השר בנט ביקר בבית הספר בו לומד חתן חידון התנ"ך ממעלות תרשיחא: "התנ"ך שייך לכולם והוא עולם ומלואו. במקום בו המורים מחיים את התנ"ך והופכים אותו מטקסט עתיק לסיפור חי, הסיפור עובר הלאה והתלמידים יורשים את אהבת התנ"ך" שר החינוך, נפתלי בנט, ביקר היום (ה) במעלות-תרשיח, אליו התלווה ראש העיר, מר שלמה בוחבוט. השר ביקר במוסדות החינוך בעיר, נפגש עם התלמידים והצוותים החינוכיים ולבסוף קיים פגישת עבודה בעירייה.

צילום: לע"מ
צילום: לע"מ

 השר פתח את הסיור באולפנת צביה בעיר, נכנס לכיתות, שוחח עם התלמידות וביקש מהן להמשיך ליזום ולהשקיע, והדגיש בפניהן את ערכה של היוזמה לעתידן.

לאחר מכן המשיך השר לטקס חנוכת המבנה החדש של הישיבה התיכונית בעיר ולאחר מכן לתיכון "אורט" בעיר, בו לומד חתן התנ"ך הטרי, שגיב לוגאסי, שזכה ביום העצמאות השבוע בחידון התנ"ך העולמי לנוער.

השר בנט פגש את המורה בועז חדד, שליווה את לוגאסי לאורך כל הדרך ואת מנהלת בית ספר שולמית אליקין. השר הודה למורה בועז ואמר לו שהוא משמש מודל להרבה מורים לתנ"ך בארץ. השר התעניין לדעת מהי דרך לימודי התנך הנהוגה בבית הספר דרכה מצליח הצוות החינוכי להנגיש את התנ״ך לתלמידים בדרך סיפורית.

״אני גאה בך״, אמר השר לשגיב חתן החידון, ״התנ״ך הוא של כולם, לא רק של הדתיים. מרגש מאוד לראות את הידע העצום שלך ואת אהבתך לתנ״ך״.

השר בנט סיכם את הסיור ואמר: ״כשרואים את החינוך בבית הספר הנפלא הזה, ובעיר מעלות בכלל, מבינים איך גדל כאן חתן התנ״ך העולמי ואני כבר מדמיין איך גדלים כאן בחינוך האיכותי הזה גם חתנים וכלות של פרסי ישראל ונובל.

התנ״ך שייך לכולם. התנ״ך הוא עולם ומלואו, הוא הספר המתורגם ביותר והנקרא ביתור בהסיטוריה.

במקום בו המורים חיים את התנ״ך, מחיים את התנ״ך והופכים אותו מטקסט עתיק לסיפור חי, מרתק ורלוונטי, הסיפור עובר הלאה והתלמידים יורשים את אהבת התנ״ך״