בשנות התשעים, כאשר ישראל החלה להיפתח לחברות מרחבי העולם בתחומים שונים, ובפרט מתחום האופנה, הרי שאחת החברות הפופולאריות ביותר שנחתה בארץ באותה עת, היתה חברת FRUIT OF THE LOOM . החברה הפכה מהר מאוד לאחת האהובות על הקהל הישראלי.

כלים

 

עם השנים, כתוצאה מהתחרות בשוק ומסיבות נוספות, החברה יצאה מהארץ, אך לפני שנה, באמצע 2016, היא חזרה לארץ. וכיום אנחנו יכולים למצוא את  FRUIT OF THE LOOM ישראל בסניפי המשביר לצרכן וכן בחנויות אופנה נוספים.

חברת FRUIT OF THE LOOM  ישראל מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של בגדים, הן בגדי קיץ והן חורף, לגילאים שונים. אפשר למצוא בקטלוג החברה בגדים שמתאימים לילדים בבית ספר יסודי, חטיבה ותיכון, כמו כן אנחנו יכולים למצוא בגדים שמתאימים לאירועי ערב וכן בגדים למבוגרים. מדובר על בגדים באיכות גבוהה, בגדים עמידים שמחזיקים מעמד זמן רב, ועם זאת מדובר בסגנון ספורט אלגנט שמתאים ליום יום, בין אם זה לעבודה, פגישות יומיומיות, יציאה לקפה, תיאטרון או כל דבר אחר.

להבדיל מחברות אחרות ששמות דגש בעיקר על עיצוב, הרי שחברת FRUIT OF THE LOOM  ישראל שמה דגש על נוחות, על התאמה של הבגדים למזג האוויר הישראלי ועל אפשרות ליהנות מהבגדים בכל עת. אומנם הבגדים מעוצבים מאוד יפה, לא ראוותנים מדי, עיצוב פשוט וקליל שמתאים לכולם, ומצד שני, מדובר על בגדים אשר ניתן להשתמש כל הזמן, לכל מצב, ולהרגיש נוח עם זה.

נקודת זכות נוספת של FRUIT OF THE LOOM   ישראל היא, אף על פי שמדובר בחברה שהצליחה מאוד בשנות התשעים, הרי שהיא ידעה לזהות את סממני האופנה החדשים, וגם כשמדובר בבגדים פחות מורכבים מאשר מה שחברות אחרות מציעות, הרי עדיין מדובר בבגדים אופנתיים שיכולים להתאים גם לשנות האלפיים.

כיצד ניתן לרכוש בגדים של FRUIT OF THE LOOM  ישראל

כאמור, החברה אשר משווקת את בגדי החברה היא המשביר לצרכן וניתן למצוא את הבגדים בסניפי הרשת. אך מעבר לכף כל מי שרוצה ליהנות מבגדי החברה, יכול ליהנות מהם, גם דרך אתר האינטרנט של החברה.

באתר ניתן ליהנות מקטלוג עשיר ומגוון של בגדים, ניתן לראות כיצד הם נראים ולבחור את המידות והדגמים המתאימים. באתר אפשר למצוא בגדים שמתאימים, כאמור, לילדים, בני נוער וכן לאנשים מבוגרים, גברים ונשים, כאחד.

לפני שאנחנו מחליטים לרכוש בגד מסוים, רצוי שנעבור על כל הקטלוג, כך נוכל למצוא בוודאי, התאמות שונות של חולצות ומכנסיים או אפילו רק חלק אחד מהתלבושת, אשר מתאים לבית הספר, לעבודה, או לכל דבר אחר.

לפני סיום נזכיר, מוצרי FRUIT OF THE LOOM  ישראל הם מאוד איכותיים ומי שרוכש אותם לא מתפשר, לא על איכות הבגד ולא על העיצוב שלו.