שגראוי ייזום ובנייה (SBC), זכתה במכרז הראשון במסגרת מחיר למשתכן בחיפה שקיימה רשות מקרקעי ישראל לבניית כ-60 יח"ד על שטח של כ-8 דונם ברחוב יקינטון  ברמת אלמוגי. עפ"י התכנון, הפרויקט, יכלול דירות 3,4,5 חדרים ב- 5 מבנים מדורגים, 6 קומות כל אחד והמחירים עפ"י המכרז יהיו, כ-10,155 ₪ בתוספת מע"מ כחוק למ"ר

השטח שבו מתוכנן להיבנות הפרויקט של חברת שגראוי בע''מ ברמת אלמוגי חיפה צילום- שרית נס
השטח שבו מתוכנן להיבנות הפרויקט של חברת שגראוי בע''מ ברמת אלמוגי חיפה צילום- שרית נס

 

"אנחנו מקדמים את התכניות של הפרויקט במסגרת מחיר למשתכן ברחוב יקינטון ברמת אלמוגי בחיפה מול עיריית חיפה והגורמים הרלוונטיים בוועדות לתכנון ובנייה על מנת שנוכל לצאת לדרך עם הפרויקט בהקדם האפשרי", אמר השבוע  מנהל  חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC),  נור שגראוי.

במסגרת המכרז התחייבה החברה למכור כ-30% מהדירות לזכאים בני המקום בלבד ובנוסף  ציין נור שגראוי כי, "לפרויקט זה החברה תקבל ליווי בנקאי כך שלרוכשים לא תהיה בעיה להוציא ולקבל משכנתאות דבר אשר ייתן  שקט וביטחון כספי לכל הרוכשים" .

מטרת התכנית "מחיר למשתכן", בהובלת משרד האוצר, משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל. היא להקל על משפחות צעירות לקנות דירה ראשונה בתנאים מועדפים.

חברת "שגראוי ייזום ובנייה (SBC)" בע"מ,  שהחלה את פעילותה בתחום הבנייה בשנת 1930 מתמחה בייזום וביצוע פרויקטים בתחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר, עסקים, מלונאות, מבני ציבור, התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ"א 38) וקבוצות רוכשים.  במהלך עשרות השנים האחרונות רכשה "שגראוי ייזום ובנייה (SBC)" בע"מ מוניטין רב בישראל ובעולם בזכות שימור המבנים ההיסטוריים בת"א.

החברה שואפת תמיד למצוינות ולאיכות, והייתה בין חברות הבניה הראשונות בארץ שזכו לתקן ISO 9002 שהוענק לחברה. כמו כן, בהתאם לצורכי השוק המתגברים, זיהתה החברה דרישה לביצוע עבודות לשימור מבנים, וכיום הינה החברה המובילה בתחום הדורש מיומנות מקצועית גבוהה מאוד, דיוק ויכולת לביצוע עבודה עם חומרים מיוחדים המותאמים לשימור.

איכות ,שירות, מצוינות ועמידה בלו"ז אינם סיסמא אלא הם הגלגלים שמניעים את החברה, כאשר כל לקוח גדול כקטן הינו לקוח מועדף של החברה וזוכה ליחס אישי גם על ידי בעלי החברה.

נור שגראוי, מפרט, "חברת שגראוי ייזום ובניה (SBC) בע"מ יוזמת פרויקטים בהתאמה לצורכי הצרכן והתאמה אישית באמצעות תכנון אדריכלי מוקפד וחדשני. החברה חרטה על דגלה מקצועיות, שירות אדיב ואמין, ליווי מקצועי, חדשנות, אמינות, מחויבות לצורכי הלקוח ועמידה בלוחות הזמנים.  חברתנו נהנית מחוסן פיננסי וניסיון מוכח ביזום ובצוע פרויקטים. בצענו פרויקטים יזמים מוצלחים בקרית אתא, כרמיאל ,נצרת עילית , חיפה , עתלית וממשיכה להרחיב את הפעילות ברחבי הארץ .

