"אני גאה בעבודה הקשה של אנשי הביטחון השונים בירושלים. אני גאה עוד יותר בשוטר רס"מ נ' על נטרול המחבל אמש ומתפלל להחלמתו המהירה. זו היתה התגובה הנכונה, הנחרצת והמקצועית ביותר – וצריך לברך על הנחישות והחדות של שוטרי מחוז ירושלים.

השר קרא ביקר במחלקה בו מאושפז רס"מ נ'
השר קרא ביקר במחלקה בו מאושפז רס"מ נ'

 

טרוריסט לא חשוב מוצאו - בלגי, ירדני, פלסטיני או קנדי. דינו מיתה - נקודה! הגיע הזמן לדבר בקול ברור וצלול – הקם להרגך, השכם להורגו".

אלה הדברים שאמר לפני דקות אחדות השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ איוב קרא, עם צאתו מביקור שערך אצל רס"מ נ' שנפצע אמש כאשר חיסל את המחבל הירדני בעיר העתיקה, ומאושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים.

השר קרא ביקר במחלקה בו מאושפז רס"מ נ' בצוותא עם קצינת כוח אדם סנ"צ שרית ברקוביץ וסגן מפקד הר הבית, רפ"ק רועי בן יעקב, ממחוז ירושלים של משטרת ישראל וד"ר עופר מרין, ראש מערך הטראומה מביה"ח שערי צדק.

השר קרא אמר לרס"מ נ' "עדיף שאם המחבל תבכה ולא אמא שלך. אתה גיבור כי עשית הכל כדי להשאיר את המחבל בחיים, אבל לצערי זה היה בסוף אתה או הוא, ואני שמח שאני כאן איתך..." לדברי השר קרא "התגובות מירדן מאוד מצערות ומקוממות, והסרטונים מהמקרה מדברים בעד עצמם. חבל שהירדנים משלמים מס שפתיים לפלסטינים ומתנהגים בצורה צבועה – טרור הוא טרור, ויש לגנותו בכל פה!" השר קרא סיים ואמר "בסופו של יום גם הירדנים יודעים שהאויב הוא דאע"ש, איראן והחיזבאללה, והגיע הזמן שהם ישתפו פעולה עם הציר השפוי ועולם החופש – נגד הטרור וההקצנה הדתית."