הקיץ כבר כאן, ועבור רבים הוא משמש כשעון מעורר של ממש. גם אתם החלטתם לנעול את נעלי הספורט שלכם ולהתחיל בשגרת אימונים לטובת חיזוק הגוף או הורדה במשקל? רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, דעו כי אימונים המתבצעים במסגרת של אימון אישי נמצאים יעילים יותר, ולא במקרה.

כלים
אימון כושר אישי
אימון כושר אישי

 

תכנית אימונים המותאמת באופן לגמרי אישי

היצמדות לאימוני הכושר הינה מבורכת גם במקרים בהם החלטתם להתאמן דרך מכון עם קבוצות גדולות, ובין אם החלטתם להשקיע יותר ולהתאמן עם מאמן כושר אישי. אחת הסיבות שבגללן מעדיפים המון מתאמנים להתאמן דווקא בפורמט אישי היא בגלל היכולת להתאמן על פי הקצב האישי שלהם מבלי להיות תלויים במתאמנים אחרים. איך זה עובד? בעוד אימונים קבוצתיים מתנהלים על פי קצב אחיד לכולם, מאמן כושר אישי מאמן אתכם על פי תכנית שנתפרה במיוחד למידותיכם. המשמעות? אין קשה מדי ואין קל מדי – יש את מה שמתאים לכם. ההתמקדות בכם מאפשרת לכם להתקדם יותר ולראות תוצאות מהר יותר.

מתי מתקיימים האימונים? על פי לוחות הזמנים של המתאמן

אם נרשמתם בעבר לאחד ממכוני הכושר, אתם כבר בטח מכירים את מערכת השעות שבה משולבים החוגים והאימונים. כידוע, עליכם להתאים את עצמכם אל מערכת השעות וכך אתם מוצאים את עצמכם פעם אחר פעם נבוכים אל מול הבוס עם הבקשה לצאת מוקדם יותר מהעבודה כדי להספיק לאימון, לוותר על זמן האיכות עם החברות או להתעורר מוקדם מאד בבוקר רק כדי להספיק להתאמן. עם מאמן כושר אישי האימונים נקבעים על פי לוחות הזמנים שלכם בלבד! אם עד היום הייתם צריכים להתאים את עצמכם אל מכוני הכושר הגדולים, כעת מאמן הכושר מתאים את עצמו עליכם וכל האימונים נקבעים בתיאום מלא על פי הנוחות שלכם.

יכולת לשלב בין אימונים בבית ומחוצה לו

למה להיצמד אל לוקיישן אחד לאימונים אם ניתן לשלב בין חללים חיצוניים לפנימיים? אחד הדברים החשובים ביותר כשמדובר על התמדה באימוני הכושר, הוא לגוון את תכנית האימונים ושגרת האימונים. לא אחת המון מתאמנים מוצאים את עצמם בתחושת מיצוי ומרגישים כי עליהם לגוון את האימונים. עם מאמן כושר אישי אכן תוכלו לגוון את האימונים שלכם באמצעות שינוי הלוקיישן מפעם לפעם: תוכלו להתאמן בפארק העירוני, בבית הפרטי שלכם, בסטודיו או בביתו של המאמן.

מוטיבציה כלולה במחיר? בהחלט!

מה עוד אתם מקבלים לאורך האימון שלכם עם המאמן האישי? מוטיבציה בכמויות! באימונים הנערכים בקבוצה אין למאמן באמת יכולת להעניק תשומת לב לכל מתאמן ומתאמן, וכך המתאמנים שקצת יותר קשה להם מוצאים את עצמם ללא עידוד או חיזוקים, דבר שלא אחת גורם להם לוותר ולפרוש מתכנית האימונים. באימון האישי אתם זוכים לליווי צמוד הכולל לא רק אימון גופני, אלא גם אימון מנטלי – כל הדרך להצלחה ולהשגת היעדים שלכם!