לרגל יום ירושלים, חברת קודקוד גאה להציג את הלהיט של השנה: לראשונה בעולם ובישראל מונופול ירושלים - העיר ששוחקה לה יחדיו. משחק המונופול המוכר והאהוב מושק בגרסה חדשה ובינלאומית שכל כולה מוקדשת לעיר האהובה והקדושה- ירושלים.

כלים
משחק מונופול ירושלים
משחק מונופול ירושלים

כעת, לא רק שניתן לבקר בה, אלא ניתן גם לרכוש נכסים! הכותל, מוזיאון ישראל או שוק מחנה יהודה- יכולים כעת להיות שלך. אחרי 2000 שנות... ו- 81 שנים אחרי הוצאתו לאור של המשחק המפורסם והנמכר ביותר בעולם, מונופול, על ידי חברת המשחקים המובילה בעולם הסברו, נרשם ציון דרך היסטורי עם השקתה של מהדורה מיוחדת והיסטורית של מונופול ירושלים.

הרעיון למהדורה הייחודית וההיסטורית נולד בחברת המשחקים קודקוד, המשווקת את משחק המונופול בישראל. שיתוף הפעולה הייחודי בין חברת המשחקים והצעצועים העולמית הסברו וחברת קודקוד הובילו לאישור המיוחל וירושלים בירתה הנצחית של ישראל הצטרפה למועדון היוקרתי וזכתה למהדורת משחק משל עצמה.

מהדורת מונופול ירושלים תוכננה ועוצבה על פי הגרסה הקלאסית של משחק המונופול.

העיר הקדושה לשלושת הדתות, מהווה ציון דרך חשוב עבור רבים ברחבי העולם. תיירים רבים מהעולם ומהארץ מבקרים ומוקסמים מעיר הקודש וכעת יוכלו גם לרכוש בה נכסים.

המשחק מכיל 28 אתרי תיירות, תרבות ומבנים לאומיים המזוהים עם העיר, ביניהם: שוק מחנה יהודה, הכותל המערבי, הכנסת, הר הרצל, עיר דוד, מוזיאון ישראל ועוד. משתתפי המשחק לומדים להכיר את העיר, ייחודה וקסמה דרך לוח המשחק. זו הגרסה הראשונה של מונופול אשר נהגתה ונוצרה בישראל ובקרוב תושק למדינות רבות בעולם.

המשחק תוכנן ועוצב בשתי שפות (עברית ואנגלית) מתוך מחשבה על קהל התיירות אשר מגיע לארץ.

המשחק מכיל:

לוח משחק, כלי משחק ממתכת, שטרי קניין, קלפי "הפתעה" וקלפי "תיבת מזל", שטרות – כסף מונופול, בתים ומלונות, קוביות משחק, דף מידע על אתרי ירושלים.

על מונופול:

לאורך העשורים האחרונים, הפך משחק המונופול, אשר משווק בארץ ע"י חברת קודקוד, לאחד המשחקים האהובים והפופולאריים בארץ וברחבי העולם הוא משחק הקופסא הנמכר ביותר! מונופול הוא משחק עסקים שמטרתו השגת שליטה על נדל"ן באמצעות מהלכי קנייה, המנצח הוא זה שצובר את הרכוש הרב ביותר בנדל"ן ובכסף. המונופול הושק בגרסאות שונות: מונופול סובב עולם, מונופול ג'וניור מונופול מיליונר ועוד כאשר כל גרסה הפכה אהודה ומצליחה בקרב מבוגרים וילדים. בעולם קיימים גרסאות של מונופול רומא, ניו יורק וערים גדולות נוספות וכעת קודקוד משיקה את גרסה של העיר הקדושה בעולם: מונופול ירושלים.

בשנה שעברה הייתה זו העיר תל אביב שהצליחה לעשות היסטוריה ולעלות ללוח המשחק "מונופול סובב עולם".

חברת הסברו ערכה תחרות בינלאומית בקרב 80 ערים בעולם אשר בחרו בתא כעיר המתויירת ביותר בישראל וכאחת הערים המתויירות בעולם ולכן היא נבחרה לככב בלוח המשחק.