מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז, מרחיב את סדרת מוצרי הניקוי והטיפוח לפנים ומשיק– מים מיסלריים – לעור רגיל עד מעורב ומים מיסלריים לעור רגיל עד יבש ורגיש. לטיפוח והסרת איפור מהפנים, העיניים והשפתיים. בקלות ויעילות.

מים מיסלריים – לעור רגיל עד מעורב ומים מיסלריים לעור רגיל עד יבש ורגיש (צילום יח"צ)
מים מיסלריים – לעור רגיל עד מעורב ומים מיסלריים לעור רגיל עד יבש ורגיש (צילום יח"צ)

מים מיסלריים לעור רגיל עד מעורב:

מורכבים מ-95% מים מטוהרים, שעברו תהליך טיהור מתקדם. המים המטוהרים שולבו עם חלקיקים המכונים "מיסלים", אשר לוכדים את הלכלוך שעל עור הפנים בקלות. המים מיסלרים של לוריאל פריז הם היפואלרגניים, ללא בישום, ללא אלכוהול וללא פראבנים

*נבדק דרמטולוגית

מנקים ולוכדים את הלכלוך בעדינות וביעילות. מסירים איפור במריחה אחת מהפנים, העיניים והשפתיים. אין צורך לשפשף בעת השימוש או לשטוף בסיום. מטהרים את העור, מסייעים בסילוק עודף סבום (שומן) ומעניקים מראה מאט לאזורים הנוטים למראה מבריק.

אופן השימוש:

מדי בוקר וערב, יש להספיג מס' טיפות על פד צמר גפן ולנקות בתנועות הצמדה והסרה את הפנים העיניים והשפתיים מבלי לשפשף או לשטוף. יש לחזור על הפעולה עד שהפד נקי לחלוטין.

התוצאה: הסרת איפור יעילה.

מחיר לצרכן: 42₪ (לפני הנחה ברשתות השונות)

תכולה: 400 מ"ל

מים מיסלריים לעור רגיל עד יבש, מתאים גם לעור רגיש:

מורכבים ממים מטוהרים שעברו תהליך טיהור מתקדם. המים המטוהרים שולבו עם חלקיקים המכונים "מיסלים", הלוכדים את הלכלוך שעל העור. ומשלב גליצרין המעניק לחות ומסייע בהרגעת העור. הפורמולה מנקה ביעילות את העור תוך התאמה לעור רגיש. המים המיסלריים של לוריאל פריז הם היפואלרגניים, ללא בישום, ללא אלכוהול וללא פראבנים

*נבדק דרמטולוגית.

מנקים ולוכדים את הלכלוך בעדינות וביעילות. מסירים איפור במריחה אחת מהפנים, העיניים והשפתיים. אין צורך לשפשף בעת השימוש או לשטוף בסיום. מרגיעים את העור, מסייע במניעת גירויים. מעניקים לעור תחושת רעננות, גמישות ונינוחות.

אופן השימוש:

מדי בוקר וערב, יש להספיג מס' טיפות על פד צמר גפן ולנקות בתנועות הצמדה והסרה את הפנים והצוואר מבלי לשפשף או לשטוף. יש לחזור על הפעולה עד שהפד נקי לחלוטין.

התוצאה: הסרת איפור יעילה ותחושת גירוי מופחתת.

מחיר לצרכן: 52 ₪ (לפני הנחה ברשתות השונות)

תכולה: 400 מ"ל

את מוצרי הטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.