בין הפרויקטים המוקמים והמתוכננים ע"י החברה כיום, נמנים גם:

פרויקט מדורגים "כרמי סלקטד" בשכונת רמת נבון בכרמיאל:

פרויקט הייחודי, "כרמי סלקטד", מוקם ע"י חברת "שגראוי ייזום ובנייה (SBC)" בע"מ במיקום מושלם בצד המערבי של כרמיאל, ברחוב קציר בשכונת רמת נבון (הר כרמי) בעיר והוא יכלול שישה מבנים מדורגים עם 42 יח"ד, 7 יח"ד בכל מבנה ותמהיל דירות גן של 3.5/4 חדרים,  4/5 חדרים + מרפסות וגן, פנטהאוז 5 חדרים יחיד בקומה עם מרפסת גדולה במיוחד באיכות בנייה גבוהה ומפרט טכני עשיר ומפנק המהווים את חותם האיכות המייחד את החברה.

פרויקט קוטג'ים "נופי סלקטד" בשכונת מכוש בכרמיאל:

חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC), החלה בהיערכות לקראת שיווק פרויקט יוקרה נוסף - קוטג'ים "נופי סלקטד" בשכונת מכוש בכרמיאל על מגרש בשטח של כ- 11,500 מ״ר המיועד עפ"י התכנון לבניית 56 יח"ד, עפ"י הסטנדרטים הגבוהים ביותר שנבנו באזור כרמיאל.  תמורת השטח, שבו זכתה במכרז שקיימה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י),  שילמה החברה כ- 20 מיליון ₪

פרויקט היוקרה Selected  אשכולות כרמיאל:

לפני כשנתיים,  חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC) אכלסה את פרויקט היוקרה Selected כרמיאל, ברחוב אשכולות, שבו הוצעו למכירה 35 יח"ד - דירות 5 חדרים, כ-120 מ"ר עם מרפסת מרווחת חלקן כגינות תלויות וחלקן מרוצפות,  דירות גן, 5 חדרים כ-120 מ"ר עם גינה צמודה גדולה ופנטהאוז 6 חדרים, כ- 140 מ"ר עם מרפסת גדולה ומרווחת בגודל כ- 140 מ"ר,  עם מפרט עשיר ויוקרתי.

פרויקט פרימיום בעתלית:

בקרוב, יחלו חברות שגראוי ייזום ובנייה (SBC) בע"מ ושגראוי ליבוביץ החזקות  בע"מ, בשיווק, פרויקט יוקרתי בעתלית,  שיכלול כ- 65 קוטג'ים דו משפחתיים,  6 חדרים, 200 מ"ר + גינה, 250 מ"ר בסטנדרטים גבוהים עם מפרט יוקרתי וסטיילינג צעיר. משרד האדריכלים המוביל "משה ציון אדריכלים" מחיפה, נבחר לתכנן את פרויקט היוקרה שיהיה ברמת פרימיום, והשיווק, יתבצע ע"י חברת אשגב שיווק פרויקטים בע"מ. טרם נקבעו מחירי הדירות

פרויקט הפרימיום בעתלית, של חברות שגראוי ייזום ובנייה (SBC) בע"מ ושגראוי ליבוביץ בע"מ, יוקם במרחק נגיעה מהים ובסמוך לכל השירותים הקהילתיים של עתלית. סמנכ"ל השיווק של חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC) בע"מ, נור שגראוי, אמר, "פרויקט היוקרה - פרימיום שיוקם בעתלית, יביא עימו בשורה חדשה ברמת הגימור ובסטנדרט גבוה שטרם נראו כמותם באזור."

פרויקט היוקרה "מגדלי סלקטד" בנצרת עילית:

החברה מקימה את פרויקט היוקרה מגדלי סלקטד, במיקום מושלם עם נוף מרהיב, בעלי נוכחות בנוף האורבני של הר יונה, בנצרת עילית, המציע 98 יח"ד בשני מגדלי יוקרה, 9 קומות בכל בניין ותמהיל דירות מגוון של 4 ו-5 חדרים, דירות גן 5 חדרים, דופלקסים 5 חדרים עם 2 מרפסות ופנטהאוזים 5/6 חדרים מפוארים עם מרפסות מרווחות באיכות בנייה גבוהה ומפרט טכני המתאים למשפחות השואפות לסגנון חיים גבוה.