוך מנשא של 2 אופניים ל-3, ומנשא של 3 ל-4.

סרטון להמחשה:

מנשא ל- 2 אופניים מוצע במחיר מבצע עד סוף חודש יולי – 2900 ₪ במקום 3500 ₪.

להשיג בחנויות:

באיזור הצפון – "מ.נ מערכות" – רח' בית ראשונים 4, חדרה.

באיזור המרכז -  "נשיאה טובה" – רח' העצמאות 1, הרצליה.

טלפון לפרטים: 052-2555388