פותחים את עונת הקטיף עם דובדבנים אדומים ומתוקים. "בוסתן בראשית בגולן" בעין זיוון, קטיף עצמי של דובדבנים ואכילה חופשית במקום לצד תערוכת כלים חקלאים, מתקנים מתנפחים עם מים, בועות סבון, סדנאות לילדים ,פארק חבלים, פינת חי, שזירת זרים, צמות וקעקועים טרקטורונים לילדים, ומבחר דוכנים של תוצרת הגולן

כלים
בוסתן עין זיוון - צילום: אלכסנדר סלזניוב
בוסתן עין זיוון - צילום: אלכסנדר סלזניוב

 

הפנינג ביכורים ענק וקטיף עצמי לכל המשפחה יחכו למבקרים ב"בוסתן בראשית בגולן", הממוקם בסמוך לקיבוץ עין זיוון שבגולן. (חלק מהפעילויות מתקיימות רק בסופ"ש וכרוכות בתשלום) הפתיחה – יום שישי, 19 במאי

העצים כבר עמוסי דובדבנים עסיסיים ומתוקים, שרק מחכים למבקרים שיגיעו לקטוף. חגיגת הקטיף תתחיל בערב שבועות ב"בוסתן בראשית בגולן" של עין זיוון, המעניק חוויה של חיבור לטבע וקטיף לצד פעילויות נוספות ומגוונות לילדים.

בבוסתן תתקיים, מלבד הקטיף, תערוכת כלים חקלאים המלווים בהסברים כתובים על כל כלי ורכב חקלאי, מגוון סדנאות לילדים כגון סדנת פאי דובדבנים, סדנת שתילה וסדנה להכנת עפיפונים. תנובות הגולן יוצגו בדוכנים מגוונים, דוכנים של שזירת זרי פרחים לראש, שזירת צמות לילדות ועמדת קעקועים. באי הבוסתן יוכלו להתרענן במתקנים מתנפחים והכנת בועות סבון לילדים שיהיה במקום, פינת חי עם מגוון חיות, פארק חבלים ומגוון דוכני מזון. מקום קסום, נעים וכיפי לכל המשפחה. לא רחוק מעצי הפרי יש פינות ישיבה מוצלות ונעימות.

את חוויות הקטיף אפשר להפוך למושלמת עם לינה בכפר הנופש של עין זיוון, שחדריו משקיפים אל הר אביטל ומצויים בין מרחבים ירוקים, תחת עצי אלון עתיקים המצלים עליהם. בכפר הנופש קיימות מגוון אופציות ללינה והחדרים עברו שיפוץ מקיף מקצה אל קצה שמציע למתארחים עיצוב נקי, נינוח ונעים לעין. כך למשל, ניתן ליהנות מבקתות הבוסתן המפנקות, שנבנו רק לאחרונה ונמצאות במתחם מרוחק מעט מהחדרים שחודשו. או בבקתות הדובדבן החמימות, שמתאימות לזוגות או למשפחות בהן ג'קוזי וסאונה פרטית. בנוסף, חדרי כרמים שעוצבו מחדש בקו מוקפד להפליא, ומתאימים לזוגות או לשלושה מבוגרים. וישנו "חאן עין זיוון" הקסום המציע לינת שטח למפונקים כ60 מיטות ב6 חדרים הממוקמים במבנים סורים עתיקים ומיוחדים ,מועדון ומטבח עם המון פינות זולה במרחבים הפתוחים. בכל החדרים (מלבד החאן) עומדים לרשות המתארחים פינת קפה, מקרר קטן, מיקרוגל, כירה חשמלית, צלחות, כוסות וסכו"ם. אם רוצים לבשל, מביאים מהבית סירים ומחבתות. בכל החדרים כמובן יש שירותים ומקלחת. השהות בכפר הנופש כוללת ארוחת בוקר, כניסה לבוסתן ולבריכת השחייה בעונה, רק צריך להביא מגבות לבריכה מהבית.

שעות פעילות הקטיף: הבוסתן פתוח בימים א'-ה' ושבת בין השעות 9:00-17:00 וביום שישי בשעות 9:00-16:00

מחיר: מבוגר/ ילד 33 ₪

לפרטים ולהזמנות: 04-6993610/12 מייל: